Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Wto 21:14, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
Jak słaba iskra to pozostaje Ci podmienić cewkę zapłonową no i stator(u mnie trzymał te książkowe parametry a moto ni paliło i koniec zmieniłem stator i od strzała.Stator dałem do naprawy,przewinięto cewkę i wrócił na swoje miejsce.Działa do dziś (2,5 roku jak na razie) |
|
|
dawidos107 |
Wysłany: Wto 19:15, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
Więc tak pompa jak i jej zasilanie działa, iskrownik jest sprawny cewka również a iskry nie ma, fajka kabel WN tez git iskra jest bardzo słaba lub jej nie ma.Wiekszosc instalacji sprawdzona i wszystko połączone, jakieś pomysły ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 15:00, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
sprawdź zasilanie pompy, nie wiem czy w tych modelach tak działa, ale odłącz wężyk za pompą , zakręć rozrusznikiem i zobacz czy benzyna leci |
|
|
szo |
Wysłany: Sob 14:56, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
świeca ? pomyłka wtrysk |
|
|
dawidos107 |
Wysłany: Sob 13:37, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
ale wczesniej nie było zadnych oznak nie palenia, czy jakiegoś strzelania z wydechu, natomiast teraz jak pokope go z 20razy to zdazy mu sie strzelić z wydechu no ale motocykl nie odpala... |
|
|
ewertas |
Wysłany: Sob 10:22, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
A sprawdzałeś luzy zaworowe? Może warto do nich zajrzeć |
|
|
dawidos107 |
Wysłany: Pią 21:45, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
Koledzy zmiana filtra paliwa niestety nic nie dała, jakiś inny pomysł ? |
|
|
Sai |
Wysłany: Wto 13:49, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
Na tym filmiku nie słychać żeby pompa paliwa pracowała, moim zdaniem tam jest problem. Jak się filterek zapycha to najpierw zaczyna przerywać na obciążeniu na wysokich obrotach, tutaj stało się to nagle wiec moim zdaniem pompa. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Pon 23:43, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
wymienić, kosztuje grosze, mam po 16zł sztuka |
|
|
dawidos107 |
Wysłany: Pon 23:01, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
Dzięki za zainteresowanie, należy go wymienić czy tylko wyczyścić ? Pozdro ! |
|
|
HaardRock |
Wysłany: Pon 21:22, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
Miałem to samo w EXC 500 z 2016r, w tym modelu filterek paliwa jest w szybko złączce, nie wiem jak sprawa wygląda u Ciebie, ale to raczej na 100% filterek paliwa. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 21:10, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
ile razy? są mignięcia krótkie i długie , może być np 3x długie + 3x krótkie |
|
|
dawidos107 |
Wysłany: Pon 21:03, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
Dzięki kristof za odpowiedź, bezpiecznik w porządku Fi mruga w momencie jak słychać takie pstrykniecie pod siedzeniem jakby spręzynka i wtedy świeci, ale raczej nie miga |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 20:43, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
hej
problem z paliwem , FI miga? w manualu masz podane co oznaczają mignięcia, no i sprawdź filterek paliwa i bezpieczniki |
|
|
dawidos107 |
Wysłany: Pon 20:15, 21 Mar 2016 Temat postu: Ktm excf 250 problem |
|
Witam ,
ktm po prawie 2 godzinnej jeździe zgasł(w międzyczasie był gazowy i odpalany) i juz później nie palil ani na kopke ani na przycisk, wszystko chodziło dobrze aż do momentu jak na chwile go zgasilem. Jak moto ostyglo po godzinie to udało się za 30 kopnięciem go odpalić i zgasł sam po sekundzie i takie buuuu, to samo na pycha. Co robić?
https://www.youtube.com/watch?v=d_jqhC-lAaQ
W linku filmik jak to wygląda. Prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam |
|
|