Autor |
Wiadomość |
major000 |
Wysłany: Pią 14:42, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
Gadboy napisał: | A no to byloby super ,jak tak kola zostawie ze swego i gites bo szkoda sprzedawac jesli nie duzo roboty jak tylko wymiana lub przetoczenie tuleji. Dzieki. | Tulejki tylko się wymienia i koła pasują. |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Pią 13:05, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
A no to byloby super ,jak tak kola zostawie ze swego i gites bo szkoda sprzedawac jesli nie duzo roboty jak tylko wymiana lub przetoczenie tuleji. Dzieki. |
|
|
lukass87 |
Wysłany: Pią 12:49, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
Według mnie wystarczy wymienić dystanse w kole i będzie pasować ośka, no i oczywiście adapter do hamulca dla koła 17" (ale tutaj się nie wypowiadam). Koło 21" pasuje po zmianie dystansów. |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Pią 12:29, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
Panowie ,przymierzam sie do kupna wlasnie tej 250 exc nowej bo jednak przy moim 4t jest duzo lzejsza , od polowy kwietnia ma byc cena dostepna i tu moje pytanie czy kola sm z 2011 exc beda moze podchodzic do tej nowej? Czy jakies pomysly w przerobieniu tuleji wiem ze ostatni model mial inne oski ale nie wiem co z nowszym .
Noze wy macie jakies info czy sie zmieni jakos mocowanie czy zostanoebjak ostatnio? Dzieki wam z gory |
|
|
amek721 |
|
|
KristofSX |
|
|
Przym |
Wysłany: Czw 23:30, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
rams napisał: | Przecież spokojnie mogą sprzedawać bez homologacji modele XCW. |
Oraz SX. |
|
|
rams |
Wysłany: Czw 23:00, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
Przecież spokojnie mogą sprzedawać bez homologacji modele XCW. |
|
|
DumDum |
Wysłany: Czw 22:36, 02 Mar 2017 Temat postu: Re: dwusuw |
|
Historia zna wiele prób zaadoptowania wtrysku do 2T, niestety nie słyszałem jeszcze o udanej i niezawodnej. Może i gaźnik bywa problematyczny, może i źle reaguje na zmiany warunków, ale jednak jedzie, prycha, strzela, kaszle, ale jedzie. Z wtryskiem w 2T jest gorzej, w 4T to zbawienie, w 2T może być największą udręką.
Wspomniany wcześniej wtrysk montowany w skuterach Aprili był niewypałem, dziś większość z tych skuterów ma już zamontowany gaźnik. W zasadzie to nie tylko Aprilia z tym eksperymentowała. Żadnej firmie nie wyszło.
Kiedyś nawet Bimota pakowała kupę siana we wtrysk do VDue. Skończyło się splajtowaniem firmy. Większość VDue jeździ/stoi na gaźnikach.
Jestem ciekaw jak skończy się historia 2T w przypadku KTM'a. Jest większa szansa na utrzymanie się firmy niż w przypadku Bimoty. Ale jest też duże prawdopodobieństwo, że przez kłopoty z zasilaniem, 2T znikną z oferty. |
|
|
te300 |
Wysłany: Śro 20:57, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
czas pokaże, tu nie tylko chodzi o Euro4; |
|
|
picolo |
Wysłany: Śro 17:01, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
Niekoniecznie... Beta 250/300 2t 2017r jako jedyny endurak chyba spełnia normy euro 4 na gaźniku. Jest to oczywiście na pseudo dyfuzorze i wtrysku oleju, który z powodu masy nie jest wkładany do najbardziej wypasionych wersji, ale skoro jest homologacja to i z rejestracja żadnego problemu nie będzie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 12:29, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
Podobno nawet z wtryskiem bedzie ciezko z normami w 2t :d |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 10:36, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
te300 napisał: | będą ale czy będzie je można rejestrować to już inna sprawa |
myślę że właśnie po to cała ta akcja żeby można było homologwać |
|
|
te300 |
Wysłany: Śro 9:50, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
będą ale czy będzie je można rejestrować to już inna sprawa |
|
|
HaardRock |
|
|