Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
4tSTUNT
Wysłany: Pią 10:56, 15 Kwi 2016
Temat postu:
Bez manuala nic nie zrobisz.
Jak jesteś zielony w 4T, to nawet pewno nie wiesz gdzie masz śrubę by wał w gmp zblokować.
Ogarnij model motocykla i postepuj zgodnie z tym co w manualu podane jest.
Wielkiej filozofii przy ściągniu góry nie ma, ale klucz dynamometryczny (przy składaniu) to podstawa, i skuwak/rozkuwak rozrządu także się przydaje (da się obejść bez niego ale trochę rzeźba jest wtedy)
henio12323
Wysłany: Śro 22:05, 13 Kwi 2016
Temat postu:
kristofsx.com ;D wszystko w jednym miejscu.
kamiloz
Wysłany: Śro 21:41, 13 Kwi 2016
Temat postu:
Po pierwsze ściągnij serwisówkę do odpowiedniego modelu KTM, wpisz w google kristofx czy cos takiego lub po prostu ktm service manual na pewno to znajdziesz. Polecam tez przeglądnąć kanał
https://youtu.be/G6lFFXk_btY
henio12323
Wysłany: Śro 21:38, 13 Kwi 2016
Temat postu:
hehehe szczerze - jak nie masz pojęcia to nie wiem jak sie za to zabierzesz ;P
rozbierasz i sciągasz wszystko co ci staje na drodze i tyle. tam nie ma rzeczy których sie nie sciąga. albo których potem nie wsadzisz.
na pewno łancuszek trzeba rozkuć, albo go sciągnąć ( zalezy jakie moto, jak masz 2 wałki rozrządu to wystarczy odkręcic napinacz i łancuszek da sie zsunąc z wałkami)
no i ksiązka serwisowa to podstawa - tam swoja drogą jest krok po kroku, wydrukuj sobie, i idź zgodnie z nią, jest po kolei co rozebrac, potem jak to wszystko mierzyc sprawdzać i diagnozowac a potem jak składac. prosciej sie nie da
OzzGi LwG
Wysłany: Śro 21:26, 13 Kwi 2016
Temat postu: Jak rozebrać górę silnika?
Witam, ostatnio stanął mi tłok w cylindrze - takie podejrzenia.
Chciałbym rozebrać górę, żeby zobaczyć co się dokładnie stało .
Tylko akurat w 4T i większych pojemnościach jestem zielony .
Miałem styczność z małymi silnikami 50-125cc i na dodatek w 2T.
Gadałem ze znajomym, to podobno żeby zdjąć głowicę, trzeba rozpinać łańcuszek rozrządu, zdjąć wałek itp itd.
Jak to w końcu jest ?
Chciałbym się dokładnie dowiedzieć co muszę zrobić przed zdjęciem góry, żeby nie narobić większych szkód.
Pozdrawiam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin