Autor |
Wiadomość |
PreSS |
Wysłany: Wto 13:41, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
okey, w takim razie wielkie dzięki za pomoc |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 13:16, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Membrana to element bezpośrednio za gaźnikiem (bliżej silnika).
Przykręcony na 5 czy 6 śrub.
Warto byłoby zajrzeć, ale warto byłoby też wymienić uszczelkę przed ponownym montażem.
Nie wrzucaj filmików tylko poczytaj o objawach zbyt bogatej/ubogiej mieszanki i ogólnie o regulacji gaźnika. Sporo poczytaj. |
|
|
PreSS |
Wysłany: Wto 13:07, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
@Fourier membrana czyli, gdzie się znajduje ? jestem zielony w tym temacie :/
@amek721 postaram się to zrobić, dodam najwyżej jakiś filmik z pracą silnika. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 11:26, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Fourier napisał: | (nie wiem jak tłok). |
Słuszna uwaga.
Może być tak, że chlodnica ciepła, silnik ciepły, ale tuleja (a wraz z nią i tłok) gorąca. Wszystko dlatego, że żeliwo wolniej odporowadza ciepło.
Powinno się to objawiać i nawet objawia w ilości tłoków na żywotność tulei.
Wracając do tematu to wyreguluj gaźnik - nie zaszkodzi.
Jeżeli to nie pomoże sprawdzaj elektrykę. Zacznij od wymiany świecy.
Pomierz wszystkie wartości. Pod koniec manuala masz wszystko opisane.
www.kristofsx.com |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 11:26, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Może membrana przepuszcza? |
|
|
PreSS |
Wysłany: Wto 10:57, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
posiadam nicasil, czyli najprawdopodobniej jest to wina gaźnika ? Powiem jeszcze tylko, że jeśli ktm nie jest gaszony w czasie jazdy, to nawet na gorącym chodzi ładnie. Po zgaszeniu i odczekaniu kilku minut zaczynają sie problemy. W czasie jazdy nie ma problemu, tylko na biegu jałowym i przez chwile podczas ruszania, potem już ładnie się wkręca i wszystko jest okey. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 10:32, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Potwierdzam - przy tulei silnik nagrzewa się tylko kilka stopni więcej (nie wiem jak tłok). |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 9:29, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | Jeżeli wstawiłeś tuleję to będzie się grzał. |
Temu muszę zaprzeczyć.
Nigdy nie sądziłem i nie sądze, że tuleja jest lepsza od nicasilu(bo tak nie jest), ale odpowiedniej grubości żeliwo nie będzie stanowiło problemu nawet w wąwozach.
Moim zdaniem doba tuleja to niezła alternatywa dla amatora. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 8:12, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Gaźnik reguluje się przy każdej zmianie pogody.
Remont 15h temu. Jeżeli wstawiłeś tuleję to będzie się grzał. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 19:43, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Regulacja gaźnika to nie tylko śrubki.
Tylko na tym forum i szczególnie ostatnio masz milion informacji jak regulować gaźnik 2t. |
|
|
PreSS |
Wysłany: Pon 19:37, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Filtr powietrza myty jest na bieżąco, więc raczej odpada. Generalny remont robiony ok 15h temu. Gaźnik regulowałem śrubkami i silnik chodził ok, chyba że to kwestia dyszy/iglicy ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 18:47, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Pierwsze pytanie jaki jest stan techniczny tego motocykla. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 18:36, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Umyj i nasącz filtr powietrza
Wyreguluj gaźnik |
|
|
PreSS |
Wysłany: Pon 17:08, 04 Kwi 2016 Temat postu: wysokie obroty na ciepłym silniku. |
|
Witam
Mam problem z exc 125. Na gorącym silniku, po mocnym upalaniu, jest następujący problem. Jeśli zgaszę ktm, to po kilku minutach jest problem z odpalaniem i wkręcaniem go na obroty. KTM odpala, ale już nie tak płynnie jak na ciepłym czy zimnym silniku + na luzie nie wkręca się na obroty (zamula ) i żeby znów działał prawidłowo trzeba go przegazować kilka razy i wtedy obroty wracają do normy. W czym może być problem ? |
|
|