Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:35, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
tak, podrzuc najlepiej fotki jak to wygląda |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Pon 21:00, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Drucik ma zostać tak ? A pierścienie układać zgodnie z instrukcją. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:55, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
nie dostałes karteczki z instrukcją w srodku ?
pierscienie jak zwykle - zamki jak najdalej od siebie. drucik musi byc. oryginalne pierscienie takie podobne są |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Pon 20:25, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Witam
Części już zebrane, tak więc wszystko można składać do kupy... Tylko już na pierwszym kroku pojawiają się schody. Kupiłem tłok z Proxa, myślałem że złożę wszystko na wzór starego. Aczkolwiek pierścienie różnią się od siebie i szczera mi opadła jak to zobaczyłem:D
w starym tłoku miałem patrząc od góry: pierścień gruby twardy-od kompresji. Następnie pierścień cienki, harmonijkę i znowu cieniutki pierścień. W nowym pierścień pierwszy z góry jest taki sam jak w starym tłoku, zaś zamiast harmonijki mam sprężynkę która. Pomiędzy zwoje ma wcisniety drucik który tworzy z niego owal. Gdy wyjmniemy ten drucik to sprężyna nam się rozproszone. Wtedy otrzymałem pierścień który jest tak jakby podwójny.
Jak złożyć te pierścienie? Czy pierścień który jest w sprężynkę ma mieć ten cienki drucik ? W jakich pozycjach ustawić pierścieni? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 16:17, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
juz chyba ci pisałem na PW - tytanowych sie nie dociera. jak są nieszczelne to sie ewentualnie gniazdo frezuje pod zawór. ( p.s na jutro bedzie wymiar cylka a w srode powinno byc wszystko do odbioru ) |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Pon 15:05, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Witam
Już cylinder i wtrysk wysłany, Chciał bym zabrać się także za głowice.
Wymiana uszczelniaczy zaworowych- prosta sprawa. Aczkolwiek wiem z doświadczenia że w motoryzacji samochodowej gdy zdejmujemy głowicę warto dopastować zawory. jak ta sytuacja się Ma w Ktm ? Mam tytany
Pozdrawiam |
|
|
AdamG |
Wysłany: Sob 18:15, 02 Kwi 2016 Temat postu: Re: Mini Remont |
|
BARTEX1998 napisał: | Witam
Zamierzam zmienić w tym tygodniu tłok. Gdzie wysłać cyinder do honowania, Tak zeby dobrze zrobili i dobrali mi do tego tłok ? Czy wgl muszę honować cylinder ?
Pozdrawiam |
Ja wysyłam cylinder do nmr w lublinie, pomierzą ,przehonują i tłok dobiorą. Zawsze było OK. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 8:20, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
to wyslij cylinder do zakładu - i tam juz ci zrobią co trzeba, zmierza, dobiorą tłok, ewentualnie przehonują
jak juz pisałem chcesz to wal na PW to ci załatwie taka usługe w serwisie ktma po znizkach.
częsci też jak major napisał - duzo lepiej kupic uszczelki na sztuki oryginalne ktma - duzo dłuzej żyją. mi chinskie cały czas przeciekały. |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Sob 8:02, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
No tak a do tego potrzebuję specjalnego przyrządu |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 7:55, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Cylinder mierzysz w kilku płaszczyznach, po tych pomiarach widać zużycie lub jego brak.
W top endzie zazwyczaj są uszczelniacze zaworowe tylko pytanie czy nie lepiej kupić oryginalne które dłużej żyją. |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Sob 7:49, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
No spoko, jak sprawdzić w takim razie czy cylinder trzyma wymiar ?
I gdzie polecacie wysłać wtrysk na czyszczenie ?
Acha no i czy w zestawie uszczelek top end znajdują cię uszczelniacze zaworowe ? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 22:35, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Same osełki nie są tak ważne jak posuw - w przypadku żeliwa "choinka" powinna być pod katem 30 stopni, a dla nicasilu 45 (albo odwrotnie). No i ogólnie obroty powinny być niskie a nie tak jak na niektórych filmikach na yt że do wiertarki i jazda z max obrotami. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 20:15, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
bo mało jest firm które dobrze honuja nicasil. trzeba miec specjalne głowice itp itd. przehonowac sie da nawet takimi honownicami z allegro za 15 zł ;P ale róznica jest kolosalna
jak chcesz mam dostęp do honowania w serwisie KTMa - pisz na PW to powiem co i jak, pare osób z forum korzystało z tych usług nikt nie narzekał ;P |
|
|
żółf |
Wysłany: Pią 18:30, 01 Kwi 2016 Temat postu: Re: Mini Remont |
|
KristofSX napisał: | BARTEX1998 napisał: | Witam
Zamierzam zmienić w tym tygodniu tłok. Gdzie wysłać cyinder do honowania, Tak zeby dobrze zrobili i dobrali mi do tego tłok ? Czy wgl muszę honować cylinder ?
Pozdrawiam |
jak trzyma wymiar to nie musisz honować |
A jak nie trzyma to co:) Przecież wtedy honowanie i tak nie pomoże
Ja raz wysłałem do honowania cylinder do którego mogłem włożyć jeszcze jeden tłok, a odesłano mi szrot, więc już nigdy więcej do honowania nie wyślę, co najwyżej osobiście i patrzę majstrowi na ręce tak jak to robiłem przy szlifach żeliwa. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 17:40, 01 Kwi 2016 Temat postu: Re: Mini Remont |
|
BARTEX1998 napisał: | Witam
Zamierzam zmienić w tym tygodniu tłok. Gdzie wysłać cyinder do honowania, Tak zeby dobrze zrobili i dobrali mi do tego tłok ? Czy wgl muszę honować cylinder ?
Pozdrawiam |
jak trzyma wymiar to nie musisz honować |
|
|