Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Wto 16:21, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
Fajnie że są takie fora i tacy ludzie którzy pomagają
Nie chce zakładac nowego tematu wiec pisze jeszcze tu bo kilka rzeczy mnie nurtuje pierwsza to licznik który dziś uruchomiłem tzn zmieniłem baterie pokazuje tylko DST i 000000 miga przyciskami mogę zmienić zera na dane cyfry i nic więcej nie ma ani km ,szybkości ,itd licznik jest taki mały jak rowerowy chyba Sigmę |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:44, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
napisałem wyzej ile oryginały u mnie masz od reki koło 5 zł za oringi plus pare zł poczta. uszczelniacze tez pisałem
zamiennik oring tez zda egzamin bo to nie jest jakis viton czy specjalny oring - tylko uwierz mi że sie naszukasz żeby dobrac rozmiar a jak kupisz za mały to bedzie całkiem ciekło - za duzy to nie wcisniesz albo sie bedzie podwijało. dlatego dla 5 zł za oryginał ja nigdy nie kombinowałem
akurat do ktmów masz ta zalete że najdrobniejszą srubke dostaniesz bez problemu. pisz do mnie jak cos mam dostep do czesci wszystkich |
|
|
Norbi456 |
Wysłany: Pon 21:40, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
Oryginały pewnie ciężko dostępne są i podejrzewam dużo droższe jak bym kupił w sklepie z uszczelniaczami a oring zdaje mi się czy oryginał czy zamiennik powinien zdać egzamin.
Macie jakiś sklep gdzie chłopaki z forum kupujecie części do ktm? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:49, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
oringi z 5 zł uszczelniacze kołol 40 zł ( jc mam dostępne oczywiscie oem ) stosuje sie tylko oryginał praktycznie, tam jest chyba calowy rozmiar uszczelniaczy i ciezko dobrać zamienniki. a uszczelniacze prkatycznie zadne nie zdaja egzaminu. a koszt dobrych zamienników jest podobny co oryginał. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 20:41, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
puśćił oring na wałku pompy od strony chłodzenia( jak wylatuje z tamtąd olej to znaczy że puścił drugi oring od strony zaworów), szybka naprawa o ile wałek nie jest wyjechany, koszt oringów to parę złotych, |
|
|
Norbi456 |
Wysłany: Pon 20:35, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
Ooooo dobre rozwiązanie z tymi filtrami.
Zauważyłem dziś jeszcze ze z otworu pompy wody pojawił się płyn czyli pewnie coś z pompa wody czy ja się regeneruje czy trzeba kupować nowa? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 18:52, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
wchodzi do około 1.5 litra. wiec dwa litry musisz wziąc minimum
2 filtry bo są 2 obiegi oleju, wlewasz do jednego wlewu, ale potem olej sie rozdziela i praktycznie nie łączy. jeden filtr do filtrowania oleju ze skrzyni sprzegła itp. drugi do filtrowania oleju z głowicy cylindra wału.
są jeszcze dwa ( łącznie 4 ) filterki, i są one siatkowe i je trzeba tez co wymiane kontrolowac i myć |
|
|
Norbi456 |
Wysłany: Pon 18:45, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
Koledzy ile o oleju kupić tzn ile wchodzi od silnika? I po co są 2 filtry? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 23:47, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
nasze doswiadczenie ;P serwisowo dolot 0.1 wylot 0.12 |
|
|
Norbi456 |
Wysłany: Nie 23:31, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
Dziękuję chłopaki za cenne wskazówki. Czyli wszystkie zawory na 0.10? Tak zaleca instrukcja czy wasze doświadczenie? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 13:56, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
olej jak kristof mówi ja zmieniałem co okołl 20 godzin. jak mocniej pałowałem to czasem częsciej, jak lekkie przeloty to czasem odrobine wydłuzałem - zaleznie co w silniku było. jak jeszcze sie zielony ładny olej mienił to nie zmieniałem. ale bywało ze po 15 godzinach miałem w okienku smołe
zawory zaleznie od stanu itp najlepiej kontrolowac na poczatku co 20-30 godzin. i obczaic. u mnie wychodziła korekta drobna co jakies 50 godzin. ale jak raz mi siadały ssace to co 20 godzin musiałem regulowac. tłok - aż zacznie brac olej stosujac oryginał i z 500 godzin mozna nakulać |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 13:28, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
olej ok 15mth nawet do 20 zależy jak jeździsz,, sprawdzenie/regulacja co 2-3 zmiany oleju, dbaj o filtr powietrza i olej to tłok 150mth spokojnie pojedzie. zawory ustawiaj na 0.10 - 0.11 na wszystkich. |
|
|
Norbi456 |
Wysłany: Nie 12:27, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
Dzięki kolego . Powiedz jeszcze co ile wymieniać olej w silniku i co ile regulacją zaworów i wymiana tłoka? Jestem świeżym posiadaczem 520 exc wiec chce wiedzieć. Pozdrawiam |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 22:20, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
u mnie na stronie masz repair manual do lag po angielsku, ale ze zdjęciami , to można ogarnąć bez znajomości ang. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Sob 22:19, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
po polsku nie ma
po eng u kristofa i ogólnie w dziale manuale, sam kilkukrotnie także wrzucałem |
|
|