Autor |
Wiadomość |
DjLeonn |
Wysłany: Śro 8:29, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
Zrobiłem tak jak Henio pisał, podgrzałem i na prasie lekko poszło , dzięki |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:01, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
zadnym młotkiem to na prasie ładnie idzie i sie kontroluje co i jak, |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 9:47, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
mam coś takiego na tyle u siebie i tubliss trzyma |
|
|
racesupport |
Wysłany: Czw 9:14, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
Kolego, to jest forum ktm hahaha
Możesz spróbować ale felgi sa oporne na prostowanie, młotkiem trzeba konkretnie walić a może być tak że z zewnątrz Ci zejdzie ale wew tam gdzie tubliss trzyma nadal będzie dołek, i na 90% taki dołek zostanie... |
|
|
DjLeonn |
Wysłany: Czw 9:09, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
Hej
Mam pytanie, czy jestem w stanie sam to naprawić, chciałem podgrzać i uderzać młotkiem bezodrzutowym...
Mam zamiar założyć tublissa i chcę mieć wszystko tip top
|
|
|
DjLeonn |
Wysłany: Sob 13:55, 25 Mar 2017 Temat postu: |
|
Przymierzam sie do 4T, biorę pod uwagę xcf 350 które roczniki omijać?
Nie będzie dla mnie za słaba ważę 90 na sucho |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 16:16, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
Niewiele. Odkręcasz górny korek, zsuwasz rurę na dół i odkręcasz górny korek od kartridża. Wtedy wyciągasz sprężyne. |
|
|
DjLeonn |
Wysłany: Czw 14:47, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
Dużo jest roboty żeby wymienić sprężyny w 4CS? |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 17:15, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
Co do paliwa to sprawdź cąły tor paliwowy od kraniku aż do pływaka i zaworku iglicowego.
Wyciek z amortyzatora może być spowodowany niskimi temperaturami, czasem się to zdarza i przejdzie mu jak będzie cieplej. W gorszym przypadku uszczelniacz do wymiany, mogła woda zamarznąć na sztycy i podczas pracy amora lód ciął jak nóż uszczelniacz. Możesz zdjąć korek i zobaczyc co się dzieję pod nim, ale raczej po 50godzinach nie powinno być syfu tam. |
|
|
DjLeonn |
Wysłany: Czw 17:06, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
dwie sprawy
1. Kiedyś po wywrotce do góry nogami lało mi się cały czas paliwo, rozebrałem wyczyściłem i na jakiś czas spokój był, potem znowu się tak stało, rozebrałem i wyczyściłem, problem ustał, po jakiś 20 mth co jakiś czas mi gasł, myślałem że to świeca, ale ustaliłem że paliwo nie dociera, dziś odpaliłem moto rozgrzałem i po pewny czasie zgasł, przechylam(kładę) motor paliwo nie leci co za to odpowiada, zaworek iglicowy czy coś innego moto ma dopiero 55mth
Myślę aby gaźnik oddać do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej.
2. Tylne amor wyciek, czy idzie jakoś wyczyścić uszczelniacz?, lekka stróżka oleju... masakra
Dzięki za pomoc |
|
|
DjLeonn |
Wysłany: Wto 18:26, 03 Sty 2017 Temat postu: |
|
te gumy dawno temu wymieniłem |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 17:23, 03 Sty 2017 Temat postu: |
|
wymien od razu te gumy na sztywne elementy bo gnie mostek na tym |
|
|
DjLeonn |
|
|
DjLeonn |
Wysłany: Sob 19:57, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | po co to zmieniles? |
na wzór sx'a, ma to zapewne jakiś cel
250 sx vs 250 exc
|
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 18:16, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
po co to zmieniles? |
|
|