Autor |
Wiadomość |
Czepek |
Wysłany: Nie 17:58, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
kubik nie osmieszaj się, to nie 2t... |
|
|
kubik444 |
Wysłany: Nie 6:16, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
to może być zawór wydechowy...sprawdź czy linki masz tam całe ... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 16:55, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
ja ganiam na luzach 0.10. z tym że jedne mam ciasne 10 a drugie luźne 0.10... i wszystko pracuje idealnie. jak miałem wydechowe na 0.12 to pracował moze troche gorzej. mniej płynnie |
|
|
mentor |
Wysłany: Sob 15:53, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
henio12323 - oponka jest w takim stanie:
Ja to mało latam. Teraz kat stoi a od marca do dziś wyjeździłem 6 godzin zegarowych. Ostatnio w manualu widziałem ze 15 litrów benzyny to 3mth.
Może zawory źle wyregulowałem? Albo większy luz powinienem dać? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 14:48, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
oponka juz może nie ta sama mi tez na lepszych gumach rwał na koło. a teraz jedynie mieli ;/
i ile ci pali kat jak wyjeździłes 15 godzin zegarowych i 1.5 baku czyli ok 10 litrów ci spalił ? mi to pali na jeden wyjazd |
|
|
mentor |
Wysłany: Sob 11:04, 23 Lip 2011 Temat postu: Spadek mocy? |
|
Witam, w zeszłym sezonie motocykl z drugiego biegu był bardzo chętny żeby iść na koło. W zeszył sezonie przelatałem może z 15 godzin zegarowych tj jakieś 1,5 zbiornika paliwa. Wiem ze to nie dużo ale mam niewiele czasu. Co może powodować to że motocykl w tym sezonie bardziej zrywa ziemie niż idzie na koło? Zawory regulowałem bo w tamtym sezonie miały większy luz niż 0.10mm. Dzięki za sugestie. |
|
|