Autor |
Wiadomość |
te300 |
Wysłany: Czw 8:39, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
no nie wiem, u mnie jak się robi ubogo np. wejściu w porę chłodną, kręcenie składem niewiele pomaga
z kolei kumpel w zimie miał za ubogo teraz pojawiły się temperatury 14C i jest ok; ja jednak wolę zmienić ustawienia niż czekać na zmianę pogody |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 8:02, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
No wcześniej cały czas tak było a jezdzilem w każdą pogodę. Teraz po zmianie jest normalnie, chyba że się ziemia wypiętrza i idziemy do góry... |
|
|
te300 |
Wysłany: Czw 7:26, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
śrubą od składu tylko dostrajasz gaźnik, raczej zmiana aury mu pomogła |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Śro 21:58, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
To tak. Przestawiłem śrubkę od składu na jeden i pół obrotu i jest git Nie ma dziwnych obrotów, wszystko gra |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Sob 17:06, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
Nowy nicasil, ale wcześniej przed remontem tak samo było. Przyjade do domu to zrobię to dzięki za cenne rady |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 22:50, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
Z tego co wiem to ma nowy nicasil
Na tulei tez nie byłoby to normalne |
|
|
bully |
Wysłany: Pią 22:13, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
a masz żeliwo czy nicasil? |
|
|
rejdzik |
Wysłany: Czw 12:41, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
To jest spalanie przewlekłe, za ubogo. |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Czw 10:29, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
Jak sie objawia spalanie stukowe?...Moze własnie tak?... |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Śro 22:02, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
No i to może być to bo śruba od składu na 3,5 obrotu jest wykrecona. Okeja, będę działa w przyszłym tygodniu |
|
|
te300 |
Wysłany: Śro 21:47, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
za ubogo, podobnie 2t chodzi jak się kończy paliwo, pamiętaj, że przy niższych temperaturach ustawienia są bogatsze |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Śro 20:20, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
No okeja, spróbuje. Wiem że raz tak kiedyś ustawiłem i było wszystko w porządku (bo dodam że przed remontem też były takie objawy) ale później zacząłem zaś coś przestawiać i zaś rozregulowałem. Bo co do jazdy jest wszystko ok, nie dławi się gdy dodam mu gwałtownie gazu, reaguje od razu na manetke, jedynie te niskie obroty. Poziom paliwa też chyba ma znaczenie w tym przypadku ? |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 19:53, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
Prawdopodobnie jest za ubogo. Na próbę wkręć śrubę składu mieszanki do końca i wykręć pół obrotu, jeśli się poprawi po tym to na 100% za ubogo. Innym objawem tego jest jeszcze tzw. "czkawka", kiedy próbujesz jechać równym gazem(tylko przy określonych obrotach) motor zaczyna "czkać", jest to wyczuwalne i słyszalne. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Śro 19:50, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
Gaźnik czyszczony był w myjce ultradźwiękowej przed remontem. Wyjezdzone dwa zbiorniki i od początku takie objawy. Gazior "wyregulowany" jest tak że pali ciepły zimny bez problemu, tylko to z tymi obrotami. Nie wiem w którym kierunku zmieniać wartości, ujmując dodając. Nie oczekuje gotowca podanego na tacy tylko jakiegoś poszlaki. Po powrocie do kraju biorę się za to bo to na prawdę denerwujące podczas postoju.
Co do listków to nowe ori KTM, ale no, może być że już tą ich oryginalność się skończyła, sprawdzę. I tak na sprobunek będę miał vf3 to zobacze czy będzie jakaś różnica. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 19:25, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
Jak kolega wyżej; wyczyść gaźnik, podreguluj.
Przy okazji sprawdź listki membrany. |
|
|