Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
qura1996
Wysłany: Pią 22:16, 25 Mar 2016
Temat postu:
Możliwe, ale poszedł do gościa, który ogarnia temat starszy taki po 50, no i sprawdzał też ile jaki jest poziom po jego ustawieniach i mu trzymał ale do godziny czasu mówił a później puścił. dodatkowe pytanie jest jak by się chcaiło zrobić remont w sensie wał, uszczelniacze i inny niezbędne pierdoły potrzebne to ile by to wyniosło za same części + np mechanik, który ogarnia i ma wprawę, tłoka narazie nie licze bo jest ^^
rejdzik
Wysłany: Pią 21:57, 25 Mar 2016
Temat postu:
Tak, tylko krawędź.
Jeżeli masz takie objawy, to stawiałbym że się wiesza. Ktoś go niepoprawnie zaginał i zawadza o ścianki.
qura1996
Wysłany: Pią 18:53, 25 Mar 2016
Temat postu:
Dzieki za odpowiedz rejdzik, tylko wiadomo czytalem, zjadlem serwisowke etc, oczywiscie swiezak powiecie bo zaczynam stawiac pierwsze kroki w tym sporcie. Ale to gniazdo w komorze gdzie wchodzi ten zaworek iglicowy to tylko te krawedz gdzie ono wchodzi stozkiem ? Ta mniejsza szczeline gdzie zamyka ? Jesli rozumiem bo raczej o scianki Ci nie chodzi tak sadze, prosze nie bic przetlumaczyc : D hacker33 nie mozliwe kolego bo sprawdzany byl i jeszcze wczesniej trzymal "czasem" np bylo ok jak odpalilem nie cieklo prsejechalem troche bylo ok a nagle jakas hopeczka i po chwili cieknie, jak z cysterny : p
hacker33
Wysłany: Czw 20:56, 24 Mar 2016
Temat postu:
Może pływak jest uszkodzony i tonie
rejdzik
Wysłany: Czw 20:19, 24 Mar 2016
Temat postu:
Przez lata pracy wszystko w gaźniku się wyrabia. Skoro mówisz, że wymieniłeś zaworek iglicowy (bardzo ważna jest na nim uszczelka w kształcie stożka) to jedyna opcja - to zniszczone gniazdo zaworka. To wcale nie jest niemożliwe. U mnie było to samo. Jedyna opcja opcja to spolerowanie powierzchni przylegania zaworka.
Ja na przykład zrobiłem to pastą do polerowania (zieloną ze staaarych zapasów) nałożoną na patyczek higieniczny (tak - taki jak niektórzy używają do czyszczenia uszu). Założyłem go do dremelka i w bardzo krótkich okresach polerowałem i sprawdzałem naprzemiennie jak to wygląda. Ostrzegam szybko zjada ten materiał - brąz chyba ?
Apropo późniejszego ustawiania. Wykorzystaj dolną śrubę pokrywy pływaka. Można wsadzić tam wężyk przeźroczysty zakręcający do góry gaźnika. Możesz w taki sposób ustawić poziom, ma on być na krawędzi korpusu gaźnika.
Powodzenia.
Powodzenia.
qura1996
Wysłany: Śro 20:33, 23 Mar 2016
Temat postu: SX 125 2003 problem z gaźnikiem
Witam, kupiłem ktma za 2 tysiące myślę, że to okzaja życia bo tak naprawdę po generalnym remoncie wyszłaby cena za którą mógłbym kupić od kogoś "igłę" i tylko w "niedzielę użytkowany". Ale do rzeczy, problem mam z gaźnikiem keihin pwk 38. Cieknie mi paliwo, wyczyściłem zbiornik paliwa dokładnie, przed tym czyszczeniem wyciągnąłem ten zaworek do okręcania paliwa oczywiście i wyczyściłem to "sitko" bardziej mały filtr też dokładnie. Zmieniony został też zawór iglicowy w komorze pływakowej, gaźnik był też regulowany przez pana, który już zjadł zęby na tym i robi motocykle, crossy etc. ustawił ten język na pływaku na 90 stopni i mówił, że mu trzymał ale po godzinie czasu zawór puszczał i przelewał. A ja zakładajac gaźnik też wyczyszczony etc. nie było bata aby jakiś syf naleciał z paliwem bo przez lejek z sitkiem, i nie mam pojęcia czemu ten gaźnik mi się przelewa. Czy to ten zawór puszcza? Ale jak, jeśli jest nowy i oczywiście nie brałem jakiegoś badziewia za 12 zł czy coś w tym stylu tylko zapłaciłem za dwa około 90zł, bo były razem z napisami KTM etc..
Z góry dziękuję za podpowiedzi, bo nie mam siły co tam może jeszcze mi "puszczać"...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin