Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Nie 21:03, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
Dzięki Panowie
To będę mógł spokojnie modzić.... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:56, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
a ja w 525 miałem odwrotnie - dłuzszą spręzyne jakos znacznej róznicy nie odczułem. tylko "regulacja" nie była w połowie tylko blizej góry. |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 20:18, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
mozna je zamiennie stosowac, poprostu nie których parametrów nie masz dostepnych w sprezynach o długosci 260mm. Tez sie zastanawiałem nad tym bo u mnie siedzi łasnie sprezyna 250 ale po rozmowie z serwisem okazało sie ze jest to jak najbardziej dopuszczalne. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 20:11, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
Witam ponownie
Nie chciałem zakładać nowego tematu,jak wygląda sprawa ze sprężynami do tylnego amora WP?Z tego co patrzyłem na ktmsklep jak do mojego rocznika są sprężyny o długości 260mm i 250mm.U mnie siedziała o długości 260mm,z tego co sprawdzałem pod swoją wagę musiał bym kupić o długości 250mm.Pytanko jest czy można je zamiennie stosować do amortyzatora?Z tego co patrzyłem to gwintu jest wystarczająco aby ustawić sag.Ktoś robił taki manewr.
Sugestie mile widziane |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 0:14, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
A więc tak
Dostałem propozycję kupna gotowego tylnego amora wystarczy tylko dobrać sprężynę pod kierowcę:
Może być też opcja z górną głowicą taką jaka jest w amortyzatorze z linku ale cena drastycznie wzrasta.
http://olx.pl/oferta/amortyzator-wp-sxs-trax-pds-ktm-factory-CID5-IDbZeBD.html#1294ba7213
I teraz pytanko,która opcja będzie lepsza?Jak dla mnie to:
Kupno amora z linku i zrobienie serwisu plus seting konkretnie pod siebie. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 16:42, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
Dzięki za info
A więc tak gdybym był na stałe w kraju to na pewno bujał bym się 530 lub 500.Na obecną chwilę w Irlandii dostać 500 w SX lub EXC to pojawia się jedna sztuka na rok,musiał bym coś kupić w Anglii czy pewniaka w kraju i go tu przytargać.Wersje enduro musiał bym zarejestrować co wiąże się z dodatkowym przeglądem(import)
Co do zawieszenia to CS2 mam praktycznie dogadane,takie zawieszenie mogę przełożyć do nowszego bez problemu
Tą opcję z tylnym amorem usłyszałem od osoby zajmującej się tuningiem zawieszeń aby nabyć nowsze i je zrobić pod siebie tylko właśnie zastanawiałem się czy będzie to plug and pley.Zaznaczam że będzie robiony setting i przodu i tyłu,więc jak coś w przyszłości będę mógł je wykorzystać jak coś.A maszyna leciwa nie powiem kupiłem go dość okazyjnie,myślałem nad czymś młodszym ale w ostateczności postawiłem na starą szkołę,co prawda był styrany życiem
A oto perełka z Irlandii
https://www.donedeal.ie/motorbikes-for-sale/ktm-exc450-2006/11273053 |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 11:52, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
szaman kupuj najprostrzego wtryska i bedziesz zadowolony bez zadnych kombinacji z serii. Przemysl tez czy te wszystkie kombinacje sa opłacalne w dosyc leciwym juz motocyklu.
Jesli chodzi o amorki to były róznice w długosciach i chyba były tez róznice w odległosciach miedzy osia wahacza a mocowaniem dolnym pds. Wymiary te sie nie pokrywały w modelach z przed 2007r a modelami pózniejszymi. Oczywiscie bedzie to pracowac po dobraniu odpowiedniej sprezyny setingu... |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 9:59, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
Pasuje ale ten nowszy jest dłuższy. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 0:08, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
Tak, amor na pds'ie podejdzie. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 23:28, 09 Sty 2016 Temat postu: Tylny amortyzator |
|
Witam
Czy do starej budy podejdzie nowszy tylny amortyzator mowa o roczniku 2002 amor to 2010 w górę. |
|
|