Autor |
Wiadomość |
boroszczak83 |
Wysłany: Śro 22:16, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
To zrób jak mówiłem na pewno będzie łatwiej w ciężkim terenie. |
|
|
malikexc450 |
Wysłany: Śro 11:53, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
171 cm |
|
|
boroszczak83 |
Wysłany: Wto 21:25, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
Ile masz wzrostu ? |
|
|
malikexc450 |
Wysłany: Wto 19:06, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
Ok ciekaw jestem tuningowe chyba z 600zl |
|
|
boroszczak83 |
Wysłany: Pon 12:41, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Wieczorem dodam zdjęcie jak to wygląda |
|
|
malikexc450 |
Wysłany: Pon 12:08, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Masz jakieś foto przed i po ? |
|
|
boroszczak83 |
Wysłany: Nie 22:30, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
Wpuść trochę lagi w półki. Różnicy w prowadzeniu prawdopodobnie nie zauważysz.Daj do tapicera kanapę żeby ci obciął 3 cm jak nie masz gdzie to wyślij mi, a mój tapicer ci to zrobi za 30 zł . Ja tak robię w każdym motocyklu i zdaję egzamin. Z moim wzrostem (167 cm) każdy cm jest na wagę złota
Pozdrawiam |
|
|
malikexc450 |
Wysłany: Śro 10:44, 20 Sty 2016 Temat postu: |
|
Ostatnia opcja mi się najbardziej podoba Poza tym nic nowego , poczekam jeszcze z rok może co urosne , w sumie jeżdże nim od jesieni i już mam odczuwalnie dłuższe ramiona spróbuje łapać kiere nogami po sezonie powinno być git |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 10:21, 20 Sty 2016 Temat postu: |
|
wpuszczanie w pólki nie służy do obnizania motocykla tylko do zmiany geometrii.
zacznij od ustawienia SAG ( nie bede tłumaczył co to jak nei wiesz google twoją pomoca i serwisówka)
przód ustawia sie pod warunki - wysunięty przód ( na równo z półkami ) moto gorzej skręca ale jest stabilniejszy na przelotach, i odwrotnie wpuszczasz lagi - moto lepiej skreca ale moze łapac shimmki na szybkim przelotach
teraz tył - SAGiem mozna jakby obnizyc moto, tylko że jezeli nie bedzie to dograne pod ciebie ( typu wazysz duzo a jestes niski ) to obnizenie na siłe sprawi że motocykl bedzie sie beznadziejnie prowadził. wiec lepiej sag dobrać pod wage, jak ci nadal brakuje centymetrów opcje są takie:
- zakup triala jako 2 moto chwila nauki i nie bedziesz musiał sie podpierać
- mozna ściąć gąbke siedzenia zeby była nizsza ( mozna tez kupic specjalne niskie siedzonko ) opcja najtansza i najmniej inwazyjna
- opcja kolejna - zakup specjalnej przejsciówki do PDSa, nie pamietam na 1000% ale to było łozysko pds tylko na mimośrodzie, mozna sobie ustawic żeby motocykl niżej siedział odpowiednio montując łozysko. opcja tez praktycznie bez ingerencji bo zawsze mozna to wywalić, nie pamietam ksoztów ale majątku nie kosztowało, na zagranicznych stronkach typu ebay łatwo mozna znaleźć
- opcja kolejna tuning zawieszenia ze skróceniem sztycy itp. tutaj juz ingerencja jest ale mozna zrobic low ridera
- mozna tez zrobic sobie operacje nóg - łamią Ci piszczel i montują na sruby z jakimstam dostepem, potem sie zrasta i masz eleganckie długie nogi jak modelka i zaden teren nie straszny |
|
|
malikexc450 |
Wysłany: Śro 10:12, 20 Sty 2016 Temat postu: Obniżyć zawieche w EXC 450 2008r |
|
Witam przerabiał ktoś temat obniżenia zawieszenia w KTM EXC 450 od 2008r w górę. Z natury jestem krótkim człowiekiem dostaje do ziemi palcami i chciałbym go troszkę obniżyć , przód wiadomo na półkach ile się da,a tył? kiwaka nie ma , damper jest mocowany bezpośrednio do wahacza.
Ktoś coś na ten temat ? |
|
|