Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wójo
Wysłany: Nie 16:06, 13 Mar 2016
Temat postu:
recepta jest jedna słuszna odkryta dawno temu, nie kupuje sie zadnego auta na litere F (forda, fiata i francuza )
Kajtek DBL
Wysłany: Nie 0:59, 13 Mar 2016
Temat postu:
Ale narzekata, lepiej kupić awdi lub passerati z 199tysiącami przebiegu....
4tSTUNT
Wysłany: Sob 21:30, 12 Mar 2016
Temat postu:
Ok, dzięki wszytskim za informacje.
No elektronika.... Porażka tych aut, zresztą pod względem mechanicznym także czasem rozwiązania takie z dupy mają, że kręcenie śrub jest bardzo irytującym zajęciem a nie odprężając jak być powinno.
Nie ma to jak Niemiecka technologia - nie bym promował te samochody
żółf
Wysłany: Sob 18:42, 12 Mar 2016
Temat postu:
wójo napisał:
bardzo czesto instalacja lpg ma wspulny wskaznik z benzynowym, do tego zaleznie od instalacji moze wymuszac na kierowcy okresowe tankowania ewentualnie przejechanie okreslonej liczby km na benzynie.
Najpierw zapoznaj sie z instrukcja uzytkowania instalacji gazowej jaka masz załozoną.
Można podłączyć gaz pod wskaźnik benzyny bez problemu. Niestety francuzi mają to do siebie, że rzeczy proste uwielbiają komplikować, dlatego nigdy więcej francuskiego auta - chyba że nowe na gwarancji. Auta robią fajne, niestety jak przychodzi do wymiany czegokolwiek i trzeba posługiwać się grzechotką z nasadką przedłużaną i podwójnym kardanikiem to cała miłość do francuza pryska. Do tego ta cholerna elektryka/elektronika, mam wrażenie że tylko czyha na to żeby nieoczekiwanie wkurwić siódmego właściciela
wójo
Wysłany: Sob 18:18, 12 Mar 2016
Temat postu:
bardzo czesto instalacja lpg ma wspulny wskaznik z benzynowym, do tego zaleznie od instalacji moze wymuszac na kierowcy okresowe tankowania ewentualnie przejechanie okreslonej liczby km na benzynie.
Najpierw zapoznaj sie z instrukcja uzytkowania instalacji gazowej jaka masz załozoną.
sorek
Wysłany: Sob 18:11, 12 Mar 2016
Temat postu:
Przym napisał:
Ja mam tak samo w 406.
berlingo 1.6+LPG dokładnie tak samo
DjLeonn
Wysłany: Sob 16:50, 12 Mar 2016
Temat postu:
4tSTUNT napisał:
Ok, dzięki za informację.
Nie ogarniam francuskiej myśli technologicznej.
Poruszac autem? Chodzi o to by wzruszyć pływak w baku i wtedy łaskawie komputer zechce zaktualizować pierwotny stan poziomu paliwa w baku?
Dokładnie tak
4tSTUNT
Wysłany: Sob 15:32, 12 Mar 2016
Temat postu:
Ok, dzięki za informację.
Nie ogarniam francuskiej myśli technologicznej.
Poruszac autem? Chodzi o to by wzruszyć pływak w baku i wtedy łaskawie komputer zechce zaktualizować pierwotny stan poziomu paliwa w baku?
Przym
Wysłany: Sob 12:45, 12 Mar 2016
Temat postu:
Ja mam tak samo w 406.
DjLeonn
Wysłany: Sob 11:35, 12 Mar 2016
Temat postu:
Wszytko jest ok, Laguna i nie tylko wskazuje poziom paliwa na podstawie przejechanych kilometrów od zatankowania. Jeżdżąc na LPG myśli ze ubywa jej paliwo i wskaźnik spada, wystarczy poruszać autem, zatankowac np. litr paliwa i wskaźnik pokaze właściwą ilość. Problem ten eliminuje Emulator Poziomu Paliwa
henio12323
Wysłany: Sob 10:35, 12 Mar 2016
Temat postu:
nieee to pewnie czujnik w baku uszkodzony
4tSTUNT
Wysłany: Sob 10:00, 12 Mar 2016
Temat postu: Laguna II - wskaźnik poziomu paliwa
Może nie moto, ale w temacie motoryzacji.
Ostatnio trochę ujeżdżałem lagune II - królową lawet
.
Auto 02r, benzyna+lpg.
Problem tego rodzaju że gazula zatankowana na full, według wskazań paliwa w baku to go połowa.
Autko pracuje na benzynie, przejeżdżam 100km i podczas jazdy spada mi poziom paliwa na wskaźniku aż do rezerwy.
Podjeżdżam na stację paliw i tankuje pierw gazule do pełna, weszło jakieś 9l, wlewam dla zwały paliwo 4l. Uruchamiam silnik i co widzę, w baku niby połowa baku.
Wniosek, czy jest możliwe, że komputer traktuje poziom paliwa w baku tak że komputer oblicza że niby na 100km powinienem spalić 9l, i on mi wirtualnie na wskaźniku paliwa odejmuje te 9l, a w momencie dotankowania jakimś cudem wskaźnik tzn komputer się zeruje i pokazuje wtedy realny poziom paliwa?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin