Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
amek721
Wysłany: Nie 10:20, 03 Kwi 2016
Temat postu:
To może po prostu jeździcie na zbyt niskich obrotach?
Ja tak miałem, ale dlatego że padło mi sprzęgło (pompa) i wiedziałem, że jade na zbyt niskich obrotach.
Gość
Wysłany: Nie 9:03, 03 Kwi 2016
Temat postu:
Mam to samo ,przy odkręcaniu z lekko za niskich obrotów łańcuch wali o wahacz.Próbowałem naciągnąć mocniej łańcuch i grzechotanie znikło jednak wtedy łańcuch był ewidentnie za mocno naciągnięty.Dość duży skok tylnego koła wymusza tak duży luz łańcucha że przy wyjściu z niskich obrotów szarpie tym luźnym łańcuchem.
arkglo
Wysłany: Pią 18:15, 01 Kwi 2016
Temat postu:
Wiem, wiem, wymiana łańcucha bez zębatek pachnie drutowaniem, ale naprawdę nie zauważyłem oznak zużycia ani zdawczej, ani tylnej. Zamówiłem górną rolkę, łańcucha. Wątpię, że to jej brak powoduje klekotanie, ale skoro tam powinna być, to niech będzie.
ddit
Wysłany: Czw 20:58, 31 Mar 2016
Temat postu:
Zaskoczyło mnie, że zmieniłeś sam łańcuch bez zębatek. Z reguły wymienia się komplet. LC4 nie działa zero jedynkowo. Równo oddaje moc już od dołu którego jest dużo. Mimo tego przy niskich obrotach, przy większej prędkości i średniej jakości napędzie słychać "klekotanie" - przynajmniej u mnie tak jest, a jestem tuż przed wymianą napędu. Może Twój zestaw (nowo/używany) musi się "dotrzeć". Powodzenia!
arkglo
Wysłany: Czw 10:25, 31 Mar 2016
Temat postu:
Nie, tu nie chodzi o szarpanie łańcuchem, bo to chyba potrafię rozpoznać. Swoją drogą to dół w LC4 jest całkiem fajny. Przed zakupem oczytałem się o zerojedynkowym trybie pracy silnika, ale nie jest tak źle.
Rysiek24
Wysłany: Czw 10:13, 31 Mar 2016
Temat postu:
a nie wkrcasz go ze zbyt niskich obrotow ? LC4 nie lubi mulenia.
arkglo
Wysłany: Czw 9:45, 31 Mar 2016
Temat postu:
W 620 jest trochę inaczej, bo tam zamiast tego ślizgu są dwie rolki:
http://ktmsklep.pl/schemat/38258/frame-subframe-lc4-sx-sc-98#schemes_heading
niemniej jednak trop jest słuszny, bo tej górnej rolki mi rzeczywiście brakuje
GaCek
Wysłany: Czw 9:22, 31 Mar 2016
Temat postu:
http://ktmsklep.pl/schemat/58560/frame-subframe-640-lc4#schemes_heading
pozycja 59
Gość
Wysłany: Czw 9:17, 31 Mar 2016
Temat postu:
Ok., dzięki za porady. Posprawdzam to wszystko, o czym piszecie, stawiając sprzęta na centralkę, wrzucając bieg i korzystając z pomocy innej osoby.
[/b]GaCek
, nie bardzo wiem, co miałeś na myśli, pisząc o ślizgu schowanym za ramą, ale poprzeglądam fiszki i może do tego dojdę.
GaCek
Wysłany: Czw 7:51, 31 Mar 2016
Temat postu:
Zobacz czy masz ślizg schowany za ramą na dole...
Spidi
Wysłany: Śro 22:31, 30 Mar 2016
Temat postu:
Takie stuki często właśnie generuje sam napęd. Czasem wystarczy jedno zapieczone ogniwo, zużyte zębatki, źle ustawiony naciąg albo koło nie ustawione idealnie w osi. Sprawdź też dla wszystkiego zawias tylny i czy nie ma luzu w kole ani na wahaczu czy amorze. Jak przyspieszysz to wszystko pracuje i się ugina ale raczej marne szanse, że to któryś z tych elementów takie stuki generuje.
Jeśli jesteś pewien, że wszystko masz OK to może być jakaś większa bieda.
Stuka na każdym biegu? Sprawdzałeś czy jest jakiś zauważalny luz na wałku zębatki zdawczej?
arkglo
Wysłany: Śro 21:03, 30 Mar 2016
Temat postu:
Łańcuch jest nowy i naciągnięty zgodnie z serwisówką. Zębatki miałem prawie nowe, więc je zostawiłem. Rzeczywiście, mam wrażenie jakby stukało bardziej z prawej strony, ale pewny nie jestem.
sylwu
Wysłany: Śro 20:02, 30 Mar 2016
Temat postu:
u mnie w lc4 były stuki przy odkręcaniu, w okolicach zębatki zdawczej, przyczyną był luźny łańcuch
Spidi
Wysłany: Śro 19:25, 30 Mar 2016
Temat postu:
Napęd sprawdziłeś? Ja bym zaczął od tego w jakim stanie jest zestaw napedowy...
arkglo
Wysłany: Śro 19:00, 30 Mar 2016
Temat postu: Stuki przy przyspieszaniu
Cześć,
mam dla mnie nieidentyfikowalny na razie problem objawiający się stukami przy odkręcaniu manetki oraz zapiętym biegu. Stuki pojawiają się głównie w dolnym zakresie obrotów. Jeśli wcisnę sprzęgło lub też na luzie efekt nie występuje. Podejrzewam, że to coś z przeniesieniem napędu - może skrzynia, ale żeby się tego dowiedzieć, musiałbym pewnie rozpołowić silnik, co przynajmniej na razie mi się nie uśmiech. Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Arek
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin