Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Pią 19:43, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
lub nie:D |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 19:01, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
mozliwe ;D |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 12:48, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
a możliwe żeby to było łożysko na koszu sprzęgłowym??? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 10:06, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
raczej uszkodzony silnik - nie wywazony wał albo jakies łozysko juz nie istnieje ;/ |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 8:55, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
Nie bardzo.. ale te wibrację są takie że jak dodam gazu to mi ręcę zrzuca z kierownicy.. prze co to może być?? za mocno dokręcony silnik? a może są tam jakieś gumy?? |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 20:31, 08 Gru 2011 Temat postu: |
|
Mógłbyś wrzucić jakiś filmik? |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 20:01, 08 Gru 2011 Temat postu: WIBRACJĘ |
|
Witam!!
WŁAŚNIE KŃCZĘ SKŁADAĆ MOJEGO KATA, I TU ZNOWU MAM PROBLEM!!
DZISIAJ POSTANOWIŁEM GO ODPALIĆ I OK WSZYSTKO ŁADNIE ZAPALIŁ DO DRUGIEGO SZCZAŁU ŁADNIE PRACUJE TYLKO MA OGROMNE WIBRACJĘ NA WYSOKICH OBROTACH! NIEWIEM O CO CHODZI...
MIAŁEM GO CAŁKOWICIE ROZŁOŻONEGO OD PRZEDNICH LAG PO TYLNY WACHACZ OCZYWIŚCIE SILNIK TEŻ WYCIĄGNOŁEM I SPOWROTEM GO WŁOŻYŁEM POSKRĘCAŁEM I ZAPALIŁEM I TU POWSTAŁY WIELKIE WIBRACJĘ NIEMAM POJĘCIA OD CZEGO MOGĄ SIĘ ONE BRAĆ..
POMOCY!!! |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 9:41, 02 Paź 2011 Temat postu: |
|
Ten dyfuzor nadaje się na śmieci albo do dobrego spawacza. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 22:33, 01 Paź 2011 Temat postu: |
|
Dźwięk to przez to że ci spaliny uciekają bokiem omijając dyfuzor i tłumik.
do pracy silnika to nie powinno nic mieć gaźnik przeczyść i spróbuj wyregulować |
|
|
piter-9505 |
Wysłany: Sob 20:53, 01 Paź 2011 Temat postu: |
|
Siema!! Mam następny problem związany z pracą silnika.. Mianowicie chodzi o to że silnik nie chodzi jak na 2T objawy tego są takie że po pierwsze niema odgłosu dwusówa bardziej zachodzi to na 4t taki jak by basowy odgłos ale tylko na wyskokich obrotach od dołu ładnie ciągnie tylko przy końcu zaczyna go "dusić" i tu mam pare pytań od czego by to mogło być?? Dyfuzor ma pare wgnieceń i w dwóch miejscach jest pęknięt ale najlepsze jest to że przy tym końcu gdzie się wkłada do cylindra dospawła ktoś elastyczną złączke do tłumików samochodowych... więc proszę o pomoc!! czy to jest wina dyfuzora czy ragulacji gaźnika??
Pozdrawiam!! |
|
|
Czepek |
Wysłany: Wto 15:17, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
stelaż musisz zmienić na 1000000000%.
z tego co widzę po foto, to bak nie podejdzie.
skoro zmienisz stelaż - musisz zmienić siedzenie - żeby zmienić siedzenie, musisz mieć inny bak, żeby miec inny bak musisz mieć inne owiewki, one musza pasowac do chlonic, a pewnie nie będą.
Przerobić trzeba będzie mocowania końcówki wydechu, nowy airobx
ogólnie wydasz na to ponad 1200zl, ja bym się nie bawił. |
|
|
maciek |
Wysłany: Wto 11:52, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
ten twój KTm to raczej rocznik 1990...... |
|
|
piter-9505 |
Wysłany: Sob 11:13, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
Wiem ale czy mogę zmienić airboxa z SX-a 2004, czy muszę zmieniać stelaż tylny?? a Zbiornik paliwa pasuje na tąrame??? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 10:58, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
błotnik przód + plastron powinien byc ok, z tyłem będzie cieżklo bo całość jest zintegrowana z airboxem i ciężko będzie dopasować chyba, |
|
|
piter-9505 |
|
|