Autor |
Wiadomość |
MatiSx125 |
Wysłany: Śro 18:56, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Jezu Panowie. Chwała Wam! Co Ja bym bez Was zrobił... Bez tego forum..
Rozcieńczyłem czystą bene z tą mieszanką i jest elegancko. Tak jak fabryka chciała. Nigdy bym nie pomyślał że przez taką duperelke tyle kłopotów
Pozdro I dziękówa dla kazdego z osobna. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 13:24, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Tak jak pisze Amek - szkoda nowej swiecy na docieranie. Pojezdz jeszcze troche na tym co masz a pozniej dolej paliwa z normalna proporcja. Na forum pisalismy juz kilka razy co robic przy docieraniu. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 13:08, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Na docieraniu powinna być stara, ale swiat nie powinien się zawalić z tego powodu.
Ale jak gaźnik nie pomoże to może być kolejny podejrzany.
No i oczywiście zmniejsz dawkę oleju |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Śro 11:49, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Mam nową irydową denso |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 11:14, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Ja na docieranie leje 1:30-35 ale to jest tylko delikatna jazda na pierwszych 3 biegach. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 10:01, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Druga sprawa, że moim zdaniem za dużo lejesz tego oleju.
Do swojej sety leje 100ml/5l i dla mojego silnika i mojej jazdy taka dawka wydaje się ok.
Przy docieraniu z racji większego tarcia można dolać(chociaż serwisówka nie zaleca), ale kilkanaście ml co najwyżej |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 9:59, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Czyli 1:30 to jest przeczyna dlawienia. Docierasz na starej swiecy? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 8:57, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Ilość oleju w paliwie diametralnie wpływa na regulację paliwa.
U siebie musiałem przestrajać gaźnik z oleju X na olej Y pomimo tej samej mieszanki. |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Śro 6:30, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
No wlałem 450ml na 15l |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 21:24, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Na docieranie wlałeś więcej oleju? |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Wto 21:02, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Zaczne od gaźnika. bo tak mi się zdaje ze to on coś wariuje. Poźniej ten dekielek odkręce i się zobaczy. jak będzie chodził to dobrze. Jak nie to pi*a nad głową |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 20:59, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Teoretycznie tak, ale zawór bardzo łatwo sprawdzić; odkręcić dwie śrubki i zdjąć dekielek, odpalić i patrzeć.
Jeżeli po kilku minutach na obrotach jałowych wkręca się dobrze być może, że masz za ubogo w górnej partii obrotów, a lekko za bogato w dolnej, ale to tylko moje spekulacje.
Uważaj, żeby go nie przytrzeć.
Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post i zacznij pochłaniać wiedzę
Życzę powodzenia |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Wto 20:50, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Amek. A gdyby to była wina zaworu no to na luzie to też by miał muła? No bo jak sobie popyrka kilka minut na stojaku to ładnie wchodzi na obroty. zero jakiego kolwiek muaa Tylko bięknie buutt. |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Wto 20:48, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Mam Nowy hiloffiltro 5mth temu zmieniony. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 20:43, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Zacząłbym od gaźnika.
Jak masz stary filtr powietrza poleciłbym Ci go wymienić
Różnica w mocy, przede wszystkim w reakcji na gaz i szybkości wkręcania się na obroty jest kolosalna.
Dlatego też wymieniam filtr na nowy co sezon i każdemu to polecam.
Pranie jakiekolwiek, w czymkolwiek nie pomaga. |
|
|