Autor |
Wiadomość |
StianEXC |
Wysłany: Czw 11:52, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
Nie ma idealnego motocykla do wszystkiego. Kup sobie taki, który Ci najbardziej pasuje pod Twój styl jazdy i teren, a następnie modyfikuj pod siebie. |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Czw 10:34, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
Tutaj nie ma złotego srodka. Kup sobie ta maszyne jaka podpowiada ci intuicja z czasem sie przekonasz ze to nie to albo wrecz przeciwnie.
Usposobienia sa indywidualne i kazdy lubi jezdzic na czyms innym pod rozny teren.
Co najwyzej ludzie tu obecni moga ci doradzin, a nie powiedzie kup to i to.
Masz u gory sporo wartosciowych informacji i je wykozystaj |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Śro 22:21, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
No dlatego tu trzeba konfigurować motocykl a nie po prostu kupić, jeździć,narzekać i się bać. Połowa ludzi nie wie jak można sobie umulic i polepszyć jazdę na motocyklu poprzez wcześniejsze jego przystosowanie do siebie. Ale jak ktoś leniwy to nic nie pomoże. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:53, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
haha ciekawe skąd w tej crf 60 koni ;D
hehe jak sie boi ze spadnie z moto to niech lepiej nic nie kupuje.
wszystko do ogarniecia jest, 2T ma charakterystyke taka jaka ma, ale w EXC zwłąszcza nowszych mozna sobie w miare to wygładzić, ja miałem tak jak kupiłem moto - z dołu słabizna niedało sie przez belke przeskoczyc bo zamulało, ale jak sie wkręcił to gubił ostro trakcje, poustawiałem zawór wydechowy i z dołu rwie jak głupi i płynnie przechodzi na wysokie obroty - ma strzał mocy wiadomo ale nie taki że nagle zaczyna rwac na koło tylko praktycznie bardziej liniowo |
|
|
gajor28 |
Wysłany: Wto 20:49, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
boi sie mocy miałe crf 450 co ma 60 koni jak 250 w 2t i po tyg sprzedał bo za mocna. boi sie ze jak w 2t jak dostanie obrotow to dostanie kopa ze spadnie z moto czy cois |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:43, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
głupie pytanie.... zasze sie czegos mozna bać.. ludzie giną nawet na 125tkach... albo jeszcze lepiej na chinskich skuterkach 50tkach potrafią sie zabić... |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 20:43, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
theodor napisał: |
W drugą stronę to też działa?
Jeśli mam mnóstwo mocy to znaczy że mam niesamowite umiejetności? |
No pewnie! Szukaj już 500 2t!!
gajor28 napisał: | tak ale jak smigasz po lesie i masz gore to 4t gaz i leci a 2t jak wyglada jak zamuli sie |
250 w 4t na wysokich obrotach nie ma połowy mocy co 125 na podobnej części obrotów.
Coś za coś. Temat rzeka
Co najmniej kilka kłótni na forum nie doszło do porozumienia w tej kwestii.
Od siebie dodam, że przesiadając się na 250 4t po długiej jeździe na 125 miałem wrażenie, że ćwiartka jest dużo słabsza.
Styl jazdy (wysokie obroty) wnikł mi w krew
Dokładnie to samo czuje osoba przesiadająca się ze ćwiary na 125, z tym że ta druga odczuwa jeszcze duży spadek masy i większą poręczność |
|
|
gajor28 |
Wysłany: Wto 20:42, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
kumpel chce zamienic 250 4t juz ja sprzedał i chciałbym 250 2t ale sie boi
ma czego?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:39, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
to wkręcasz na obroty strzał ze sprzęgła i idziesz wszystko kwestia techniki, ja zawsze jak latałem podjazdy to ręce na manerkach i ogien gazu ile fabryka dała - teraz widze ze nie o to w tym chodzi, silnik mozna trzymać na odcinie, ale gazu daje sie - sprzegłem i mocy jest pod dostatkiem ;D |
|
|
gajor28 |
Wysłany: Wto 20:08, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
tak ale jak smigasz po lesie i masz gore to 4t gaz i leci a 2t jak wyglada jak zamuli sie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:02, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
hehe w 4T tak samo czuć tylko w innym momencie
4T idzie bardziej dołem, 2T górą - norma zawsze tak jest było i będzie.
amek praktycznie dał pełną odpowiedz |
|
|
gajor28 |
Wysłany: Wto 19:43, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
sx 125 ma tyle samo mocy co 4t w 250 a jak to sie ma do jazdy?? bo w 250 czuć ta moc a w tej 125?? |
|
|
theodor |
Wysłany: Wto 19:42, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
amek721 napisał: | Pierwsza kwestia: exc czy sx
Jeżeli po roku czy nawet czterech zabraknie Ci mocy, to znak że brakuje Ci umiejętności.
|
W drugą stronę to też działa?
Jeśli mam mnóstwo mocy to znaczy że mam niesamowite umiejetności? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 18:51, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
Pierwsza kwestia: exc czy sx
Z założenia sx jest na tor, exc do enduro (las itp.)
Bardzo dużo osób mówi, że lepiej jest jeździć exc po torze niż sx po lesie.
Biorąc pod uwagę Twój wiek i wzrost zacząłbym od 125.
Jeżeli po roku czy nawet czterech zabraknie Ci mocy, to znak że brakuje Ci umiejętności.
Wiem co mówię, jeżdżę już piąty sezon na 125.
Podsumowując; proponuję exc 125 |
|
|
Spidi |
Wysłany: Wto 18:48, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
Milion takich tematów było już na forum...
Zadaj sobie odrobinę trudu - poszukaj, poczytaj a potem zadaj konkretne pytania jak będziesz miał wątpliwości. |
|
|