Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Waski
Wysłany: Sob 11:04, 27 Lut 2016
Temat postu:
Napis na sprezynie jest slabo widoczny alewydaje mi sie ze to 32-250 choc ciezko odczytac,wiec moge sie mylic. W obydwoch widelcach cieknie po jednej ladze, dlatego jedno wysylam,a drugie musze ogarnac tez bo wkladam je do drugiego moto. Hehe az tak niekumaty nie jestem, zeby dwa razy robic to samo
henio12323
Wysłany: Sob 10:45, 27 Lut 2016
Temat postu:
bo to nie chodzi rysy głębokie cyz otarcia. weź sobie jakis zmywacz do hamulców czy benze ekstrakcyjną i dokładnie wytrzyj lagi - zobacz czy bedziesz sie mógł idealnie w nich przejrzec czy nie bedzie przypadkiem "białych" smug wzdłuz lagi to o te mikroryski chodzi. jak juz jest rysa którą widac i czuc to juz tragedia całkiem ;D
32-250 to spręzyna chyba dla dziecka 30 kg
ja mam 69 w 300tce, w 125tce jest 66 fabrycznie.
ja nie czaje po co wymieniac uszczelniacze i oddawac potem na tuning - przeciez oni i tak to muszą robic
Waski
Wysłany: Sob 10:12, 27 Lut 2016
Temat postu:
Nie zauwarzylem na chromach zadych rys,otarc czy innych wzerow. Chyba wysle do przerobki na sm widelec 06 i tylny amor 02r. Skoro roznice sa niewielkie, to tamten zestaw ala sxs zostawie na enduro. Ewentualnie wzalbym jeszcze tan amor od 04r na sm bo mlodszy,ale z drugiej strony szkoda rozwalac set ktory byl juz robiony w jakies firmie. Chyba,ze przeloze sprezyne do tego 02r zeby wagowo sie zgadzalo. Napisze jeszcze do tego van laar i podam to id,moze tym razem mi powiedza co to dokladnie,co bylo robione i na ile kg sa sprezyny. Na tylniej jest starty napis chyba 32-250 orientuje sie ktos naile to kg?
Jeszcze przy okazji ma ktos moze kogas kto wymienilby mi uszczelniacze i olej w lagach w poznaniu i lub okolicach? Tylko problem polega na tym,ze bede w polsce w piatek do niedzieli i potrzebowalbym kogos kto w tym terminie dalby rade(mieszkam w holandi)jakie sa ceny w pl za takie uslugi? Moj mechanik zawalony caly marzec,juz mu wciskam silnik i nie chce mu truc jeszcze o zawieche.mam jeszcze pytanko co do gaznika tylko nie wiem czy musze zakladac nowy temat czy jak?)
amek721
Wysłany: Sob 9:40, 27 Lut 2016
Temat postu:
henio12323 napisał:
uszczelniacze uszczelniaczami - gorzej jak laga jest porysowana - im mniej spolerowana tym wiecej powietrza tłoczy pod uszczelniacz
a z powietrzem syf.... w mikroporach.
O tym nie pomyślałem. Absolutna racja
henio12323
Wysłany: Sob 9:22, 27 Lut 2016
Temat postu:
uszczelniacze uszczelniaczami - gorzej jak laga jest porysowana - im mniej spolerowana tym wiecej powietrza tłoczy pod uszczelniacz
a z powietrzem syf.... w mikroporach.
amek721
Wysłany: Sob 9:19, 27 Lut 2016
Temat postu:
Jeżeli po jednym wyjeździe nagle spod lag płynie strumyk możliwe, że pod uszczelniacz olejowy dostał się piasek.
Spróbuj zrobić coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=kGno_lYGjJU
Jeżeli to zadziała to masz słabe uszczelniacze pyłowe.
Kiedyś kupiłem tanie to po pierwszym wyjeździe poszły do kosza.
Waski
Wysłany: Pią 23:58, 26 Lut 2016
Temat postu:
Jedno mam juz od jakiegos czasu i nie bylo z zewnatrz zadnych oznak typu pocenie sie czy jakies uszkodzenia na uszczelniaczu tym pylowym. Po dlugim postoju zalozylem kola enduro,polatalem chwile i sie rozczelnilo. Od tego czasu moto nie ruszane i z tej lagi to juz chyba wszystko wyplynelo.Z drugim moglbym sprobowac tylko to raczej bede wysylal, wiec bez sensu
amek721
Wysłany: Pią 23:36, 26 Lut 2016
Temat postu:
Jeżeli amortyzator dobija Ci milion razy, to istnieje ryzyko, że za uszczelniacz olejowy dostanie się powietrze. Im uszczelniacz gorzej przylega do lag(im jest w gorszym stanie) tym więcej dostaje się powietrza.
Odpowietrzenie amortyzatorów wyrównuje w nich ciśnienie(nadmiar powietrza wydostaje się na zewnątrz).
Jeżeli po całym nawet dniu odkręcając odpowietrznik słyszysz, że było dużo powietrza, może świadczyć to o slabym stanie uszczelniaczy.
Nie liczyłbym na to, że po odpowietrzeniu lagi przestaną cieknąć, ale na pewno spróbuj tej opcji, nic Cię nie kosztuje.
Waski
Wysłany: Pią 23:24, 26 Lut 2016
Temat postu:
Pytalem, 165€ +ewentualne uszczelniacze i inne czesci,ktore napewno dojda bo w kazdym widelcu cieknie po jednej ladze. Dlatego ze wzgledu na koszty jedno wysylam im,a drugie naprawiam w Polsce.Niedawno sie dowiedzialem ze powinno sie odpowietrzac lagi co jakis czas? Nigdy tego nie robilem,a mialem juz kilka motocykli(co prawda nie enduro,cross) jest opcja,ze przez nieodpowietrzanie puszczaja uszczelniacze?
henio12323
Wysłany: Pią 22:26, 26 Lut 2016
Temat postu:
lepiej dać ten nowszy amor z tyłu, a z przodu bez róznicy - bo i tak co ma wymienic to wymieni. jedynie róznica moze byc taka - że nowszy amor moze byc np bardziej zuzyty w srodku - zapytaj czy nie ma mozliwosci żeby w cenie rozebrali oba amory i powybierali lepsze częsci
sxs to lepsze zawieszenie od standardowego
Waski
Wysłany: Pią 20:46, 26 Lut 2016
Temat postu:
Bylem w garazu obejrzec to raz jeszcze i faktyczne tylni amor rozni sie wielkoscia nakretki regulacji comp(04 jest mniejsza),srednica tego gwintu skrecajacego sprezyne(04 mniejsza) i ta poduszka na samym dole. Piszac daty produkcji sugeruje sie tym,ze w przypadku widelca jest to wybite w takim jakby sloneczku na koncowkach goleni(tam gdzie przykreca sie oske)dodatkowo na tym 04 jest grawer 09.07.04.w przypadku tylu na jednym jest na gorze wygrawerowane 08.07.04 na drugim od spodu puszki jest grawer 23/02.(nie wiem na 100% czy to daty produkcji?). Zestaw 04r byl juz przerabiany w jakies firmie van laar i jest naklejka na ktorej widnieje id michel sxs, i jakies info o compresji,sprezynach,poziom oleju itp. Teraz pytanie czy ktos przerabial i takie widnieje poprostu id,czy jest faktycznie sxs. Idzie to jakos zweryfikowac? Pisalem do tej firmy i cisza,chyba napisze jeszcze raz. Sxs jest jakies lepszejsze? Jest w ogole sens takiej przerobki czy lepiej szukac czegos np od smr. Dzieki za zainteresowanie tematem.
Sory hacker33 nie zauwazylem Twojego posta. Czyli generalnue nie rozkminiac tego dalej tylko wyslac obojetnie ktore? Mam nadzieje ze przerobka bedzie w miare profesjonalna.
hacker33
Wysłany: Pią 20:23, 26 Lut 2016
Temat postu:
Jeżeli wysyłasz do profesjonalnej przeróbki to nie ma różnicy i tak wszystko wymienią.
henio12323
Wysłany: Pią 19:59, 26 Lut 2016
Temat postu:
generalnie sama technologia lag jest taka sama od 2000 roku.... ( jedynie w 2003 jednokomorówki urosły i miały nie 43 tylko 48 mm srednicy ) do 2016 roku nadal masz jednokomorówki które praktycznie mozna wymiennie zmieniac częsci ( a no i róznica jest że kiedys była cienka ośka, potem gruba a teraz znowu cienką montują ) ale rózni sie pierdołami w srodku - settingiem itp. drobnostki i detale - ale własnie to one przekłądaja sie na działanie zawieszenia. wiec im nowsze tym lepsze - ale nie ma skoku jakiegos ogromnego... inaczej jest w ktmach SX bo od 2007 roku dostały dwukomorowe zawieszenia i tam juz inaczej to działa itp
czy masz sxs czy nie - nie wiadomo, kazdy moze sobie zmienic chrom.
starszy zawias tez miał róznice w srodku, 2002 a 2004 to chyba całkiem inaczej wyglądaja ? 2002 masz plastikowe pokrętło takie jakby chyba od regulacji, a w 2004 powinno to inaczej wyglądać.
Waski
Wysłany: Pią 19:48, 26 Lut 2016
Temat postu:
Kolega z pracy mi sugeruje,ze to z czarnym dolem to moze byc z jakies sxs(co kolwiek to znaczy). Pomijajac wzgledy estetyczne chcialbym jakies konkrety typu,ze np. Nowsze jest lepsze,bo cos tam zmienili lub 2004 lepsze pod supermoto bo cos tam. Moze one sa takie same i nie ma roznicy,ktore przerobie? Jedno co tam wymierzylem to to,ze widelec z 06r jest 1,5cm krotszy od 04r(mam na mysli wewnetrzna golen) wiec moze lepsze 06r, choc i tak beda to skracac,choc mozliwe ze im mniej tym lepiej. Tylni amor wyglada tak samo oprocz koloru(czarny 04 srebrny02r). Modyfikacja ma mnie kosztowac 500€ dlatego wolalbym wyslac lepszy zestaw.
Czepek
Wysłany: Czw 23:47, 25 Lut 2016
Temat postu:
ten czarny pewnie będzie jakiś tuning
ciesz się, ze masz inne niż zwykły chrom.
Ja mam czarną górę i złote chromy, do tego złote półki i robi robote ;] <tez>
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin