Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bodzio4351
Wysłany: Nie 21:36, 06 Mar 2016
Temat postu:
A jeszcze takie pytanie co ile najlepiej zmieniać tłoka z korbą ??
Bodzio4351
Wysłany: Nie 21:35, 06 Mar 2016
Temat postu:
Ale jeszcze na tor mi potrzeba, a las to żeby przejechać na tor, takimi dróżkami, bo mam w miare blisko i przez lasek sobie przejade i jestem na torze
Fourier
Wysłany: Nie 21:27, 06 Mar 2016
Temat postu:
Co do SX i lasu... poszukaj, temat był już kilka/kilkanaście razy na forum.
Bodzio4351
Wysłany: Nie 20:29, 06 Mar 2016
Temat postu:
Niedaleko mam serwis ktm, serwis,remont,naprawa ktm 125,150,200,250,300 itd.... oni tam robią silniki, zawieszenia i ogólnie wszystko, oraz mają części w nawet dobrych cenach, myślę że tam chyba były by części do tego ktm sx 200.
amek721
Wysłany: Nie 20:15, 06 Mar 2016
Temat postu:
Bez paniki
Jeżeli wszystko będziesz serwisował regularnie to na pewno przewidzisz kiedy masz wymienić korbę czy tłok(wału się nie wymienia).
A sama wymiana to bez większego problemu trwa tydzień i to włącznie z szukaniem części, oddaniem wału do przebicia. Pod warunkiem, że części będą dostępne.
O wymianie tłoka nawet nie mówię, bo to można zrobić w 15 min, z dokładnym czyszczeniem i nasmarowaniem zaworu wydechowego pół dnia na spokojnie.
Zapomniałem o honowaniu cylindra. Jak masz fachowca w mieście bez problemu dogadasz się żeby zrobił Ci to na miejscu, albo chociaż tego samego dnia.
Bodzio4351
Wysłany: Nie 20:08, 06 Mar 2016
Temat postu:
Tak wyjazdy średnio co tydzień
Bodzio4351
Wysłany: Nie 20:05, 06 Mar 2016
Temat postu:
Ja ten motorek chciałem mieć głównie do lasu i no co dwa tygodnie na tor, ale boje się że np w środku sezonu będę musiał rozbierać silnik i wymieniać wał albo korbe.
Fourier
Wysłany: Nie 20:02, 06 Mar 2016
Temat postu:
Może nie tyle lepiej co taniej przy remoncie. Btw. gdzie chcesz jeździć?
Bodzio4351
Wysłany: Nie 20:00, 06 Mar 2016
Temat postu:
To chyba lepiej będzie kupić ktm sx 125
amek721
Wysłany: Nie 19:58, 06 Mar 2016
Temat postu:
w nowych 125 itp. w ogóle pozmieniali.
Nowy cylinder, głowica, zawór wydechowy..
A to wszystko sprzed roku '98
Stwierdzili chyba, że założenie było lepsze
Widzę też, że nowe silniki mają zmienne komory spalania, tylko nie wiem dlaczego w katalogu jest tylko jeden rodzaj. Chyba, że w PP jest więcej
Fourier
Wysłany: Nie 19:42, 06 Mar 2016
Temat postu:
Z tego co gadali użytkownicy to częściej (korba jest dosyć obciążona). Wydaje mi się, że sam KTM nie bez powodu zrezygnował z SX 200. Przykładowo SX 144/150 są produkowane od 2007 roku do dnia dzisiejszego (chociaż w nowym silniku chyba zmienili budowę i wał jest już taki sam jak w 125).
amek721
Wysłany: Nie 19:30, 06 Mar 2016
Temat postu:
Zależy od jazdy i sumiennego serwisowania silnika.
Ale z tego co mówi Fourier to trochę częściej niż inne.
Bodzio4351
Wysłany: Nie 19:28, 06 Mar 2016
Temat postu:
no to chyba jak każdy cross 2t te remonty chyba że jeszcze częściej ?
amek721
Wysłany: Nie 18:59, 06 Mar 2016
Temat postu:
Produkcja 200 sx była tylko w 2003 i 2004 roku.
Co do wału z setki pomyliłem się, źle spojrzałem.
W ramach ścisłości: wał od 125 nie jest wałem od 200.
Posiłkuję się numerami katalogowymi, a nie jak kolega doświadczeniem, więc pewnie wie o czym mówi, ale z nich wynika, że nie ma różnicy w wale między 200 exc, a sx.
Może w exc jest cięższe koło zamachowe?
200 sx jest bardziej wyżyłowana, więc częściej należałoby robić remonty.
Cylinder jest oczywiście większy; o 10mm szerszy i o 5.5mm wyższy.
Jeżeli chodzi o gaźnik to 200 sx ma PWK 39 ze 125 i co dziwne zmieniona jest jedynie (i aż) iglica. Exc ma PWK 38 AG
Fourier
Wysłany: Nie 18:42, 06 Mar 2016
Temat postu:
O wał musisz pytać w serwisie, chyba ze gdzieś znajdziesz jakiś zamiennik (wiseco, hod roads). Z tego co pamiętam to niestety korba na torze wytrzymywała max 2 tłoki (poszukaj za pomocą google to znajdziesz wiecej info). Ten silnik jest projektowany jako 125 i nie wierzę, że jakiś inżynier myślał w drugiej połowie lat 90 żeby dawać tam większy cylinder.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin