Autor |
Wiadomość |
miko.bl |
Wysłany: Śro 22:05, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
Zaczęło sie w sumie to jak go odpaliłem rozgrzał sie chwile wyjechałem do lasu napoczątku rozgrzałem go i potem ciskałem i zaczoł strzelać , dodam że jak z kolegom wymieniliśmy olej to za dużo nalane było bo ktm niestał prosto i sie potem okazało że przelane dosydź było ale potem to zrównałem tak jak powinno być , nieraz z tym strzelaniem jest lepiej nieraz gorzej a teraz niechce wogóle odpalić |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
4tSTUNT |
Wysłany: Pią 8:42, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
Przyzczyn może być wiele.
Najlepiej wiesz co robiłeś z motoycklem i w jakiej syytuacji to się stało.
Takie objawy będziesz też np miał jak będzie mokry filtr powietrza, lub jak siadać będzie pompa paliwa. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
donPedro |
Wysłany: Śro 23:07, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
w modelu na wtrysku na wezyku miedzy bakiem a wtryskiem jest złaczka a w niej masz malutki filterek, warto zajzec do niego lub wymienic |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
miko.bl |
Wysłany: Śro 22:18, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
Motocykl dopiero muszę zaprowadzić na kontrol zaworów miał zrobioną kontrol jakieś 20 mth a ja jestem świeży w silnikach 4 t jeszcze na wtrysku ![Very Happy](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Śro 22:02, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
nie powinienes pytac czy to wina zaworów - masz motocykl i nie wiesz w jakim są stanie (przynajmniej luzy ? )
jezeli to wtrysk to trzeba wyczyscic, powymieniac filterki jak są |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
miko.bl |
Wysłany: Śro 22:00, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
A może być to wina zaworów , to co zrobić z wtryskiem jeśli jego wina |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:37, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
z tego co wiem to kopka nie jest na łozysku tylko na panewce. jakis tam luz na pewno bedzie miał wałek w obudowie
co do grzechotania - jak zimny silnik odpalasz i chwile grzechocze to praktycznie norma - urok hydraulicznych napinaczy, swoja drogą polecam wymienic na jakis tuningowy najlepiej na hydrauliczny z zapadkami.
a co do strzelania - to przyczyn moze byc wiele, moze byc wina po stronie wtrysku - zasyfione filterki albo sam wtrysk, moze po stronie elektryki - np swieca |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
miko.bl |
Wysłany: Śro 21:31, 16 Mar 2016 Temat postu: Problem ktm |
|
Witam mam ktm sxf 250 po ostatniej przejażdżce zaczął bardzo szczelać przy średnich obrotach , a na niskich chodzi chwile i za chwile gaśnie , chodź podkręciliśmy trochę obroty , do tego jak odpalę go na zimnym to co chwile coś grzechotka jakby łańcuszek rozrządu ocierał o coś jak sie rozgrzeje niby nic nie słychać , i czy na wałku kopki powinien być minimalny luz czy rozwaliło mi sie łożysko, dodam że kat na wtrysku |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |