Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT |
Wysłany: Pią 10:59, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
pablo83 napisał: | Ubytek płynu jest zanczny jak spusciłem to zeszło moze 0,5L.Mlecznej zawiesiny tez sporo cała góra silnika i widac tez przez oczko poziomu oleju. |
Jak już w oczku widziałeś mmleko to odpalanie silnika nie było mądrym posunięciem.
Co do uszczelki jest możliwość że padła sama z siebie. Kiedyś zrzucałem u sibie górę, przejechałęm może z 10mth i padła uszczelka i robota od nowa.
Co do głowicy nmr lublin dobrą robote robi. |
|
|
helmex |
Wysłany: Śro 20:39, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
polecam majster128 gosc ma pojecie. co do upalenia uszczelki, moze nie byc to jego wina. raz na 100 motocyklów uszczelka pada kilka godzin od remontu. |
|
|
pablo83 |
Wysłany: Pią 10:19, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
Gdzie najlepiej wysłac głowice do planowania i ogólnego sprawdzenia? |
|
|
bully |
Wysłany: Czw 6:26, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
ważniejszy jest ten góra dół, ale ręką ciężko wyczuć. szukaj śladów przecieku na uszczelce, domniewam że masz 4T. Od razu pomiar płaszczyzny cylindra i głowicy.
To może silnik RFS? Pompa wody ok? |
|
|
pablo83 |
Wysłany: Śro 21:11, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
Pany głowica zrzucona cylinder ok. tylko jaki jest dopuszczalny luz na korbie?
Bo ruszajac na boki jest około 1mm.A ruszajac góra dół luzu nie ma. |
|
|
pablo83 |
Wysłany: Nie 19:44, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
Tez mi to pierwsze przyszło na myśl.Ale mechanik twierdzi ze to wina uszczelki.Z reszta juz w to nie wnikam bo niechce sie wiecej wkur..Miał mi to zrobic w ramach gwarancji ale juz wole to sam zrobic porzadnie a niech odda kase za uszczelke. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Nie 18:42, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
pablo83 napisał: | sprawdzone leca bomble powietrza chłodnica po odpaleniu.Czyli co? mechanik zalozyl zle uszczelke po wymianie tłoka?skoro 20 mtg nalatane na nowym tłoku i takie cos |
Czyżby mechanik używał dynamometru w wersji ręcznej? Duże prawdopodobieństwo....
Planowanie głowicy, nowa uszczelka + porządny dynamometr oraz wiedza uzyskana z serwisówki powinno wystarczyć. |
|
|
pablo83 |
Wysłany: Nie 15:50, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
A jak sie pozbyc tej mlecznej zawiesiny z silnika? Wlac nowy olej zagzrac silnik i spuscic? i tak kilka razy? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 14:21, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
rozbierz to moze sie dowiesz ;D moze beda jakies slady i moze sie dojdzie co i jak było nie tak |
|
|
pablo83 |
Wysłany: Nie 13:02, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
sprawdzone leca bomble powietrza chłodnica po odpaleniu.Czyli co? mechanik zalozyl zle uszczelke po wymianie tłoka?skoro 20 mtg nalatane na nowym tłoku i takie cos |
|
|
GaCek |
Wysłany: Nie 12:10, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
No to "czapka" w górę.... |
|
|
pablo83 |
Wysłany: Nie 12:06, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
Ubytek płynu jest zanczny jak spusciłem to zeszło moze 0,5L.Mlecznej zawiesiny tez sporo cała góra silnika i widac tez przez oczko poziomu oleju. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Nie 11:59, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
Ubytek płyny, wzrost poziomu oleju z jednoczesnym tworzenie się mlecznej zawiesiny.... Podwyższone ciśnie w układzie chłodzenia. - wersja extrim. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Nie 11:58, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
odpal motocykl
odkręć korek od chłodnicy, jak pojawią się bąbelki to poszła uszczelka pod głowicą |
|
|
pablo83 |
Wysłany: Nie 11:54, 20 Mar 2016 Temat postu: Woda w silniku |
|
Witam.Jak zdiagnozowac czy poszła uszczelka pod głowicą czy to od pompy wody? |
|
|