Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 23:53, 23 Lut 2016
Temat postu:
tego sie dowiesz po zakupie i zamontowaniu - w serwisówce masz procedure sprawdzania - w skrócie przykręcasz, kładziesz cos prostego na spręzynie i mierzysz szczelinomierzem co wychodzi
ALE to jest tez po częsci regulacja, jak przestawisz sprzęgło moze miec np dłuzsze półsprzęgło i moze byc troche łatwiej manewrować na tym własnie półsprzegle - ale tez wiadomo półsprzegło szybciej jara sprzegło - coś za coś ;D
Krisu
Wysłany: Wto 23:39, 23 Lut 2016
Temat postu:
Tak właśnie zrobię,zamówię oryginał. A mam jeszcze pytanie,bo teraz aktualnie mam ustawiony docisk na literce Y,czy po wymianie tarcz na nowe docisk ustawia się tak samo,czy może na pierwszą literę czyli X ?
rams
Wysłany: Wto 20:53, 23 Lut 2016
Temat postu:
Potwierdzam lepiej zainwestować w oryginał. U mnie po wymianie sprzęgło zaczęło dużo lepiej chodzić, wcześniej tarcze mieściły się jeszcze w zakresie użyteczności to i tak sprzęgło chodziło ciężko. Zamiennik wyjdzie nie wiele mniej.
henio12323 napisał:
sprzęgło mozna na 1 wyjeździe zjarać
ten zestaw cały kołol 600 zł to masz tarcze przekładki i spręzyny dociskowe ( przynajmniej do ktma bo ja ten zestaw kupowałem ) powiem ci ze i tak dosyc warto, do starszych roczników takie zestawy kosztują po 1000 zł jak nie lepiej. a wszystko sie zuzywa, i spręzyna dociskowa i przekładki też. poza tym - na oryginalne sprzegło na pewno lepiej pracuje, moze i są dobre zamienniki - ale cena bedzie nieznacznie niższa. a na tanszych zamiennikach sprzęgło potrafi gorzej pracowac, ciezej jechac na półsprzęgle itp
a jeszcze w DDS ( bo taki jest ten typ srpzęgła) im nowsze częsci - tym sprzegło lżej chodzi ;D wiec warto
henio12323
Wysłany: Wto 19:01, 23 Lut 2016
Temat postu:
sprzęgło mozna na 1 wyjeździe zjarać
ten zestaw cały kołol 600 zł to masz tarcze przekładki i spręzyny dociskowe ( przynajmniej do ktma bo ja ten zestaw kupowałem ) powiem ci ze i tak dosyc warto, do starszych roczników takie zestawy kosztują po 1000 zł jak nie lepiej. a wszystko sie zuzywa, i spręzyna dociskowa i przekładki też. poza tym - na oryginalne sprzegło na pewno lepiej pracuje, moze i są dobre zamienniki - ale cena bedzie nieznacznie niższa. a na tanszych zamiennikach sprzęgło potrafi gorzej pracowac, ciezej jechac na półsprzęgle itp
a jeszcze w DDS ( bo taki jest ten typ srpzęgła) im nowsze częsci - tym sprzegło lżej chodzi ;D wiec warto
barek253
Wysłany: Wto 18:20, 23 Lut 2016
Temat postu:
iles to godzin juz nabil na tym ?
Krisu
Wysłany: Wto 11:51, 23 Lut 2016
Temat postu: Nowy typ sprzęgła - tarcze sprzęgłowe
Witam.
Posiadam Husaberg Te 300 2014 i będą szykować mi się do wymiany tarcze sprzęgłowe. Mam już ten nowy typ sprzęgła i nie mogę znaleźć żadnych zamienników tarcz, tylko z tego co mi znajomy mechanik mówił to oryginalny komplet w KTmie, który kosztuje około 600 zł. Macie Jakąś dostępność tych tarcz?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin