Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zdanek
Wysłany: Wto 14:43, 10 Lis 2015
Temat postu:
Dokładnie, ale to dotyczy każdego sprzętu.
Znajomi mają warsztat motocyklowy i czasami do nich wpadam. To ludzie przyjeżdżają motocyklami już tak zaniedbanymi, że czasami wartość naprawy przekracza wartość motocykla.
A jakby ktoś szukał części do lc4 albo 950/990 to pisać śmiało
henio12323
Wysłany: Pon 19:59, 09 Lis 2015
Temat postu:
tutaj nie ma co sie dziwić - niektórzy mysla że jak kupuja moto drogie ( tutaj kazdy ma inną definicje, dla kogos 5000 zł to ogrom kasy ) to mysla że to super sprzęt w który sie łap nie pcha - mowa tutaj o amatorach. modele EXC to są motocykle wyczynowe wyscigowe, nimi sie startuje w zawodach, praktycznie fabryczne maszyny są gotowe na zawody. wiec trzeba miec swiadomość że sie inaczej podchodzi do sprawy dbania....
lc4 to akurat inna liga bo tam jak sie spokojniej gania to sie praktycznie nic nie remontuje
zdanek
Wysłany: Pon 19:03, 09 Lis 2015
Temat postu:
Słysząc opinię ludzi (często tych co ktm'a nie mieli
), żeby tego nie kupować, części drogie, skomplikowane silniki itd.
A wszystko wychodzi na to, że ludzie nie zdają sobie sprawy z serwisów i wymiany części na czas. Jeżdżą do samego końca.
Sam mam przykład jak koleś handluje częściami do LC4, to przeważnie kupuje z padnieta korbą, bo ludzie nie zmieniają korby a zakładają doprężające tłoki.
henio12323
Wysłany: Pon 17:02, 09 Lis 2015
Temat postu:
RFS to nazwa / oznaczenie silnika ( chyba od racing four stroke)
fenomen ? na tym że silnik wypuscili w okolicach 2000 roku i do 2007 przechodził tylko kosmetyczne zabiegi. w sumie największa róznica zawuazalna to do 2002 albo03 było to że kosz sprzęgłowy wczesniej był na pierscien segera a potem zrobili normalna nakrętke. ( starsze kosze hałasowały i szybciej dostrawały luzów - co nie znacyz że to rozwiązanie było jakis bardzo złe, bo łozyska kosztują z 20 zł a wymieniasz je co kilka set godzin )
same silniki były dosyc prosto zbudowane, prosta regulacja srubkowa - mogłes regulowac zawory w srodku lasu mają dosłownie kilka kluczy ( nawet nie trzeba szczelinomierza miec na dobrą sprawe ) długo wytrzymywały bez remontu i były całkiem odporne na głupie pomysły - typu smiganie na słabym oleju, pałowanie na zimnym, drutowanie w silniku itp. jeździły tez całkiem spoko, porównując do konkurencji z tamtych lat to ktm miał przewage
tak zawsze exc a SX to praktycznie te same róznice. w silnikach RFS był jeszcze taki bajer że mogłeś z EXC zrobic SXa i odwrotnie, wystarczyło pare czesci poprzekładać. te nowe ktmy to juz całkiem inna liga, nawet ramy są inne itp.
zdanek
Wysłany: Pon 16:31, 09 Lis 2015
Temat postu:
Na czym polega fenomen tych silników rfs? Dokładnie co to jest rfs?
I czy różnice między sx a exc są takie same jak w 525? Czyli skrzynia o zawias?
KristofSX
Wysłany: Pon 16:11, 09 Lis 2015
Temat postu:
szukaj 400/450 exc
w 9 koła znajdziesz do rocznika 07 z pancernymi silnikami RFS, wiadomo im młodszy tym lepszy, ale RFS ma to do siebie że nie było jakichś słabych wypustów ,
zdanek
Wysłany: Pon 14:55, 09 Lis 2015
Temat postu:
MatiSx125 napisał:
Skąd jesteś zdanek? Ja do mirka mam 20km
Krosno Odrzańskie
Skoro polecacie motocykl o mniejszej pojemności to za którym się oglądać? Które roczniki przy danym modelu są pozbawione bólów wieku dziecięcego? Tak, żebym się zmieścił w 9tyś.
BARTEX1998
Wysłany: Sob 14:30, 07 Lis 2015
Temat postu:
Mam na sprzedaż ćwiarte w 4t pisz priv .
te300
Wysłany: Sob 13:40, 07 Lis 2015
Temat postu:
na początku mojej zabawy w enduro miałem 525sx i powiem tyle to najgorsza moja decyzja,
ogólnie cross do lasu nie jest dobrym pomysłem ale 525sx jest po prostu bez sensu i na tor i enduro,
jeśli chcesz koniecznie sx to weź 250 sxf będzie się grzać ale Cię nie zamorduje a co więcej da Ci szanse nauczyć czegoś,
jeśli chcesz coś uniwersalnego bierz małą pojemność exc 4t lub 2t
MatiSx125
Wysłany: Sob 13:16, 07 Lis 2015
Temat postu:
Skąd jesteś zdanek? Ja do mirka mam 20km
zdanek
Wysłany: Sob 12:29, 07 Lis 2015
Temat postu:
Nie, nie jest to mój pierwszy motor
Tylko w tym sezonie DR600. yz125, Pan European 1100 i aktualnie FZ6
I wracamy do enduro
Chciałbym czasami robić wypady na tor, mam ich 4 w granicy 50km, jak i latanie w terenie. Użytkowane będzie weekendowe. Będę miał do wydania 9-10tys.
Ogólnie szukałem exc 250, widziałem ostatnio na zawodach MX w Mirocinie, że dwa latały i radziły sobie dosyć dobrze
Również jeździłem i bardzo mi podszedł. Oczywiście jeśli chodzi o mnie, to amatorska jazda.
No i trafił się w moim mieście 525sx i dlatego zacząłem się nad nim zastanawiać. Podpytałem kolegów o ten motor i wszystko wygląda w miarę pozytywnie.
racesupport
Wysłany: Sob 11:49, 07 Lis 2015
Temat postu:
a powiedz nam jeszcze czy to Twój pierwszy motor, albo z czego się chcesz przesiąść no i przede wszystkim do czego Ci jest potrzebne moto, jak często będzie użytkowany. Bo może nie tyle pomożemy Ci przy wyborze konkretnej sztuki ale przy doborze odpowiedniego motocykla bo tak jak kolega krzysiek wspomniał na górze, to jest motor trochę mało praktyczny chyba że chcesz starsze moto na tor do treningów, szybkie i wymagające jak pieron. Taka pojemność wymaga naprawdę sporych umiejętności.
zdanek
Wysłany: Sob 11:37, 07 Lis 2015
Temat postu:
Z tego co mówił to standardowo wymieniał tłok, korba, łańcuch rozrządu, zawory. Podał kwotę 4000 PLN. Która selekcja tłoka też nie wiem.
Ten sprzedawca który teraz go ma wymienił tylko oleje, ustawienie zaworów, przednie lagi i łożyska w kołach..
Poprzedni właściciel robił w nim remont silnika.
KristofSX
Wysłany: Śro 22:41, 04 Lis 2015
Temat postu:
co za remont był robiony? która selekcja tłoka?
krzysiek919
Wysłany: Śro 22:25, 04 Lis 2015
Temat postu:
na co Ci takiego gada to Cie umęczy w lesie brak rozrusznika 4 biegi i 19 cal z tylu
szaleństwem jest takie moto kupować
mam 520 exc i to jest za mocne nie ma gdzie w pełni mocy wykorzystac
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin