Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 16:50, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
Jeżeli wcześniej nie było tych mosieżnych opiłków a pojawiły się dopiero po usyłyszeniu stuków to na 99% korba. Jak dalej będziesz jeździł to w końcu tłok spotka się z głowicą i na robi więcej szkód. |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Nie 12:52, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
Witam niedawno odebralem ktm 640 od mechanika zdjol cylinder bo byl uszkodzony i mial wyciek oleju z prawej strony pekniecie zaspawalem. Ale jest inny problem.Po zlozeniu silnika zaczol stukac i wydaje mi sie ze to w glowicy i to wyraznie slychac w czasie jazdy.luzy zaworowe byly ustawiane plus uszczelki.I jest jeszcze cos mianowicie w oleju sa drobne mosiezne opilki ale niema ich wiele.mechanik mowi ze to korba a mi sie w to wiezyc narazie nie chce.Moto przed tym remontem pracowal super jak z salonu.Nadal pali i jezdzi ok tylko ten stukot nie daje mi spokoju.i niewiem czy wtej sytuacji moge nim letac. Pozdrawiam Maciek |
|
|
kowal242 |
Wysłany: Pią 14:41, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
Zobacz kolego czy Ci się nie wyrobił rowek od iglicy bo miałem to samo że mi obroty falowały bo przepustnice mam w podobnym stanie i jest git od momentu wymiany iglicy albo opuść ją o rowek niżej/wyżej |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pią 11:18, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
Nieźle wyrąbana już jest, to może być przyczyna problemów.
Na drugim zdjęciu widać rowek jaki wybiła śruba od regulacji jałowych obrotów w przepustnicy - tam powinno być to na płasko. |
|
|
papisx |
|
|
papisx |
Wysłany: Czw 17:08, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
Linki są ok, ssanie sie nie przycina. tez istnieje taka mozliwość, rozebrałem juz gażnik w drobny mak i przeglądam wszystkie dysze. moim zdaniem przepustnica jest w miarę dobra. Zorbie fotki i później wrzucę link, może wy coś na nich znajdziecie... |
|
|
fxrider |
Wysłany: Czw 16:32, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
Linka, przepustnica, ssanie.
Ew. jeszcze lewe powietrze może gdzieś brać. |
|
|
papisx |
Wysłany: Czw 15:42, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
fxrider mówisz że chodzi o zacinający się gaźnik. a mógłbyś to sprecyzować, mianowicie co mogło by się zacinać? Rysiek zaraz skocze wyjąć gaźnik obejrzę i zrobie foty. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 15:30, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
brzmi jak zuzyty dellorto ( rozebrac i zobaczyc w jakim stanie przepustnica) |
|
|
fxrider |
Wysłany: Czw 14:44, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
Brzmi jak zacinający się gaźnik |
|
|
papisx |
Wysłany: Czw 13:26, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
Dodam ze moto chodzi tak od kiedy go kupiłem. Rozbierałem już silnik bo padł korbowód i przy okazji wymieniłem kilka rzeczy typu simeringi, zaworek przelewowy, dotarłem i ustawiłem zawory. zapłon ustawiałem już w różnych miejscach nic to nie zmieniało... |
|
|
papisx |
Wysłany: Czw 13:20, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
Witam, podłącze się pod ten temat. Mam problem ze swoim Katem gs 620 rc a mianowicie jak odpali to nie ma niskich obrotów strasznie mu koleją... muszę ciągle trzymać manetkę gazu bo raz ma super obroty a raz san sobie dodaje i ujmuje az zgaśnie. czego to może być wina?? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Śro 19:36, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
Miałem tuleję w jednym z silników, ale już go kupiłem zatartego (wyciek oleju) |
|
|
doktor |
Wysłany: Śro 18:31, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
DIIL napisał: | Wiem ze nikasila nie szlifuje ja mam zelizwny cylinder jeszcze |
fxrider napisał: | Raczej już |
hahaha...
ap ropo, fxrider Ty też miałeś żeliwo w zatartym, długo na tym jeździłeś? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Śro 15:35, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
Raczej już |
|
|