Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 20:42, 18 Lut 2016
Temat postu:
czego nie rozumiesz ? jezeli mojej ciekawostki że chodziło o to ze mało który pojazd realnie ma takie dane jak są przewidziane blokady.
Bombelek
Wysłany: Czw 20:33, 18 Lut 2016
Temat postu:
AM-motorowery
A1-125 cm3
Więc nie rozumiem
)
henio12323
Wysłany: Czw 20:23, 18 Lut 2016
Temat postu:
no to napisałem - w dowodzie ponizej 11KW i jeździsz "legalnie" jak bys szalał i ktos chciał cie skierować na badania dodatkowe np mocy. a masz odblokowanego no to na pewno wyrzyga więcej.
wiec albo sobie dokupisz zblokowany wydech, przestroisz gaźnik itp i bedzie na prawde full legal ( doliczając że musisz miec kierunki, błotnik tylny prawie do ziemi ;D, sprawne wszystkie swiatła, swiatła stopu, lusterka..... no i opony dopuszczone do ruchu ulicznego
no to bedziesz miał legal full.
tylko wtedy czy nie lepiej kupic jakas yamahe dt ?
a i jeszcze ciekawostka - motorowery to pojazdy rozwijające max 45 km/h a pokaż mi jakiegos który realnei tylko tyle rozwija
stary komarek z 60 roku potrafił po 60 km h wyciskać
Bombelek
Wysłany: Czw 20:05, 18 Lut 2016
Temat postu:
Chodzi mi o A1 najlepiej legalnie i bez ograniczania mocy
henio12323
Wysłany: Czw 20:04, 18 Lut 2016
Temat postu:
zarejestrowac mozesz kazdy ;Pa jeździc ( na A1 czy B po 3 latach ) jak ma w dowodzie mniej niz 11 KW i tyle.
olx.pl - i sprawdź ile kosztuje aktualnie
Bombelek
Wysłany: Czw 19:42, 18 Lut 2016
Temat postu:
punk891 napisał:
Dajcie spokój, nie straszcie chłopaka... Ponad 90% ( albo i więcej ) exc'ków będzie miało moć <11kW w papierach, bo z fabryki wychodziły z innym, homologowanym dyfuzorem. Nie mam pojęcia, jak byłoby przy wypadku, ale półtora roku latałem setką bez żadnych problemów. Bardziej martwiłbym się o to, jak kolega chce używać sprzęta. Jeśli to spokojnej jazdy po lesie lub nie daj boże po asfalcie, to odradzam, bo Ty się będziesz męczył, a również eksploatacja nie jest zbyt tania. Natomiast jeśli chcesz polatać trochę " mocniej " i masz kasę, żeby w odpowiedni sposób o niego dbać, to śmiało bierz. A co do wzrostu, to ( nie wiem jak po 2008r. ) to ktm'y są chyba najniższe w stosunku do konkurencji, chyba że mój był jakiś niewymiarowy
Zilony jestem,czyli jest szansa zarejestrowania go ? Chcę śmigać po ulicy,ale bardziej w terenie się wyszaleć.
I za ile dostanę 2008 ?
ewentualnie ta setka,ile kosztuje ?
MatiEXC
Wysłany: Wto 10:10, 16 Lut 2016
Temat postu:
Moja setka ma 6kw w dowodzie, widzialem juz parenascie 125 na a1
henio12323
Wysłany: Nie 23:05, 14 Lut 2016
Temat postu:
z fabryki wychodzą na zablokowanym dyfuzorze, innymi nastawami gaźnika itp. dopiero u dealera jest metamorfoza - chyba że sobie zechcesz inaczej ;P
punk891
Wysłany: Nie 22:29, 14 Lut 2016
Temat postu:
Dajcie spokój, nie straszcie chłopaka... Ponad 90% ( albo i więcej ) exc'ków będzie miało moć <11kW w papierach, bo z fabryki wychodziły z innym, homologowanym dyfuzorem. Nie mam pojęcia, jak byłoby przy wypadku, ale półtora roku latałem setką bez żadnych problemów. Bardziej martwiłbym się o to, jak kolega chce używać sprzęta. Jeśli to spokojnej jazdy po lesie lub nie daj boże po asfalcie, to odradzam, bo Ty się będziesz męczył, a również eksploatacja nie jest zbyt tania. Natomiast jeśli chcesz polatać trochę " mocniej " i masz kasę, żeby w odpowiedni sposób o niego dbać, to śmiało bierz. A co do wzrostu, to ( nie wiem jak po 2008r. ) to ktm'y są chyba najniższe w stosunku do konkurencji, chyba że mój był jakiś niewymiarowy
Bombelek
Wysłany: Nie 16:59, 14 Lut 2016
Temat postu:
Do tej pory jedziłem na Simson enduro 51 cm3
henio12323
Wysłany: Nie 16:57, 14 Lut 2016
Temat postu:
no to tez zalezy jak kto ogarnia jazde, cairoli chyba jeszcze nizszy jest
ze stołka chyba włazi na moto, crossówka pół biedy bo sie praktycznie nie trzeba podpierać. gorzej w enduro jak jeszcze kawałek dziury bedzie pod nogą i ciezej na pewno jest, ale jak ktos " trialowa" jazde ogarnia to praktycznie w ogóle sie podpierac nie musi ;D
na A1 jedyny ktm endurowy to ktm lc2 -
theodor
Wysłany: Nie 16:48, 14 Lut 2016
Temat postu:
ee tam, bzdura z tym wzrostem
Mam 165cm i bez najmniejszych problemów na nawet nie obniżanej kanapie daje rade.
Bombelek
Wysłany: Nie 16:47, 14 Lut 2016
Temat postu:
A polecacie coś,co mogę zarejestrować pod A1,żebym mógł pośmigać po terenie ale tez po ulicy ? Pod wzrost też zeby pasowało mniej więcej
henio12323
Wysłany: Nie 16:31, 14 Lut 2016
Temat postu:
mozesz zarejestrowac jak uda ci sie obnizyc moc i przejsc odpowiednie tersty albo kupic zdławiony motocykl.
czy dasz rade - z tym wzrostem bedzie ciezko, wiekowo mozna juz isc w strone EXC. najeloej poszukaj w okolicy coś i sie przysiądź
Fourier
Wysłany: Nie 14:32, 14 Lut 2016
Temat postu:
Jeżeli EXC ma siedzenie na podobnej wysokości jak SX to nie dostaniesz do ziemi. Ja mam 171 cm wzrostu i sięgam połową jednej stopy.
Nie, nie zarejestrujesz chyba że w papiery będzie wbita mniejsza moc (w razie wypadku możesz mieć problemy i ubezpieczalnia zostawi Cie na lodzie).
W dobrym stanie za 2010 koło 15 tys. zł (do remontu kilka tys. mniej).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin