Autor |
Wiadomość |
rams |
Wysłany: Sob 23:36, 22 Gru 2018 Temat postu: |
|
Musisz wyslac na setting. Jazda z skrecona regulacja na maksa nie jest zalecana bo znam osobiscie przypadki jak blaszki na zaworze sie odksztalcili lub nawet rozlecialy. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 16:37, 24 Lis 2016 Temat postu: |
|
a ja mam pytanie o co kaman jesli tyl musze skrecic na plus na maksa
wszystkie 3 regulacje klik lub dwa wykrecone i dopiero wtedy mi sie zaczyna podobac jego praca
cos jest nie tak ze tak to musze skrecici?moze byc tak na maksa?
jesli nie to co mam zrobic
zawias do pds 2017 |
|
|
Dyzio |
Wysłany: Czw 15:12, 24 Lis 2016 Temat postu: |
|
BFG racing napisał: | Może pojaśnię koszty serwisu tyłu samodzielnie
facebook: /BFGsuspension/videos/572980932877942/
Macie film instruktażowy nic nie stoi na przeszkodzie wykonać to wszystko samemu
Jest tylko jedno ale który z Was dysponuje tym zestawem aby poprawnie wykonać serwis:
1. System azotowy razem z dystrybucją i nakładką do WP 3000zł
2. Maszyna do napełniania próżniowego 20000zł
3. Hamownia do wykonania settingu zawieszenia Roehrig 120000zł
Setting to nie tylko blaszki które kosztują 10zł sztuka ale też hamownia.Zmieniasz pięć wiec formalnie 50zł dla przykłądu. Bez hamowania na ślepo zmieniacie je myśląc, że to coś dało. To jak założenie sportowego filtra bez strojenia silnika nic nie daje a często szkodzi odejmując kucyki |
Hamownia mega sprawa, od kiedy jesteście w jej posiadaniu na serwisie? Osobiście mogłem zobaczyć taki sprzęcik w mxprofi bez tego robota na ślepo. |
|
|
BFG racing |
Wysłany: Czw 11:37, 24 Lis 2016 Temat postu: |
|
Może pojaśnię koszty serwisu tyłu samodzielnie
facebook: /BFGsuspension/videos/572980932877942/
Macie film instruktażowy nic nie stoi na przeszkodzie wykonać to wszystko samemu
Jest tylko jedno ale który z Was dysponuje tym zestawem aby poprawnie wykonać serwis:
1. System azotowy razem z dystrybucją i nakładką do WP 3000zł
2. Maszyna do napełniania próżniowego 20000zł
3. Hamownia do wykonania settingu zawieszenia Roehrig 120000zł
Setting to nie tylko blaszki które kosztują 10zł sztuka ale też hamownia.Zmieniasz pięć wiec formalnie 50zł dla przykłądu. Bez hamowania na ślepo zmieniacie je myśląc, że to coś dało. To jak założenie sportowego filtra bez strojenia silnika nic nie daje a często szkodzi odejmując kucyki |
|
|
Sai |
Wysłany: Czw 11:10, 24 Lis 2016 Temat postu: |
|
mcx napisał: | 3 tyg temu robiłem swój zawias tzn. wymiana wszystkich elementów zawartych w repair kit (uszczelniacze, panewki, oringi) oryginał WP + olej:
R24001: 376 PLN
Olej 5w Motorex 100PLN
Brake Cleaner a ze 16 PLN
ręczniki papierowe itp 10 PLN
Czyli 500PLN a polerkę zrobiłem sam
Jak by ktoś podał cenę za sam setting przodu, albo chciał to zrobić było by fajnie |
Dokładnie. Serwis przodu można zrobić samemu. Żadna filozofia. Tył trochę trudniej bo azot.
Natomiast setting należy zacząć od doboru sprężyn pod własną wagę, co też można zrobić samemu. Potem dopiero warto myśleć o revalvingu. |
|
|
BFG racing |
Wysłany: Czw 10:49, 24 Lis 2016 Temat postu: |
|
Olej klasy Endurance
Podałem ceny za najlepszy dostępny u nas olej.
Możemy Ci wlać Castrola za 20zł żaden problem Koszty sporo zlecą w dół |
|
|
mcx |
Wysłany: Śro 21:56, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
3 tyg temu robiłem swój zawias tzn. wymiana wszystkich elementów zawartych w repair kit (uszczelniacze, panewki, oringi) oryginał WP + olej:
R24001: 376 PLN
Olej 5w Motorex 100PLN
Brake Cleaner a ze 16 PLN
ręczniki papierowe itp 10 PLN
Czyli 500PLN a polerkę zrobiłem sam
Jak by ktoś podał cenę za sam setting przodu, albo chciał to zrobić było by fajnie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:34, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
200 i 140 olej ? dedykowany WP wychodzi duzo taniej ( na tył to z 50 zł przód chyba ze 140 zł mówie o cenach detal... ) |
|
|
BFG racing |
Wysłany: Śro 20:18, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
Panowie z całym szacunkiem ale ceny coś duże.
300zł brutto za prace z przodu
200zł olej na przód
120zł uszczelniacze przód
300zł brutto prace za tył
140zł olej
180zł ewentualna głowica uszczelniająca
Gdzie tu ponad 1300zł? ;O |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pią 13:21, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | Robiłem u Sanchez'a zawieszenie do Raptora 660. Spory zakres tuningu + serwis. Koszta ogromne, chłopaki cenią sobie pracę, ale robota super profesjonalna. Szczerze polecam.
Na dniach oddaje 4CS do Wysockiego. Mam ten zakład niedaleko domu, tak więc w razie potrzeby dodatkowego settingu nie będzie potrzeby odsyłania. Pożyjemy, zobaczymy. |
Odebrałem zawias od Wysockiego. 4CS + PDS. Zawieszenie po 70 godzinach. Przegląd bez tuningu (polerka, uszczelniacze, olej...) zamknął się kwotą 1070 zł. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Sob 14:04, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
Czyli cenowo podobnie jak w BFG. |
|
|
Fat |
Wysłany: Sob 13:46, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
Za dwa widelce. Pełen serwis tyłu u Sancheza, tym razem z hamownią, też się zamknął w 700 zł |
|
|
Fourier |
Wysłany: Sob 13:09, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
Całość w sensie przód + tył czy jako dwa przednie widelce? |
|
|
Fat |
Wysłany: Sob 11:03, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
Fourier napisał: | Cennik serwisu (nie tuningu) w kilku różnych firmach (Zawieszenie WP 2komorowe):
- WP Polska - 1290 zł (wszystkie części WP + olej WP);
- BFG - 1360 zł (olej Ohlinsa, uszczelniacze nie wiem jakiej firmy);
- Spider - 250 + 2*220 + części (olej w cenie);
- Wysocki - 3*250 (olej w cenie) + części (tył 160-370 przód 220 - 350);
- Szczepański 1200 zł (olej i części w cenie ale nie wiem jakie);
- Sanchez - robocizna 250 netto (chyba od sztuki),oryginalny zestaw naprawczy full 296 brutto,olej kayaba 98 brutto za litr,ewentualnie hamowanie po serwisie 50 zł netto |
U Sancheza robocizna 250 zł netto za całość. Pełen serwis przodu dwukomorowego (zest. naprawczy WP, olej Kayaba, uszczelniacze kurzowe zwykłe - za zielone SKF jest dopłata), bez hamowni, z wysyłką wyniósł niecałe 700 zł. |
|
|
goger |
Wysłany: Sob 10:00, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
Ile szukiel za taką robote ceni? |
|
|