Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
fxrider
Wysłany: Pią 12:24, 22 Lip 2011
Temat postu:
To już pewnie będzie model z automatycznym dekompresatorem - życzę powodzenia w mierzeniu ciśnienia sprężania.
Rysiek24
Wysłany: Pią 6:56, 22 Lip 2011
Temat postu:
cos pod 10:5
marek1991
Wysłany: Czw 23:51, 21 Lip 2011
Temat postu:
Wysyłał mi na maila zdjęcia w których był różne informacje z których wynikało m.in. że rok produkcji i 1 rejestracji był '97. Zdziwiło mnie to że zanim moto postawił w garażu to wymienił opony, cały napęd i klocki hamulcowe. A jaka powinna być wartość kompresji w tym kacie? albo jaka granica tej wartości
Rysiek24
Wysłany: Czw 23:21, 21 Lip 2011
Temat postu:
ciezko stwierdzic ,zwroc uwage na uszczelki , na dzwieki z silnika , czy nie kopci itp - ale ogolnie gebelsy dbaja o sprzety , ja tez mam 620 gs raichu i naprawde zadbany jest. Czesto rok rejestracji licza za rok produkcji , musial bys po numerach ramy dojsc rocznik ( info szukaj w necie)
marek1991
Wysłany: Czw 22:52, 21 Lip 2011
Temat postu: Stan techniczny silnika.
Witam, zaznaczę że jestem nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość. Ostatnimi czasy odłożyłem trochę grosza i postanowiłem że kupię sobie pierwszego ktma. Wyprzedzę pytania i nie jest to oczywiście mój 1 motocykl. Wracając do tematu uzbierałem 7800zł i szukam Ktma 620 SC 97r.
Czemu akurat ten? Kolega ma takiego i nie narzeka, poza tym liczę że po kupnie wskazanego modelu zostanie mi trochę pieniędzy na opłaty, kask i eksploatację. Znalazłem w niemczech niemalże idealny model, cały w oryginale, nie widziałem takiego zadbanego modelu jednak stał on pewien czas w garażu. Tamtejszy mechanik wymienił mu wszystkie płyny i filtry jedynie gaźnik dał do czyszczenia na serwis KTM ponieważ nie mógł go sam doczyścić. Z tego co mówi to na gaźniku od husaberga wszystko działa, trzyma obroty. Powoli zaczynam organizować wyjazd po niego ( czekam aż gaźnik oryginalny wróci z serwisu i jak na nim będzie moto chodziło) i tu zwracam się do Was z prośbą, jak mniej więcej sprawdzić stan silnika? na co zwrócić uwagę? człowiek mi mówił że może mi zrobić w nim pomiar nanometrem jednak wcześniej go nie robił bo jak stwierdził mechanik kompresja jest ok. Dodam że po moto jedzie ze mną kolega który zna się na KTMach jednak liczę na Wasze wskazówki. Pomóżcie w miarę możliwości żebym nie wpakował się na minę
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin