Autor |
Wiadomość |
helmex |
Wysłany: Śro 22:29, 18 Lis 2015 Temat postu: |
|
jak przestawisz o 180 to przeciez to jeden chu*. zrób obrót wału i bedą w dole. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 1:51, 15 Lis 2015 Temat postu: |
|
Przestawienie o 180 stopni ,,nie popełnia błędów ten kto nic nie robi" akurat taka pomyłka nie jest zbyt szkodliwa dla portfela na szczęście |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 0:15, 15 Lis 2015 Temat postu: |
|
uuaa no zdarza się , dobrze że nie zblokowało w cylindrze |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Sob 23:31, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
Ok wina moja,rozrząd ustawiony krzywkami do góry..
Zreszta motocykl sprzedany wiec niech sie meczy z nim juz kto inny. |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Sob 0:58, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
Rozrząd ok,pokrywa zaworow teraz i tu zonk..nie wchodzi nawet 0,05,zacisnily sie strasznie |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 0:28, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
no to ok, zawory całe,rozrząd ustawiony dobrze, zrzucaj pokrywę zaworów i zobaczymy |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Sob 0:13, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
Rozrusznikiem zawsze mi bylo ciężko zakręcić nawet z nowego akumulatora.Wina gdzies na walku rozrządu..
Po odkreceniu świecy kopie sie jak komarka czyli nic wtedy nie blokuje,zawór sie nie urwal
Co dalej? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 23:21, 13 Lis 2015 Temat postu: |
|
mogła strzelić sprężyna na wałku
https://www.youtube.com/watch?v=vU0QPhhpJ-E
i wtedy ciężko bęzie kopnąć czy pokręćić rozrusznikiem
jak coś stuka metalicznie to nie odpalaj więcej, zobacz co będzie po odkręceniu śiecy |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Pią 22:02, 13 Lis 2015 Temat postu: |
|
Rozrząd i zawory dobrze ustawione,książkowo zreszta nie robiłem tego pierwszy raz.Cos go blokuje bo gdy na chwile odpali to słychać metaliczne dzwieki i nagle cos blokuje tlok.
Kristof a jaki może być tego powód ze autodeko nie podnosi zaworu?
Ogólnie to gdy chce go palic z rozruchu to jest efekt "prawie padnietego akumulatora". |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 20:23, 13 Lis 2015 Temat postu: |
|
wszystko ustawione na znaki? odkręć świecę i powoli przekop moto, albo wbij 4ty bieg i kręć powoli kołem, zobaczysz czy tłok nie styka się z zaworami, jak jest ok to moze źle ustawione zawory albo autodeko nie podnosi zaworu |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Pią 18:46, 13 Lis 2015 Temat postu: Problem po zalozeniu nowego lancuszka rozrzadu |
|
Sprawa wygladala tego typu ze mialem rozciągnięty łańcuszek rozrządu wiec kupiłem nowy wraz ze slizgami.
Ślizg wymieniłem tylko ten na dole oraz ten czarny po prawej stronie od strony napinacza.
Gdy proboje go odpalić to kopka strasznie ciężko działa nawet na wlaczonym autodekompresatorze.Raz na chwile go odpaliłem ale szybko zgasl i zblokowalo tlok.Włączyłem pierwszy bieg poruszalem nim do przodu i do tylu i wszystko wrocilo do normy.
Jest to KTM 450 Sx z 2003 |
|
|