Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
seba9121
Wysłany: Sob 19:49, 06 Lut 2016
Temat postu:
CHyba to było to bo skręciłem na drucik i jest git tylko przy tym odrazu zmieniłem skład mieszanki taki jak w serwisie (z 1.5 na 2 ) i poziom paliwa zrobiłem na 9 ale zaczęło mi przelewać się i teraz mam około 12 tylko z tym,że mam problem z odpaleniem motoru.
Jak udało mi się odpalić zacząłem jeździć i sprawdzałem to odpalał normalnie,potem znów zgasiłem postał 2 minuty i juz nie odpaliłem,świeca mokra ale jak ja podleje benzyną to niby zagaduje i czasem uda się odpalić pochodzi chwilę zgaszę i odpala normalnie a potem sytuacja się powtarza.
mazi-1986
Wysłany: Pią 21:04, 05 Lut 2016
Temat postu:
Może ten temat Cię na prowadzi. Generalnie może chodzić o to, że pompka przyśpieszająca podaje za dużo paliwa i stąd muł przy gwałtownym odkręceniu. Rozwiązania są różne, w zależności od modelu gaźnika.
http://forum.supermoto.pl/topic27656-modyfikacja-pompki-przyspieszajacej-keihin-fcr39-eddies-mod.html
seba9121
Wysłany: Pią 20:43, 05 Lut 2016
Temat postu: exc 400 rfs dławi
Witam,kupiłem ostatnio kata i mam jeden problem otóż przy odkręceniu gwałtownym manetki ( nie max) z niskich obrotów silnik się dławi i gaśnie gdy nie odpuszczę szybko. Do tej pory zawory wyregulowałem na 0.1mm a przy gaźniku nic nie robiłem jedynie iglice opuściłem o jeden ząbek (wcześniej była na 3 od góry dałem na 2) i bez rezultatu.Co to może być ?Skład mieszanki odpowiada za to ?
Z góry dzięki.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin