Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Pon 10:08, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
do enduro sprężyny dajemy conajmniej 1 stopień miękcej niż do MX , wrzuć 4.6 albo 4.8 , powinno być sporo lepiej |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pon 0:00, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
Zrobiłem tylko serwis wymiana uszczelniaczy i oleju,sprężyny mam 5.1 mm czyli najtwardsze długości 505mm,ważę jakieś 105 kilo gotowy do jazdy wzrost 185cm (więc ma co targać,ale daje rade jak to 520 ) |
|
|
Shiro |
Wysłany: Nie 18:02, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
jakie masz teraz zawieszenie ? robiłeś coś z nim ? ile ważysz gotowy do jazdy (brutto) |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 16:49, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
Zawodnikiem nie jestem a jazdę traktuję jak najbardziej jako zabawę,pierwszy plan był taki właśnie jak napisałeś zrobić jedno komorowe,poszukałem nieco w necie,pogadałem ze znajomymi i wyszło na to aby osiągnąć to co chcę warto by zainwestować właśnie w 2CS.To moje rozkręciłem ale wali po łapach ostatnio jak byłem na urlopie kolega dostarczył mi pod same drzwi DRZ400 co bym sobie polatał po starych ścieżkach w rodzinnej okolicy no to w porównaniu do mojego SX to tapczan w terenie latało mi się super ale brakowało tego pazura z SX-a powiedzmy trzeci bieg strzał z manetki gazu i przednie koło uniesione. Jedyne co mi przeszkadzało to mokre liście w życiu bym nie powiedział,że takie opony na jakich latamy mogą tracić tak przyczepność(w Irlandii gdzie latam to drzew jak na lekarstwo) |
|
|
Shiro |
Wysłany: Pią 15:10, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
Jęsli nie jesteś zawodnikiem a jazde traktujesz jak zabawę to zrób dobrze jednokomorowe zawieszenie i też będziesz bardzo zadowolony a koszty dużo mniejsze. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 10:41, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
closed chamber jest potocznie nazywane 2CS |
|
|
rams |
Wysłany: Sob 9:27, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
Nie ma czegoś takiego jak 2cs tylko Closed Chamber. |
|
|
thomas-74-74 |
Wysłany: Pią 20:12, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
Fat napisał: | http://www.ebay.com/itm/Husaberg-FE390-Front-Forks-w-Lighter-Springs-FE-390-2009-2-/351015631001?hash=item51ba297899:g:-dUAAOxyYSdTFTKk&vxp=mtr - pewnie mówisz o tym, ale mi to właśnie nie wygląda na dwukomorówkę... |
No to jest jednokomorowe
W husabergach 11-12 jest 2cs od 13 jest 4cs |
|
|
Fat |
|
|
szaman108 |
|
|
Fat |
Wysłany: Pią 14:24, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
Jakby co, to w pochylonych Husabergach (FE 390/450/570) seryjnie jest zawias dwukomorowy, od razu ustawiony oczywiście pod enduro. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 8:29, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
szukaj od podobnych pojemnosci w sensie w twoim przyhpadku to w gre wchodzi tylko sxf 450 jezeli chcesz zmiany
jak bys wział z 125tki to musiał bys wiecej miec zabawy
gadałem z firmą tunerską ( nie bede pisał jaka ale na pewno znana) i tak samo doradzali ze gdybym chciał wymienic 4CSa to zebym szukał zawiasu z moto o podobnej pojemnosci, bo mniejsze bedzie ciezej zgrać. mozna nawet w ciemno sie pobawic ( to juz słowa innej firmy ) kupujesz włąsnie z SXF 450 na pałe wywalasz pare blaszek z settingu i powinno byc duzo lepiej. no ale wiadomo - chcesz super zgrany to i tak czeka cie wizyta uspecjalisty |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 1:00, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
Właśnie nie wiem od jakich modeli dokładnie szuka |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 0:33, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
W EXC jest jednokomorowe, w Husabergach i 6dayach jest czterokomorowe (podobnie obecnie w SX w Stanach). Z tego co ludzie tu piszą w 4CS szału nie ma. Wg. artykułów na dirtbike dopiero w roczniku 2016 chodzi ono tak jak powinno. Nie wiem czy jest taka możliwość ale jakby się dało to założyłbym zawieszenie z nowych Kawasaki - miodzio. Z WP podobno dopiero TRAXX i VC są dopracowane (nie wiem na 100%, nie jeździłem). Kuzyn od znajomego miał niedawno do sprzedania komplet, chyba za 5k. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:58, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
To intuicja dobrze mi podpowiadała
Co do cs2 dlaczego z sx-a?W exc nie stosowano czy co? |
|
|