Autor |
Wiadomość |
theodor |
Wysłany: Czw 20:07, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
ok, czyli to nie to.
To o czym pisałem jest znanym problemem z CRF 450R i wynika z wadlwej pracy TPS-a.
Zrób jak koledzy wczesniej pisali. |
|
|
KUKI |
Wysłany: Czw 19:37, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
crf przerywa na biegu jałowym praktycznie przy takich obrotach jak przy odcieciu zapłonu ale to nie jest to, tak samo podczas jazdy kreci do konca ale to nie jest taka odcinka jak ma byc tylko własnie bardziej przerywanie |
|
|
theodor |
Wysłany: Czw 15:59, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
Czy ta crfa przerywa tylko pod obciążeniem na stałych obrotach?
Przy przyspieszaniu jest ok aż do odciny? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 15:50, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
w przypadku enduro ktm nie ma sobie równych - teraz cos beta próbuje zdziałać, sherco ma troche ciekawostek, husq wchłonięta, gg nie istnieje, yamaha - pozostaje ale bez sensownych modeli w 2T ( 300tka ledwo wyszła wiec dajmy sie jej wykazac ;P ) i tak bedzie gorsza.
w przypadku crossówek - czy honda czy ktm jeden grzyb. jak mocniej leciwe sprzęty to duzo lepiej patrzec na stan niz na marke. no chyba ze ktos lubi to albo tamto, albo mozna brac pod uwage np bliskosc do serwisu itp. ale na torze tak samo mozna byc szybkim ktmem jak i hondą ;D |
|
|
luksw |
Wysłany: Czw 13:40, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
U mnie również, honda może wygląda troszkę gorzej chociaz to kwestaia gustu,ale pod względem technicznym na pewno nie jest gorsza od ktm Duża rolę odgrywa tu marketing czyli to w czym ktm jest najlepszy jeżeli chodzi o motocykle terenowe
Do tego dochodzi bardziej przystępna cena hondy.. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 12:43, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
U mnie w okolicy też nikt złego słowa na Honde nie powie. |
|
|
luksw |
Wysłany: Czw 12:09, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
Honda ma raczej dobre opinie i ja bym ją na pewno polecił
Najlepiej zrobić tak jak mówią wyżej podmienić na sprawdzoną ewentualnie spróbuj jeszcze z gaźnikiem |
|
|
Mateo |
Wysłany: Czw 8:32, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
Czemu na hondzie daleko nie zajedzie? Mam ten sam model i rocznik i złego słowa powiedzieć nie moge, prócz tego że zawieszenie twarde jak skurwysyn.
Co do problemu kolegi to sprawdź świecę i cewkofajkę |
|
|
żółf |
Wysłany: Śro 21:00, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
major000 napisał: | KUKI napisał: | tak mam cewkofajke
a jak ją sprawdzic? | najlepiej ją podmienić na sprawną. |
A najlepiej podmienić cały motocykl, bo na hundzie daleko nie zajedziesz - zapytaj Barredę i Gonsalvesa, coś o tym wiedzą |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 20:12, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
KUKI napisał: | tak mam cewkofajke
a jak ją sprawdzic? | najlepiej ją podmienić na sprawną. |
|
|
KUKI |
Wysłany: Śro 20:06, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
tak mam cewkofajke
a jak ją sprawdzic? |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 19:41, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
Jeśli masz cewkofajkę to sprawdź czy ona nie jest przyczyną. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 19:39, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
Czyściłeś gaźnik?
Przerywanie czasem jest także związane z przewodami wysokiego napięcia. |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 19:36, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
iglice dałem najwyżej jak sie dało i jest bez zmian, swiece podmieniałem i dalej to samo |
|
|
KUKI |
Wysłany: Wto 19:37, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
czyli sugerujesz zwiekszyc dysze głowna?
teraz mam 168, iglica na 5 rowku od góry była na 3 |
|
|