Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:28, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
jak nie znasz przebiegu stanu utp to warto - jak pęknie spręzyna moze byc nieciekawie ;D |
|
|
Marek |
Wysłany: Wto 19:16, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
Sprężyny też?? |
|
|
Kiełek |
Wysłany: Wto 15:46, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
Ja będziesz wymieniał zawory to razem ze sprężynami , kapeluszami i zabezpieczeniami. |
|
|
Marek |
Wysłany: Wto 14:30, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
Ok dzięki |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 11:57, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
moze to nie kanalik tylko taka fazka w proxie miałem kilka takich podcięć.
a pierscien idzie jeden kompresyjny a olejowy w vertexie składał sie jak kojarze z 3 częsci, dwa cienie pierscienie i rozpychacz ( taka spręzynka jakby ) harminijka |
|
|
Marek |
Wysłany: Wto 11:48, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
Panowie jak bede u mechanika to zrobię fotke. Po prostu 3 pierścienie. Na allegro każdy Vertexa ma 3 kanaliki na pierścienie xD HENIO jak cos sie odezwe |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Wto 11:45, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
Jezeli chodzi o zawory to nie ma co kombinować z zamiennikami i lepiej kopic oryginały cena minimalnie większa ale na pewno dłużej polatają. Tak jak henio pisze wstaw jakaś fotke dego tłoka. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 11:38, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
do twojego moto ida zawory stalowe nieco ponad stówka za sztuke ( pisz do mnie na PW jakbys chciał ) oryginał najlepuej sie spisuje i ma dobrącene
3 pierscieniow yjestes pewien ? wrzuc fotke jak to wygląda pierwszo słysze o czyms takim w moto. |
|
|
Marek |
Wysłany: Wto 11:13, 19 Sty 2016 Temat postu: Ktm 250 rfs 2005 - zawory tłok |
|
Witam Panowie. Potrzebuję kilku informacji.
Mam do wymiany zawory ssące. I teraz pytanie jakie polecacie? Cos naprawde drogiego dobrego jak i moze taniego a również dobrego I jak to jest? Tytanowe to 2 sprężyny a stalowe to 1? Czy odwrotnie?
I mam pytanie z Tłokiem. Widac ze świeży ładny stan jak i cylinder super wyglada tak jak właściciel pisał max z 40 mth. Ale zastanawia mnie ogromnie jedna sprawa. Jest tłok założony Vertex 3 pierścieniowy a jest tylko 2. Dolny czyli podstawa zbierający olejowy i jeden na samej górze uszczelniający a ten środkowy brak. Jest tylko rowek na pierścień. I dodam jedno ze moto wgl nie kopcił. Zero nawet gdy tak zdrowo trzymałem poł gazu i manetka do konca. Olej tez sie trzymał stan. Jesteście Panowie z doświadczeniem więc co o tym sądzicie tak sie robi?? Dzięki z góry czekam na informację-pomoc |
|
|