Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
major000
Wysłany: Wto 18:00, 05 Sty 2016
Temat postu:
Masz gaźnik do regulacji. Już kiedyś pisałem że te ich nastawy fabryczne to sobie można w duuupe wsadzić. Od tych nastawów tak naprawdę dopiero zaczynasz prawdziwą regulację. Wyjmij świecę, ona wszystko powie.
Kilka lat temu jak kupowałem pierwszą nową 300 exc to też mi lała odrazu w garażu z przelewu, skończyło się na regulacji poziomu paliwa. Każdą jedną nawet nową 300 ustawiam inaczej...Tak to już jest z tą jakością w KTM.
Kondziu
Wysłany: Wto 17:43, 05 Sty 2016
Temat postu:
Ja w 250excf z 2010 mam tak, że na ssaniu mi nie chce palić a bez ssania pali często od pierwszego kopa. Za bogato ma? Gaźnik idzie do regulacji bo tak w 2/3 obrotów przerywa a potem idzie już dobrze...
Przym
Wysłany: Sob 22:42, 12 Gru 2015
Temat postu:
Kurde u mnie to samo się zdarza, zazwyczaj po rozebraniu gaźnika i przeczyszczeniu przestaje się przelewać bo pukanie i trzęsienie motocyklem nie wiele pomaga u mnie.
wójo
Wysłany: Sob 22:24, 12 Gru 2015
Temat postu:
to 2t, tam nie ma wtrysku paliwa podczas odkrecania gazu. Spróbuj przeczyścić gaźnik bo zachowuje sie jak by miał za uboga mieszanke, ewentualnie reguluj skład srubka i obserwuj reakcje silnika.
żółf
Wysłany: Sob 22:23, 12 Gru 2015
Temat postu:
dioda napisał:
Po przechyleniu moto więcej jak 45 dopiero bena wypływa
Jeżeli przy 45 stopniach leci z przelewu to obniżyłbym troszkę poziom, bo to kolejna wskazówka, że jest deczko za wysoki
pawciak12
Wysłany: Sob 21:24, 12 Gru 2015
Temat postu:
przed odpaleniem odkrec raz manetke, może pomoże. U mnie jest podobnie ale na całkiem zimnym silniku jak np 24h stoi nie odpalany to 2x przekrecam manetka na 1/2 otwarcia przepustnicy i pali perfekcyjnie na ssaniu od nacisniecia guzika. Jesli tego nie zrobie to musze troche pokrecic rozrusznikiem zeby odpalił
dioda
Wysłany: Sob 20:36, 12 Gru 2015
Temat postu:
i z kopa i z guzika jak odpalam z ssaniem(jak zimny)to motor zachowuje sie tak jakby załapywał zaskakiwał ale gaśnie,,.Ten gaz to tak naprawdę to mu daje nie tak ze uchylony, tylko jak zaczyna załapywać na ssaniu, to mu wtedy tak nagle muszę musnąć z 1/2 przepustnicy i wtedy się wyżej wkręci to puszczam gas i już chodzi na ssaniu.,., To samo jak pojeżdżę chwile i zgaszę moto i za jakieś parę minut chce odpalić to od strzała nie odpali,(odpali tak na sekundę,dwie i zgaśnie)wtedy muszę w tym samym momencie co tylko dygnie musnąć gazu więcej i chodzi już.,.,,.Po przechyleniu moto więcej jak 45 dopiero bena wypływa,także nie jest chyba taki wysoki,.,.,W serwisowe nie znalazłem nic na temat ustawienia pływaka,żadnych szczegółowych danych bo bym to sprawdził,chyba ze źle szukam
hacker33
Wysłany: Sob 19:08, 12 Gru 2015
Temat postu:
Odpalasz z kopa czy z guzika?
Jak trzymasz ten gaz lekko to z zaciągniętym ssaniem czy bez?
Po tym co pisałeś przedtem to może masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku?
dioda
Wysłany: Sob 18:39, 12 Gru 2015
Temat postu:
z pływakiem samo się naprawiło,za drugim razem jak założyłem gaźnik to już nie przelewało.nie chciałem dawać do serwisu bo daleko a samemu trzeba się tez uczyć. ,.,.,.,.,.Jeszcze mam taki problem ze motor na ssaniu nie chce odpalić,trochę załapię i zaraz zgaśnie .Jak mu dam trochę gazu wtedy co załapie i podtrzymam na małym gazie, to już później chodzi na ssaniu, Jak się zagrzeje i później go chce odpalić to muszę tez lekko dać mu gazu jak tylko załapie bo od razu gaśnie..za bogato ma? .śruba biegu jałowego wykręcona 2 obr,
mambo3
Wysłany: Czw 23:03, 12 Lis 2015
Temat postu:
pewnie się zawiesił przejdź się kawałek i mu przejdzie
Enduurowiec
Wysłany: Śro 22:54, 11 Lis 2015
Temat postu:
KTM z 2016 roku...na gwarancje z nim!
Kiełek
Wysłany: Sob 17:16, 07 Lis 2015
Temat postu:
Albo coś blokuje pływak, uszczelka komory pływakowej czy coś. Generalnie jak nowy moto z salonu to powinni się tym zająć.
Kajtek DBL
Wysłany: Pią 21:29, 06 Lis 2015
Temat postu:
Może pływak dziurawy.
dioda
Wysłany: Pią 21:11, 06 Lis 2015
Temat postu:
jakby pływaków nie podnosiło do góry,.,, na wymontowanym gaźniku zaworek trzyma a zamontowany w sprzęcie leje, jakieś czary bez kitu
te300
Wysłany: Pią 21:00, 06 Lis 2015
Temat postu:
ch.. wie o co chodzi mi też się zdarzyła taka sytuacja wtedy jak regulowałem gaźnik i później napełniałem komorę pływakową;
pukanie w gaźnik nic nie pomagało przestało dopiero gdy motocykl położyłem i podniosłem;
ważne, żeby nie zostawiać motocykla z pustą komorą pływakową.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin