Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
maly_KTM
Wysłany: Śro 5:36, 24 Sie 2011
Temat postu:
Witam ponownie, tragedia być może nie do końca, tak więc tłok, cylinder ok, łańcuszek zerwany w x miejscach, a przynajmniej tak to wyglądało, na szczęście bez dziury w karterze, teraz do rzeczy, przepraszam jeżeli jest gdzieś to już napisane, ale latam z jednej do drugiej roboty ciężko się po tyłku podrapać, że tak powiem, do rzeczy:
1.Jak idzie wał?niby na łożysku powinno być lekko tak mi sie wydaje ale kręce za magnes z dużą siłą żeby to ruszyć, czy ten łańcuch mógł zgiąć wał(?!) lub przytrzeć łożysko?
2.Jak się je sprzęgło?czy trzeba rozkręcać żeby zdjąć, jest jakaś dziwna śruba+kontra, nie wiem, proszę o info jak można,
z góry dzięki, pozdro,
konrad.
fxrider
Wysłany: Pon 1:17, 22 Sie 2011
Temat postu:
Z 600 jest cokolwiek przekichane, bo ciężko już o części.
Dziś właśnie skończyłem składać silnik i wymiana (niemal) wszystkich łożysk w silniku+pierścienie+wszystkie możliwe uszczelki/uszczelniacze + trochę popierdółek z ASO i już same te części kosztowały mnie ok. 1800zł.
Dobrze, że tłok, wał, cylinder i głowicę miałem jeszcze w zapasie i z tym nie musiałem nic robić. No i że sam mogę to sobie poskładać, bo to też by trochę kosztowało.
P.S. Jak coś się nadziało Wam w silniku to zajrzyjcie potem (albo profilaktycznie) do pompy oleju (tej dolnej/głównej) bo niezłe kwiatki tam potrafią wyjść. Teraz przy okazji składania zbadałem łącznie 6 pomp z 3 różnych silników i :
- 2 nie nosiły istotnych śladów zużycia
- 2 nadawały się "od biedy" i to raczej jako pompa skrzyni biegów
- 2 nadawały się do kosza bo były całkiem zjedzone w środku
Najgorsze, że ewidentnie pierwsze lecą pompy główne (smarowanie komory korbowej), bo pierwsze zaciągają cały syf - z tych 3 silników raptem jedna pompa główna jeszcze do czegoś się nadawała. Te 2 nie ruszone to pompy skrzyni - a tam akurat nie trzeba dużego ciśnienia.
Sugerowałbym sprawdzić pompki i ew. zamienić miejscami (da się bez problemu).
Karambol
Wysłany: Nie 19:26, 21 Sie 2011
Temat postu:
jednym słowem, nie opyla sie
szakul123
Wysłany: Nie 13:42, 21 Sie 2011
Temat postu:
może zrzuć głowicę zrób fotki i dalej będzie się kombinować. Jeśli chodzi o porządny remont to koło 3000 zł musisz już szykować
maly_KTM
Wysłany: Nie 13:26, 21 Sie 2011
Temat postu: Tragedia
Witam, stanął tłok i niewiadomo co jeszcze
, ktm 600 er '93, od czego zacząć i jaki budżet szykować czy może sprzedać w cenie złomu???wszelkie porady mile wskazane, pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin