Autor |
Wiadomość |
GaLaZ |
Wysłany: Wto 12:43, 10 Paź 2017 Temat postu: |
|
Qh napisał: | Ja zarówno ściga jak i enduraki mocuje 4 pasami ale przód za ośkę a tył za wahacz przy ośce.
Szybko sie spina, i nie meczy zawieszenia bo ono sobie pracuje jak zwykle.
Przyczepa moze sobie skakać ile chce a ścig na busie to stoi na srodku busa tylko na tych pasach bez żadnego podparcia i wszystkie serpentyny w górach wytrzymuje. Stoi centralnie na srodku bo z przodu stoją oparte o ścianę dwa inne. |
zrobiłbyś jakąś fotkę jak Ty to robisz ? zawsze to jakaś nowa wiedza/doświadczenie |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Wto 7:22, 10 Paź 2017 Temat postu: |
|
Rozpórka nad kolo właśnie po to jest żeby nie ściskac zawiasu tylko ją właśnie.
Moim zdaniem zawias bardziej dostaje jak pracuje na dolach, zwłaszcza jak się wraca z brudnym moto kilkaset km, panewki i uszczelniacze cały czas pracują. |
|
|
Qh |
Wysłany: Pon 21:41, 09 Paź 2017 Temat postu: |
|
Ja zarówno ściga jak i enduraki mocuje 4 pasami ale przód za ośkę a tył za wahacz przy ośce.
Szybko sie spina, i nie meczy zawieszenia bo ono sobie pracuje jak zwykle.
Przyczepa moze sobie skakać ile chce a ścig na busie to stoi na srodku busa tylko na tych pasach bez żadnego podparcia i wszystkie serpentyny w górach wytrzymuje. Stoi centralnie na srodku bo z przodu stoją oparte o ścianę dwa inne. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 17:57, 09 Paź 2017 Temat postu: |
|
StianEXC napisał: | Kristof mógłbyś ogarnąć zdjęcie tego patentu z rurką? to bym pomyślał do swojego busa takie coś zrobić Dzięki |
będę u ziomka to pstrykne fotę |
|
|
te300 |
Wysłany: Pon 15:52, 09 Paź 2017 Temat postu: |
|
ja preferuję pasy "na około" zapięte luźno - motocykl buja się a zawias w d... nie dostaje
https://photos.app.goo.gl/GbnTWfZofZgvBGWs1 na zdjęciu akurat moto od kolegi z forum które wiozłem ponad 300 km;-) |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Pon 9:52, 09 Paź 2017 Temat postu: |
|
Moim zdaniem bezsens. Na przyczepce zwykłej wkłada się dwa moto przednimi kołami w kąty i po dwa pasy przez półki do burt, coś do podparcia między kolo a błotnik, szybko tanio i bezpiecznie. W busie jeszcze prościej bo jak się dobrze przemyśli punkty zaczepienia to jeden cienki pas i moto stoi nieruchomo. |
|
|
żółf |
Wysłany: Pon 8:02, 09 Paź 2017 Temat postu: |
|
GaLaZ napisał: | kupilem to mocowanie, jeszcze teoretycznie znizka byla i zaplacilem 299zl teraz tylko jak to przymocowac do podlogi T4ki ? cos podkladac itp ? |
Musisz od spodu wspawać wzmocnienie, bo podłoga w większości miejsc jest dość cienka. Kawałek blaszki powiedzmy 10x10 cm z otworem i nakrętka spokojnie wystarczą |
|
|
FuzEE |
Wysłany: Pon 5:16, 09 Paź 2017 Temat postu: |
|
rams napisał: | Co to za auto? |
Ford Ranger XLT
Po roku transportowania na nich moto [przynajmniej 2x w tygodniu] z podnóżkami wszystko w porządku... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 17:32, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
dodam tylko ze takie mocowanie ma jedna sporą wade - ostro sie tłuczą podnóżki, jeszcze jak planujesz model 2017 to pare transpoirtów i zębów nie bedzie w ogóle
dwa że sie ostro wszystko wypracowuje, podnóżki sie wyrabiaja, piny, i otwory w ramie. |
|
|
GaLaZ |
Wysłany: Pią 12:42, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
kupilem to mocowanie, jeszcze teoretycznie znizka byla i zaplacilem 299zl teraz tylko jak to przymocowac do podlogi T4ki ? cos podkladac itp ? |
|
|
rams |
Wysłany: Pią 10:46, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
Co to za auto?
FuzEE napisał: | Mam od roku i polecam
|
|
|
|
GaLaZ |
Wysłany: Pią 10:15, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
O kurde, fajnie to sobie ułożyłeś, dobry widok dzięki za info |
|
|
FuzEE |
Wysłany: Pią 5:31, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
Mam od roku i polecam
|
|
|
GaLaZ |
Wysłany: Czw 22:53, 05 Paź 2017 Temat postu: |
|
a z tego przykrecanego do podlogi korzysta ktos moze ? bo z ta kierownica to juz dla mnie w ogole abstrakcja ) |
|
|
StianEXC |
Wysłany: Czw 22:47, 05 Paź 2017 Temat postu: |
|
Kristof mógłbyś ogarnąć zdjęcie tego patentu z rurką? to bym pomyślał do swojego busa takie coś zrobić Dzięki |
|
|