Autor |
Wiadomość |
Pajka |
Wysłany: Nie 18:00, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
No i moto wróciło od mechaniora. Wyregulował zawory i gaźnik i moto śmiga aż miło 😁. Oring mode wyrzucił, nie ma problemu z zamułą po dodaniu gazu. |
|
|
Pajka |
Wysłany: Nie 8:23, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
Ma takiego samego kata, także nie będzie problemu z podmianą modułu.
Dzięki za wskazówki, niedługo się okaże co i jak...a pogoda się robi do latania 😞 |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Sob 19:16, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
niech ci ten mechanik sprawdzi moduł, bo to pewnie on jest przyczyna |
|
|
Pajka |
Wysłany: Sob 17:25, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
Opuściłem iglicę o 1 ząbek, jest teraz na pierwszym od góry, zrobiłem oring mode i spiłowałem troszkę bolec membrany pompki. Nic nie pomogło. Moje pomysły i wiedza się skończyły i moto pojechało do mechaniora. Niech ktoś mądrzejszy przy nim pogrzebie.
Ale za to teraz wyciągnięcie gaźnika zajmuje mi kilka minut 😁 |
|
|
motoandrzey |
Wysłany: Sob 16:34, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
Kolega miał tak w exc 450 rfs i winny był moduł zapłonowy |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Czw 19:18, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
moze to faktycznie cos z modułem, skoro to sie dzieje po umyciu motocykla...mi tez walił w wydech ale to były wypalone zawory wydechowe... |
|
|
Pajka |
Wysłany: Czw 18:09, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
No niestety czyszczenie gaźnika nie pomogło. Chyba trzeba się skupić na regulacji. Dzisiaj po odpuszczeniu gazu zaczął strzelać w tłumik (przelot od SX) a z tłumika marchewka. Pojedyncze strzały czyli za dużo paliwa i go nie przepala - zgadza się? Dysza 178 czyli oryginalna siedzi. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Śro 20:12, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
Dużo daje myjka ultradźwiękowa. Wyczyści ci każdy zakamarek. |
|
|
Pajka |
Wysłany: Śro 19:39, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
Dzięki za radę z podniesieniem subframe. Ja odkręciłem cały stelaż i zabrałem na myjkę, pełno syfu miałem w airboxie.
Gaźnik wyczyszczony, nie obyło się bez przysłowiowego " o ku..." ale zgubiony oring się w końcu odnalazł. Jutro zamontuję gaźnik i zobaczę czy pomogło,czy nic nie spieprzyłem podczas czyszczenia.
4stunt dzięki za radę, jutro przy okazji rozepnę i przeczyszczę te wtyczki |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 13:58, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
Jak gaźnik wyczyścić to jak heniek napisał odkręcasz mocowanie dolne subframe górne luzujesz i całość do góry dajesz.
Co do twojego problemu rozłącz kostki te co idą do modułu, te co idą od magneta, bo bynajmniej u mnie pomimo ze teoretycznie one są hermetyczne u mnie często do nich dostawała się woda i miałem problemy takie jak u Ciebie lub palić nie chciał. |
|
|
Pajka |
Wysłany: Śro 10:57, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
Pawciak od tego chcę zacząć...stąd ten post
Henio pompka od początku podawała za dużo paliwa ale objaw był inny, po dodaniu gazu chwila nic a po chwili musiałem się kieownicy trzymać, żeby mi moto nie uciekło spod tyłka 😉 |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Śro 10:48, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
Po pierwsze to wyczysc gaznik |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 10:45, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
no to na pewno, a problemy z pompką zwykle sa przez własnie nadmiar paliwa a nie brak ;P |
|
|
Pajka |
Wysłany: Śro 10:38, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
Fajkę wysuszyłem i wymieniłem świecę - było tam trochę. Wszytko się zaczęło po myciu. Jak dodaję gazu powoli to się normalnie wkręca. W airboxie było sporo syfu i jak niedokładnie założyłem filtr powietrza to może zaciągnął syfu do gaźnika.
Dławienie przy gwałtownym odkręceniu dla mnie bardziej przypomina efekt braku paliwa a nie zalewania moto.
Nie mam pojęcia, kiedy w tym sprzęcie był czyszczony gaźnik także z pewnością mu się przyda. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 9:24, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
tez mysle że to nie problem z gaźnikiem, chybaze gdzies przewodami wody zaciągnał. na pewno regulacja pompki nie ma nic do tego
a co do samego gaźnika - odkręca sie airbox na dole, (górne luzuje ) i jak na zawiasie odchylasz wszystko do góry i jest super dostep. |
|
|