Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Śro 9:06, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
Tłumik w sx jest przelotowy a w exc nie. Na tłumiku od exc będzie znaczek E2 lub E4. |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Wto 13:37, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
Ktoś musiał dokładać tryby bo oprócz dodatkowych biegów reszta to fabryczny sx. A co ma wydech do tego? te roczniki miały identyczny układ wydechowy sx i exc. |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Pon 11:13, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
przelot |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Pon 8:57, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
wydech masz przelot? może ktoś dołożył tryby od excka, |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Pon 8:55, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
No głupia sprawa , przy kupnie była mowa o 4biegach bo to przecież sx. Jazda testowa na parkingu i nawet nie sprawdzałem ilości biegów wielokrotnie. |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pon 8:00, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
Troszkę śmieszne - jadę sobie jadę a tu naglę kilka biegów więcej hehe:)
To nie sprawdzałeś ile ma motocykl biegów podczas kupna?
Oprócz skrzyni biegów to również brak oświetlenia (bardzo okrojona elektryka) inny stator, magneto i pokrywa. Inne są również moduły zapłonowe - więc to już możesz sprawdzić bez rozkręcania.
Gaźnik FCR39 vs FCR41 - też można sczytać.
Inne są też rozmiary kół 18" vs 19" |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Nie 21:54, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
VBKMXM4363M***** czyli 520 sx,rfs |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Nie 20:21, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
podaj VIN , SX nie miał 6 biegów, |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Nie 19:33, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
Bez tworzenia drugiego tematu mam kolejne pytanie. Jakie są różnice między sx525 a exc525 prócz skrzyni? Ostatnio zwątpiłem czy mój sx to faktycznie sx. Najczęściej jeżdze po torze u mnie maksymalnie na 3 biegu czasem w terenie to dało sie wrzucić tą 4. Ostatnio na otwartym terenie coś dziwnie wskoczyła 4 no to poprawie, pózniej redukcja za redukcją i tak coś więcej tych redukcji. Jeszcze raz wpadam na prostą a tu po 4, 5 i 6 i takie kurw... nie wieże. Z tego że rzadko jestem gdzieś gdzie można sie tak rozpędzić nawet nie wiedziałem że moto ma o dwa biegi więcej. W papierach sprawdzane jeszcze raz sx525 mod 03 , teraz pytanie czy to sx z skrzynią 6stką czy exc z papierami na sx... |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Czw 22:19, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
Kiedy silnik się rozgrzał obroty obroty zaczynały wariować po czym silnik gasł. Przed rozgrzaniem silnik pracował równo. Ustawiłem mieszankę według manuala, na górnej pokrywie brakowało jednej z śrub mocujących(mógł tamtędy brać lewe powietrze). Poprawiłem uszczelke i dokręciłem jak trzeba, po tym silnik przestał gasnąć. |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Sob 13:49, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
MotoPirate napisał: | Opony ogarnięte to teraz silnik gaśnie na niskich ,,Ave KTM!'' |
ustaw śrubę mieszanki w/g serwisówki (2 obroty wstecz od max wkręcenia),
jak nie pomoże spróbuj go wyregulować w/g manuala ,
zobacz też czy śrubka trzymająca karetkę przepustnicy jest dokręcona (jak ściągniesz górę gaźnika to ta na 'krzyżak') jak jest luźna to może dławić moto,
a jak schodzi z obrotów? |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Sob 12:56, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Opony ogarnięte to teraz silnik gaśnie na niskich ,,Ave KTM!'' |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Śro 21:35, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
MotoPirate napisał: | geomax na 1.3 bar daje rade na podjazdach. Przód 1.5 i przestaje nosić przy większych prędkościach. |
spróbuj niższe wartości, zacznij od 0.9 przód i tył, powyżej 1.0 jeździ się po prostu źle, tzn można ale po co się męczyć  |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Śro 21:25, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
Na przód poszła mitas c-17, geomax na razie zostaje. Próbowałem różne ciśnienia opon, geomax na 1.3 bar daje rade na podjazdach. Przód 1.5 i przestaje nosić przy większych prędkościach. |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Czw 20:14, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
tego geomaxa to wyrzuć najdalej jak się da żebyś go więcej nie widział
na tył do endurzenia tylko opona 140/80 soft /mid soft - Mitas EF07 - żółty albo zielony pasek, Metzeler Six Days Extreme M+S Soft , albo M+S jak chcesz trochę twardszą , Jeszcze Mitas C-18 żółty albo Mitas 754 Extreme są ok, na przód mitas EF-08 alb c-18 zielony pasek
jak masz dużo kamieni szukaj miękkich opon - będzie trakcja, co do trwałośći 20-30mth dobrej jazdy będziesz miał, później gorzej, z 525SX to ciężko opony zaoszczędzić  |
|
 |