Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Nie 12:42, 14 Sie 2011
Temat postu:
ja jeżdżę na wossnerze sel B, żadnych przeciwskazań. wytrzymal nawet pad korby, trochę go spiaskowało od spodu ale dalej, jeżdzi.
fxrider
Wysłany: Pon 14:29, 08 Sie 2011
Temat postu:
Też właśnie spotkałem się z takimi opiniami.
Oryginalny nie ma dość - jest ok, po prostu nie jest już nowy, a mam jeszcze b.ładny nikasil i chciałbym aby tak zostało.
Po prostu mam teraz silnik w częściach pierwszych i robię go pod siebie: wszystkie łożyska nowe, kompletowanie skrzyni z kilku innych, wszystko wypucowane, gwinty posprawdzane i chcę to zrobić na tip top, tak, żeby nie tykać dołu przez najbliższe 50-60 kkm.
Tłok na razie jeszcze zostawię poprzedni, tylko zafunduję mu nowe pierścionki - ze 30kkm powinien jeszcze zrobić nie zjadając cylindra. W razie czego zrobienie potem góry to nie jest potem duży problem.
Jakby ktoś potrzebował to mogę jeszcze porobić zdjęcia wszystkich gratów silnikowych luzem. Rozebrałem też inny silnik na części - okazał się w b. ładnym stanie więc jakby ktoś coś reflektował to jest trochę gratów na handel (nie ma cylindra, tłoka).
Co do tłoków wossner - rozmawiałem w międzyczasie z mechanikiem orlen teamu i powiedział, że wossnery robione na zamówienie pod konkretne moto wytrzymywały 5 dni rajdu. Powiedział też, że do normalnej eksploatacji nie ma to większego znaczenia i można śmiało zakładać.
Aha, jakby ktoś był zainteresowany to jest na handel zapasowy silnik z byłej orlenowej dakarówki 660 po przeglądzie fabrycznym (to te z pompami w karterze). Cena 4kPLN - mogę dać namiar.
pzdr, Adam
Rysiek24
Wysłany: Pon 10:58, 08 Sie 2011
Temat postu:
ogolnie tloki elko do ktm sa trwalsze od wossnera czy wiseco , ale jesli oryginal ma dosc , to wkladaj bez obaw wossnera
Czepek
Wysłany: Pon 9:30, 08 Sie 2011
Temat postu:
To jedne z najlepszych tloków, wkładaj bez obaw - zmień cały tłok, nie ma sensu tylko pierścieni.
fxrider
Wysłany: Pon 9:15, 08 Sie 2011
Temat postu: Tłok Wossner - są jakieś przeciwwskazania?
Hej,
zastanawiam się nad Wossnerem, bo w swoim tak czy siak musiałbym pierścienie wymienić. Jest sens?
Nie chodzi mi o jakieś zwiększanie osiągów, tylko o trwałość - żeby n.p. nie zjadało nikasilu szybciej niż powinno.
Miał ktoś okazję dłużej potestować oryginał i wossnera? Nie wibruje na nich bardziej ?
pzdr, Adam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin