Autor |
Wiadomość |
te300 |
Wysłany: Wto 8:14, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
oczywiście lepiej trochę dołożyć i kupić nowszy
six days z Bydgoszczy wygląda dobrze tak samo 250 exc; natomiast xcf wygląda na sxf z innym kołem. |
|
|
Sypki |
|
|
maximus_vodka |
Wysłany: Śro 22:42, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
ja oglądałem motocykle z Włoch prosto od handlarza to moje wspomnienia sa calkowicie negatywne. cena wydaje mi się atrakcyjna, a jesli facet sprowadzil go i oplacalo mu sie zrobic "remont" jaki by nie byl, to albo trafil padło, albo mial super okazję |
|
|
maximus_vodka |
Wysłany: Śro 22:37, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
moto nie byl męczony w górach . bo jak wiadomo, włochy słyną z rozległych stepów. druga sprawa że sezon we Włoszech trwa caly rok więc jak ze zużyciem to ciężko powiedzieć |
|
|
Sypki |
|
|
Sypki |
Wysłany: Wto 7:44, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
Dzieki za wszelkie informacje sa dla mnie bardzo cenne pozostaje mi szukac dalej choc ciezko znalezc bedzie cos lepszego od miesiaca siedze na ogloszeniach i powyzej 2011 cena jest duzo wyzsza oczywiscie nie wykluczam 250 czy 350 na wtrysku ale nic ciekawego sie nie pojawia a tez nie chce jechac 500 km po szrot moze ktos z forum posiada cos na sprzedaz |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:09, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
z tego co mi wiadomo EXC bez homologacji nie występowało. jedynie są wersje inne które mogły nie miec ale to nie były EXC tylko XC chyba.
nie ma homologacji z róznych powodów
1) kradzież ;P
2) ktos sprzedał papiery bo nie potrzebował
3) cos zagineło w dokumentach ( mało realna opcja)
4) ktos kupił moto na firme - moto szybko sprzedał a kwity zostawił i wrzucił koszta w amortyzacje firmy - coraz powszechniejsza opcja |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 21:08, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
Nie produkowano exc bez homologacji
Może jej nie mieć, bo:
-najzwyczajniej zgubił papiery,
-troche mniej zwyczajniej ukradł motocykl
Dlatego właśnie takich się unika.
Nie jestem pewny ale ten drugi kiedyś był chyba wystawiony jako xc (wersja na rynek amerykański bez homologacji na Europę). |
|
|
maximus_vodka |
Wysłany: Pon 21:02, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
Czy produkowano exc bez homologacji? Dlaczego tamto 250 może jej nie mieć? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 20:18, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
szukaj nowszego modelu, podobno duużo lepsze prowadzenie
W tej kasie powinieneś dostać już model 2012.
W takich motocyklach najważniejszy jest silnik, a raczej jego stan.
Plastiki i okleina to ok. 600-800 zł, jak przyjdzie Ci wymienić korbę, tłok, łożyska na wale, o nicasilu już strach mówić.
Pamiętaj, że motor bez homologacji kupisz taniej, ale ciężej sprzedaż.
Skoro nie masz cięższego terenu, to nie myślałeś o 4t?
Taka 250, ew. 350 będzie bardzo fajna na początek
aha. wadą fabryczną pierwszych wypustów nowego modelu był rozrusznik.
Jeżeli właściciel nic z tym nie zrobił nie ma prawa bytu. |
|
|
Sypki |
Wysłany: Pon 20:10, 15 Lut 2016 Temat postu: Prosba o ocene exc 250 |
|
Siemanko
Przymierzam się do kupna mojego pierwszego ktm wybór padł na exc 250 2t
Do tej pory jeździłem cbr 1000 wiec trochę do czynienia z motocyklami mam choć wiem ze to dwie różne bajki.
Ważę około 90 kg, wzrost 175, lat 30.
Teren po jakim bede jeździł to raczej małe pagórki podjazdy czasem amatorski tor. Ogólnie jazda po lesie. Przenaczyć mogę do 17000 no i zależy mi aby nie był starszy niż 2010 rok
Mam kilku ogłoszeń może ktoś coś słyszał ktos coś wie
http://allegro.pl/show_item.php?item=5970632339#thumb/2
Ku temu skłaniam się najbardziej
http://olx.pl/oferta/ktm-exc-250-2t-2012-rekluse-fmf-hyde-300-CID5-IDdKSJd.html
Z tym cos mi nie gra nie wiem czy zwracać uwagę na kolor plastików bo takiego malowania chyba nie było hmmmm
Na co zwrócić uwagę przy oględzinach tego sprzętu
Z góry dzięki za wszelkie informacje
Pozdrawiam |
|
|