Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Pon 23:48, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Nie zdejmowałem ich. Co do smarowania - zawsze stosuje bo... nie smarujesz, nie jedziesz Z wkręcaniem jest ten problem, że otwór śruby jest w takim miejscu ze tłoczek wystaje z cylindra tylko na kilka mm.
Przyszły nowe gumki - żeby założyć je na ten nowy typ tłoczka - pół godziny roboty w dwie osoby. Co do zakładania tłoczka do pompy - wszystko nasmarowane DOTem, po wazelinie technicznej uszczelki przyklejają się do cylinderka i po czasie nie idzie ich ruszyć. Tłoczek najlepiej wkręcać, jest dosyć ciężko bo uszczelka przechodzi przez nieszczęsny otwór dosyć późno. Dodatkowo śrubą, która jest do blokowania tłoczka można wyciskać uszczelkę z otworu żeby nie zahaczyła o krawędź. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pon 23:34, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Pewnie sciagnaleś oringi/gumki i je wyciagles za mocno i straciły wymiar. Wkładając nowe posmaruj lekko dotem i tłoczek wkrecaj, nie wciskaj. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 23:17, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Bylo ok. Niestety sam ja zniszczylem. Bylem przyzwyczajony ze tloczek sie wklada do cylinderka na czyms co daje poslizg (wazelina techniczna albo dot). W starych pompach nigdy nie mialem zadnego problemu. Tu jak poskladalem wszystko w calosc to tloczek strasznie ciezko chodzil. Rozebralem zeby spr co jest grane a tam wyrwany kawalek gumy wlazl pod warge. Jako ze nie mialem nic do stracenia to zalozylem go jeszcze kilka razy i okazalo sie ze warga trafia na krawedz otworu. Nie wiem czy oba otwory maja tendencje do zachaczania czy tylko ten od strony gwintu w srobie. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pon 22:56, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
A jam rozebrales wcześniej, pierwszym razem też tak było uszczrbane ? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 22:47, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Informacja dla potomnych - osoba, ktora projektowala nowa pompe na 99% nie pracuje juz w brembo, nawet jesli to rodzina z szefostwem. W cylindrze sa 2 otwory, przez ktore przechodzi bolec blokujacy tloczek. Otwory sa tak dobrane, ze przy zakladaniu tloczka krawedz pierwszej uszczelki zachacza o krawedz otworu. W efekcie w uszczelce mamy wyrwany kawalek gumy. Na zdjeciu uszczelka po kilku zalozeniach w celu sprawdzenia co ja gryzie i jak to zalozyc zeby dzialalo. Na razie nie mam pojecia co z tym zrobic wkrecac tloczek czy co?)
|
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 15:06, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Wolałbym jakby można było dobrać jakieś uszczelki. Reperturka allbalsa 70 zl, sam tłoczek w serwisie 40 ale... Chyba nie ma dokładnie pod ten model bo w danych katalogowych podają ze jest identyczny jak w 2009, a niestety nie jest (inne mocowanie).
Info od Wojciechowicz:
zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył nie jest dostępny w sprzedaży.
Istnieje jedynie możliwość zakupu kompletnej pompy.
Nr katalogowy 77013060044 cena 420,23pln |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pon 13:50, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Reperaturkę pompy kup |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 9:47, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Chodzi mi o te uszczelki. Zna ktoś oznaczenia? Zapomnialem- chodzi o pompe |
|
|
żółf |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pon 8:47, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
Jeśli masz na myśli oringi to bez problemu |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 0:32, 25 Sty 2016 Temat postu: uszczelki tłoczka hamulca tył Brembo 13 |
|
Orientuje się ktoś czy można dokupić w jakiejś hurtowni uszczelki tłoczka tylnego hamulca? (SX 2014) |
|
|