Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 11:18, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
hehe za mała z tyłu. raz że bedziesz musiał mocno pompować sprzegłem, dwa że bedziesz musiał dobrze dobierac biegi - ktm z 4ki ruszy ale korba i tłok mocno w tyłek dostają jak masz niskie obroty a wysoki bieg. a z takimi przełożeniami to bedzie mocno odczuwalne.
dla mnie jeydne sensowne z przodu to 14 zębów -13stka sie szybciej zuzywa. do 14stki sobie dobierasz co ci pasuje, ja mam 50 i agresywny wg mnie nie jest ( jeździłem pare razy na SXie tam to dopiero jest moto agresywne) ale na 48 mi sie chyba przyjemniej ganiało. 52 z kolei ciezko było koło przednie mieć na ziemi |
|
|
loq |
Wysłany: Wto 9:47, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
Testował ktoś może w EXC 520/525 przełożenia 13 - przód 40 - tył ?
Pytam bo mam kompletny nowy zestaw napędowy (oryginał ktm) 15/40 który leży i się marnuje i zastanawiam się czy nie kupić 13 na przód i nie założyć w takiej konfiguracji bo na większy tył może nie starczyć łańcucha?
Jak sądzicie, będzie się dało jeździć na takim zestawieniu w terenie?
Dodam jeszcze, że do tej pory jeździłem na 13/50, ale było troszeczkę zbyt agresywnie. |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 11:11, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
ja ogolnie mam nowy napęd dlatego kupie przod zębate 14 a poznej z czasem wymienie juz komplet łancuch tył na 48 i przod 14 |
|
|
mentor |
Wysłany: Śro 10:49, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
lukaszd7 - taka mała dygresja. Napęd wymienia się kompletny. No ale ok jak wolisz kombinować to już Twoja osobista sprawa. |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Śro 7:32, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
Dzięki za pomoc. Mam teraz przełożenia 15/45 wiec to twoja propozycja jezeli chodzi o enduro... wiec założe sobie do tego łancuch 14 z przodu bez zmian łancucha.. polatam troche i z czasem jak juz łancuch bbedzie do wymiany to zmienie łancuch i tył zebatke na 48 i juz to bedzie najlepsze rozwiązanie żeby nie robic sobie wiekszych kosztów... |
|
|
mentor |
Wysłany: Wto 16:35, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
Wersja Austryjacka
400-15:45 / 520-15:50
Wersja USA
400-14:50 / 520-14:48
To są ustawienia dla mojego exc 520 rocznik 2000.
Dla twojego będą takie:
525-15:40t
525-14:48t
Masz jeszcze rubryczkę: Available final sprockets (co oznacza dostępne zębatki do ustawienia motocykla pod siebie). Wolisz większy V-Max albo żeby był mocniejszy.
Moje pytanie jest takie? W jakim terenie jeździsz? Bo jak coś w stylu tor to zamuntuj jak SX (bo to full coross i przełożenia ma bardziej pod tor 14:48, a jeśli latasz bardziej enduro to załuż 15:45 będziesz miał efkt taki ze szybciej pojedziesz na prostej). Zasada przełożeń zębatek jest podobna jak w rowerze górskim na którym pewnie jeździłeś). |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 15:47, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
tam jest ze 525 EXC racing 15:40t to jak to jest możliwe .. to bez sens |
|
|
batsopot |
Wysłany: Wto 15:36, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
lukaszd7 właśnie chyba masz orginals |
|
|
mentor |
Wysłany: Wto 15:04, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
lukaszd7 - przecież przełożenia jakie są seryjnie są w technikalu twojego motocykla. Ściągnij serwisówkę do swojego motocykla.
http://chomikuj.pl/Motorkarze/Serwis*c3*b3wki++-++Service+Manual/KTM/KTM_250-525SX.MXC.EXC.racing,208218980.pdf
http://chomikuj.pl/Motorkarze/Serwis*c3*b3wki++-++Service+Manual/KTM/KTM_250-525_SX-MXC-EXC_2003_Repair_Manual,208211971.pdf |
|
|
Poramańcz |
Wysłany: Wto 14:41, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
Miałem 13/50 i było bardzo agresywnie. Teraz założyłem 14/50, w sobotę pierwsze testy. |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Wto 14:19, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
Żeby można było gdzies sprawdzic jak było seryjnie to bym założył fabryke i sie nie przejmował bo na tym 15/45 to nie da sie jezdzic |
|
|
mentor |
Wysłany: Wto 11:49, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
Ja mam 14x48 z tym że EXC 520. |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 11:43, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
takie proponujecie czy takie jest fabryczne??? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 9:54, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
yeah 14x50 będzie najlepsze, testowane i sprawdzone |
|
|
mcx |
Wysłany: Wto 9:30, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
14x50 |
|
|