Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
boroszczak83
Wysłany: Śro 13:33, 24 Lut 2016
Temat postu:
Miałem wcześniejszy model i teraz mam wtryska. Uważam, że różnica jest spora jeśli chodzi prowadzenie w cięższym terenie. Jako że mam 167 cm poręczność była dla mnie ważna. Kolejnym plusem reakcja na gaz. Wg mnie zdecydowanie wygrywa wtrysk.
Pozdrawiam
Fourier
Wysłany: Śro 0:33, 24 Lut 2016
Temat postu:
Co do kiwaczki to czuć dwie różnice - jedna w jeździe, druga przy remoncie. W enduro i tak nie ma tego problemu - KTM do enduro daje wciąż PDS.
maximus_vodka
Wysłany: Wto 23:45, 23 Lut 2016
Temat postu:
Wtrysk to dla mnie duża różnica w reakcji na gaz. Jeśli husky fe 501 ma podobną Rame do exc nowego to moge powoedzoec ze lepiej jeździ się na stojąco. Zawias pominę bo nawet dla mnie amatora to kiwaczka lepiej klei do podłoża. Jeśli planowalbym jeździć na wysokim poziomie to wybrałbym wtryskowca. Jeśli amatorsko do lasu, to patrzyłbym tylko na stan i cene. Exc na ramie do 2011 tez jest bardzo przyjemnym moto, nie odczułem na nim dyskomfortu. Plusem jest dla mnie ze siedzisko w starszym modelu jest niżej co przy moich 175cm robi różnicę (na 501 daję radę ale wolałbym niżej
)
henio12323
Wysłany: Wto 21:25, 23 Lut 2016
Temat postu:
to powiem tak - jak sobie jeździłem z 2-3 lata temu to miałem wywalone na działanie zawieszenia, bardziej liczyło sie żeby miec czym odkręcic ;P a to że troche potelepało - trudno, to że moto prowadziło sie jak taczka - tez trudno ;D ale jeździło mi sie dobrze, ale potem zachciało mi sie triala, i czułem że moto mnie ogranicza, że zawias gdzie powinien wybierac podskakuje, moto gdzie miało byc agresywne nie było, a gdzie miało byc spokojne - było zbyt narwane. itp itd, samo prowadzenie to samo. dlatego zmieniłem moto i czuje ogromną róznice, fakt ze przesiadka z 4T na 2T to juz duzy skok ogólnie, ale sama rama daje bardzo duzo, pozycja inna za kierownicą jest od razu, niby róznice nie są ogromne - ale kazdy stopnien pochylenia główki ramy realnie da sie wyczuć - prędzej czy później. amatorsko jak pisalem - mozna kupic cokolwiek i to bedzie sprawiało frajde tak czy siak
CivicTypeR
Wysłany: Wto 21:12, 23 Lut 2016
Temat postu:
Teraz juz tylko amatorsko, od zawsze były full crossy teraz czas na EXC później pewnie ktm adventure
henio12323
Wysłany: Wto 17:41, 23 Lut 2016
Temat postu:
zalezy jak jeździsz - jak czujesz dobrze prowadzenie motocykla - to nowszy bedzie lepszy, lepsze kąty lepsza ergonomia prowadzenia itp itd. i czasami warto kupic gorsze moto ale nowsze. jak latasz amatorsko to często te roczniki ostatnie 2011 są super i w lepszych cenach niz 12stki
CivicTypeR
Wysłany: Wto 14:05, 23 Lut 2016
Temat postu:
racja nie ma się co zastanawiać,, do 3tyg. maszyna będzie w pl xD
żółf
Wysłany: Wto 13:17, 23 Lut 2016
Temat postu:
Jakbyś w grudniu 2011 stał przed wyborem, czy kupić 5 tys tańszą 2011 czy droższą 2012 obie nowe, to można się zastanawiać nad + i -, a przy 5 letnim sprzęcie liczy się wyłącznie stan motocykla, jeżeli ta 2011 jest perełką i ma rozsądną cenę, to bym się nie zastanawiał, bo pod każdym względem będzie lepsza niż przeciętny exc z 2012
lionix
Wysłany: Wto 13:13, 23 Lut 2016
Temat postu:
No skoro wszedzie twierdza ze lepsze to dla mnie sorawa jest oczywista
CivicTypeR
Wysłany: Wto 13:10, 23 Lut 2016
Temat postu: Exc 450 11r. vs 12r
Witam, mam na oku ładną sztukę z 11r, zrobione ledwo 70mth, tylko czy jest sens brać z 11r , skoro wszędzie gdzie nie czytam to 12r jest o niebo lepszym egzemplarzem ..??
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin