Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
fxrider
Wysłany: Nie 23:00, 28 Sie 2011
Temat postu:
Po przetestowaniu praktycznym: da się tak zrobić.
Jedna uwaga: górne pierścienie w obu tłokach są inne/niekompatybilne.
Same tłoki też znacząco się różnią.
Cylindry w silnikach HF mają inne kołki ustalające niż te starsze, ale da się problem obejść - można kupić adaptery z nowszych LC4 400.
pzdr, Adam
fxrider
Wysłany: Pon 14:49, 11 Lip 2011
Temat postu: Tłok pod HF i starszy - różnią się ?
Hej,
jak w temacie. Mam starszy (2000) tłok do 640 i chciałbym go użyć z głowicą HF, która ma jak wiadomo ma większe zawory wydechowe (+2mm średnicy).
No i tu pojawia się pytanie, czy tłok ma większe podcięcia pod zawory czy też nie...
Nr. katalogowe różnią się.
Ktoś orientuje się może ?
pzdr, Adam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin