Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kajtek DBL
Wysłany: Śro 22:30, 16 Mar 2016
Temat postu:
W takim razie, przepraszam za wprowadzanie w błąd...
waldemar
Wysłany: Śro 22:23, 16 Mar 2016
Temat postu:
Witam .Mam manuala do tego silnika i te podkładki również tam się znajduja .To stare moto ,zabytek z 1997 r ,stara budowa silnika nic tutaj sie nie wkreca bo nie ma sie w co wkrecic.Na koncu sprezynki jest tyko plastik z wycieciem ktory pasuje w czpien w silniku .Jak wstawic zdjecie ?
Kajtek DBL
Wysłany: Śro 22:08, 16 Mar 2016
Temat postu:
Jakie podkładki ?? Tam nie powinno być podkładek, napięcie sprężyny regulujesz śrubą. Im bardziej wkrecona śruba od regulacji tym później zawór się otwiera, standardowo zawór otwiera się przy 5500rpm. Jeden obrót śruby napięcia zwiększa otwarcie zaworu o 150rpm. Czyli jak wkrecisz 3 obroty to zawór otworzy ci się przy 5950rpm. Im wyżej tym większe kopnięcie ponieważ masz wyższe obroty. I wtedy masz diabła. Wkręć na maksa to ci urwie łapy
waldemar
Wysłany: Śro 21:40, 16 Mar 2016
Temat postu: ktm exc 360
Witam .Mam pytanie odnośnie sprezynki mocy w ktm exc 360 .Między pokrywką a spręzynką mocy znajdują się dwie podkładki jedna ma 0,1 mm druga 0,5 mm .Na chłopski rozum to znajdują sie po to żeby zawor wydechowy otwierał się później.Motocykl bez problemu idzie na koło z 3 biegu bez sprzegła przy przełoženiach 15/50 zębów;w i osiąga max 130km/h .W dokumentach ma wbite 19KW mocy ale na pewno został kiedyś odblokowany do seryjnych 54KM. Moje pytanie czy wyciagajac te podkładki silnik bedzie jeszcze bardziej ostry ? Widziałem ze do nowszych modeli sprezynki mozna kupic sa w 3 kolorach ,kazda róźni się twardością co wpływa na szybkość otwarcia zaworu wydechowego przy okreslonych obrotach silnika.Pzdr
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin