Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mercomaniak
Wysłany: Czw 19:39, 28 Sty 2016
Temat postu:
Szukam kogoś w okolicy co by miał takiego sprzęta, pytanie jeszcze czy impulsator może być z czegoś innego dopasowany ?
żółf
Wysłany: Czw 19:32, 28 Sty 2016
Temat postu:
Mercomaniak napisał:
Panowie mam podobny problem również brak iskry walczę z tym moto od pół roku, kupiłem drugi moduł przewinięte cewki statora, podmieniona cewka WN i nadal brak iskry oporność cewek 95 Ohm oporność impulsatora 25 Ohm, wyłącznik gaszenia wypięty z instalacji, świeca dobra. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić ?
Podmień na sprawdzony impulsator
Mercomaniak
Wysłany: Czw 19:19, 28 Sty 2016
Temat postu:
Panowie mam podobny problem również brak iskry walczę z tym moto od pół roku, kupiłem drugi moduł przewinięte cewki statora, podmieniona cewka WN i nadal brak iskry oporność cewek 95 Ohm oporność impulsatora 25 Ohm, wyłącznik gaszenia wypięty z instalacji, świeca dobra. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić ?
Kajtek DBL
Wysłany: Pią 20:21, 20 Lis 2015
Temat postu:
Ja mam również identyczną sytuacje, troszke sie zbiera w airboxie pomimo nowych szczelnych listków, dobrze ustawionego gaźnika i mieszanki.1:50. Musze.pojeździć bez wywrotek
Łodzianin
Wysłany: Czw 21:42, 19 Lis 2015
Temat postu:
Ja zauważyłem, że w airboxie, na samym dnie, zaraz przed gaźnikiem pojawia mi się benzyna z olejem. Skutek tego, że moto było przewrócone i część wachy z gaźnika przedostaje się do tyłu, bo oprócz tego puszka suchutka i czyściutka.
robert25
Wysłany: Czw 21:06, 19 Lis 2015
Temat postu:
Impulsator był tak jakby wygięty, że była bardzo duża przerwa miedzy nim a kołem magnesowym. Po wygięciu, że prawie styka się z magnetem pali od strzała. A co do mieszanki to robię 1:50.
Kajtek DBL
Wysłany: Czw 20:29, 19 Lis 2015
Temat postu:
Jak zrobiłeś to wypada napisać co było tą przyczyną, to dla potomnych
a co do cofania sie mieszanki to jakie proporcjr robisz ? Olej-benzyna
robert25
Wysłany: Czw 20:26, 19 Lis 2015
Temat postu:
Zrobiłem, ale teraz pytanie: czemu cofa benzyne do puszki filtra? Listki membrany wg. nie odstają...
Kajtek DBL
Wysłany: Czw 18:40, 19 Lis 2015
Temat postu:
Czuc opór pod kropką ?
Fourier
Wysłany: Czw 18:28, 19 Lis 2015
Temat postu:
Nowa świeca, taka, jaką przewiduje fabryka.
tomek123
Wysłany: Czw 17:27, 19 Lis 2015
Temat postu:
Kopka nie pod takim kątem zamocowana na wałku też może być.
hacker33
Wysłany: Czw 16:54, 19 Lis 2015
Temat postu:
masz za mało pary w nodze
skoro pali na pych to znaczy, że zapłon działa, jeżeli nie pali z kopki - to za słabo kopiesz
robert25
Wysłany: Czw 15:39, 19 Lis 2015
Temat postu: ktm 125 sx brak iskry
Witam, jakiś czas temu zakupiłem sobie ktma sx 125. Kupiłem go bez kopki ale koleś wziął kopkę od innego moto i pokazywał, że z kopki zapala i też tak było. Po przywiezieniu go do siebie zamówiłem kopke ale z niej nie zapalił. Po spróbowaniu na pych ładnie odpalił nie przerywa moc ma dobrą kompresja ponad 10 bar. Po wykręceniu świecy okazało się, że podczas kopania nie ma iskry, no może czasem przeskoczy ale to bardzo rzadko. Bardzo mnie to zdziwiło, że po odpaleniu na pych(przejedzie z 2 centy i zapala) motor chodzi normalnie zrywa aż miło. Impulsator sprawdzałem 24ohm a serwisówka podaje 24.8ohm, cewki na statorze 95ohm a w serwisówce 100ohm. Cewke zakładałem inną i też brak iskry ale na tej innej na pych też pali normalnie. Modułu nie mam od kogo podmienić ale jak pali na pych i jeździ normalnie to raczej nie jest walnięty. Świeca nowa. Zapłon kokusan 2k-1. Co mogło się stać, że tak nagle po kupnie przestał zapalać z kopki? Brak mi już sił, bo ktm w naprawde super stanie...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin