Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mentor
Wysłany: Śro 12:13, 27 Lip 2011
Temat postu:
Mikone - własnie znalazłem jakąś firmę z Będzina tu jest jej link może ją znasz
http://www.elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe_sem.html
Mikone
Wysłany: Śro 11:24, 27 Lip 2011
Temat postu:
wbijaj do mnie sprawdzimy -Będzin
mentor
Wysłany: Wto 21:40, 26 Lip 2011
Temat postu:
Własnie gdybym miał taką możliwość to juz dawno bym to sprawdził tak jak piszesz, a tu w promieniu 100km nikt nie ma kata ;/
wójo
Wysłany: Wto 21:38, 26 Lip 2011
Temat postu:
skoro instalacja jak w sx to jeszcze prosciej, jak masz przejscie na przewodach, wszystkie styki ok, stator, cewke sprawdziles to nie pozostaje nic innego jak podmienic moduł. Ja bym znalazl najblizszego kata, dogadal sie, wzioł swój moduł i podlaczyl w sprawnym moto, ewentualnie z cewka tez mozna tak zrobic i jak zadziala to znaczy ze te czesci masz ok. Ze statorem bedzie trudniej, ale skoro modul i cewka beda ok to znaczy bedziesz wiedzial ze problem tkwi w statorze i ewentualnie kupisz sam stator.
mentor
Wysłany: Wto 21:30, 26 Lip 2011
Temat postu:
wójo - ten mój kat to składanka. Nie mam rozrusznika ani świateł. Wiesz to takie niby sx. Własnie nie mam jak sprawdzić bo nikt tu w mojej okolicy gdzie mieszkam nie jeździ motocyklem crossowym. A co do przewodu og gaszenia to go wypiąłem i sprawdzałem bez tego.
wójo
Wysłany: Wto 21:17, 26 Lip 2011
Temat postu:
moduł sprawdzisz chyba jedynie podmieniajac na drógi z jezdzacego moto, najlepiej znajdz kogos w twojej okolicy kto ma podobne moto i podmien modul, podmien cewke i wtedy bedziesz mial pewnosc ze dana czesc jest dobra.
Mozesz miec tez gdzies przebicie na przewodzie od gaszenia, jak masz oryginalna instalacje to po zdjeciu lampy bedziesz mógl odpiac wtyczki od przelaczników na kierownicy i wtedy sprubuj odpalic. Mozesz tez odpiac przewód czarno-zółty zaraz przy module bo to on odpowiada za gaszenie i jak ma zwarcie do masy iskry nie bedzie. sprawdz tez czy orzewód czarno bialy wychodzacy z modułu dobrze laczy sie z masa, dalej czy cewka ma polaczenie z masa i jej przewód masowy czy ma dobry styk. Naprawde elektryka w kacie jest banalnie prosta i zeby silnik pracowal potrzeba polaczyc raptem pare przewodów.
mentor
Wysłany: Wto 20:28, 26 Lip 2011
Temat postu: Elektryka
Witam, pewnego razy w trakcie jazdy na moim kacie pojawił się strzał i motocykl zgasł. Pierwsza myśl że mi silnik wybuchł. Rozkręciłem troche moto i wszystko na swoim miejscu. Tłok kompresję ma, biegi się zapinają też dobrze. Pomyślałem że to może elektryka. Wymieniłem świece i moto nadal nie odpala. Idąc dalej wykręciłem całą elektrykę, wziąłem miernik i zacząłem mierzyć tak jak jest w manualu. Zmierzyłem stojan(statro) wartość dobra, zmierzyłem impulsator wartość prawidłowa, zmierzyłem cewkę przejście ma i oporowość dobra, zmierzyłem fajkę i też wszystko ok. Już nie wiem gdzie szukać? Modułu nie sprawdzę jedynie mierzyłem miernikiem operowość i jakaś tam jest. Może poradzicie mi co mogę sprawdzić? Dodam że wykręciłem gaźnik i jak sie wciśnie gaz to sika paliwem czyli paliwo dostaje. Dzięki za pomysły.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin