Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Karolek
Wysłany: Czw 18:19, 12 Sty 2023
Temat postu:
Witam, nie chciałem otwierać nowego tematu ponieważ motocykl tez exc 300 2007r. Problem wyglada następująco: odpalam motocykl chodzi nagrzewa się i pracuje ładnie na wolnych obrotach jeśli płynnie dodaje gazu to się wkręca też bardzo ładnie, ale jeśli dodam gwałtownie gazu to jest "buu i dopiero sie wkreca" Ktoś wytłumaczy dla laika jak to wyregulować żeby nie było tego buu? Śrubka ta od strony filtra powietrza na dole wykręcona 2.5obrotu. ( kolor biały ) A może to za dużo? Ktoś mi to wytłumaczy ?
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/324970879_654732093096046_3318527397577662229_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=aee45a&_nc_ohc=_TkU6i50d6IAX_SPLCi&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.xx&oh=03_AdR8dZx6b_0bQOuG2UTKGME9X_0ab9FZM9d7u73mzzmRfg&oe=63E792E9
Fourier
Wysłany: Wto 21:26, 20 Sie 2019
Temat postu:
Tak jak pisze Henio - z biegiem lat zmieniały się oznaczenia iglic.
henio12323
Wysłany: Wto 15:39, 20 Sie 2019
Temat postu:
jedna z serwisówek pewnie jest nie od tego modelu, ewentualnie czasem nowsze ksiązki mogą miec jakies przejscie oznaczenia iglic
mlody_mk2
Wysłany: Wto 14:35, 20 Sie 2019
Temat postu:
A teraz kolejna rzecz w drugiej serwisówce dla tej samej wysokości i temperatury mam iglicę N8RH , reszta bez zmian. Motocykl exc 300 2007 rok. Czym to się różni ?
henio12323
Wysłany: Wto 14:04, 20 Sie 2019
Temat postu:
mam taka iglice
pisz na PW
mlody_mk2
Wysłany: Wto 14:00, 20 Sie 2019
Temat postu:
Witam, nie chciałem otwierać nowego tematu gdyż pytanie podobne. Według mojego położenia npm czyli 0 powinienem mieć nastawy tak jak kolega na samym początku tematu. Motocykl exc 300. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć iglicy N2ZW. Reszta widzę dostępna jest na ktm sklep. Czy ktoś może wie gdzie mogę kupić taką iglicę ? Chyba,że ktm zmienił numery i nazywa się teraz inaczej.
bully
Wysłany: Pią 12:00, 25 Mar 2016
Temat postu:
Ten zakres początkowego otwarcia jest ciężko wyregulować. U mnie tez praktycznie w każdym 2t bylo za bogato. Jesli moto ma juz troszke przejechane to raczej nie patrz na tabelki bo zawsze będzie za bogato
rejdzik
Wysłany: Czw 20:22, 24 Mar 2016
Temat postu:
Jeżeli jesteś tak bardzo wyczulony to ja bym najpierw sprawdzał membranę.
major000
Wysłany: Czw 18:14, 24 Mar 2016
Temat postu:
Na poczatek opuść iglicę. Nastawy z serwisuwki traktuj jako bazę wyjściową, motocykl ma już kilka lat i normalne jest że nie będzie pracował optymalnie na nastawach fabrycznych.
janexc200
Wysłany: Czw 17:07, 24 Mar 2016
Temat postu: regulacja gaźnika exc 300
witam,
w 300 2008 mam:
-dyszę gł 168
-iglicę N2ZW, klips na 4tym rowku od góry
-dyszę wolnych 35
-sruba powietrza wykręcona 1 obrót
czyli ustawienia z manuala dla 6-15*C oprócz dyszy głównej która ma byc wtedy 170
świeca bardzo ciemny brąz-prawie czarna,
wolne obroty, odpalanie OK,
góra OK,
problem jest taki że przejscie dół-góra nie jest płynne,
przejechałem sie na 200 2010 i tam nie idzie wyczuc momentu otwarcia zaworu-tak jest płynnie,
u mnie tak do 30% obrotów silnik pracuje jak na zbyt bogatej mieszance (tak jak na zimnym), potem jest OK
tak samo jest na zielonej i czerwonej sprężynce, śrubę "dolly screw" regulującą napiecie wstepne sprężyny mam wkręconą 1 obrót,
na iglicy N2ZJ jest jakby lepiej ale wg manuala można jej uzywac od 25*C,
ma ktoś jakies sugestie? założyc uboższą dyszę wolnych?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin