Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Fourier
Wysłany: Pią 15:13, 22 Kwi 2016
Temat postu:
Syf dostaje się pod uszczelkę albo uszczelka się podwija
Kajtek DBL
Wysłany: Pią 14:42, 22 Kwi 2016
Temat postu:
Yamer6 napisał:
Kumpel ma freerida 2014 i właśnie dwa razy miał już problem z pompą hamulca, dwa razy naprawa polegała na całkowitym jej rozebraniu i poskładaniu od nowa, nic nie wymieniał, nie naprawiał a działa. Co do oddawania mocy w niskim zakresie obrotów się coś zmieniło? ja jeździłem tym modelem jeszcze przed 2008 i tam dół nawet był a słyszałem że w tych najnowszych modelach jest go jeszcze więcej. Orientujecie się jeszcze czy warto zakładać przełącznik map? bo w standardzie go nie ma, co prawda nie kosztuje dużo bo dwieście parę złotych ale właśnie nie wiem czy się tego używa, nigdy nie ze zmianami map.
Co do tej pompy to kolega miał to samo w sx85 (takie same pompy hamulcowe) rozebralismy poskładalismy i pompa działa. Bóg wie o co chodzi...
henio12323
Wysłany: Pią 12:43, 22 Kwi 2016
Temat postu:
ja mam przełącznik - uzywam czasami, normalnie latam na mocnej mapie, jak jest slisko a słabo z trakcją jest to przełączam na słabszą. taki przełącznik mozna nawet zaimprowizować z chinskiego przełącznika do swiateł za 15 zł ;P
ogromu róznicy nie ma, amator pewnie w ogóle nie poczuje zmiany
Yamer6
Wysłany: Pią 12:00, 22 Kwi 2016
Temat postu:
Kumpel ma freerida 2014 i właśnie dwa razy miał już problem z pompą hamulca, dwa razy naprawa polegała na całkowitym jej rozebraniu i poskładaniu od nowa, nic nie wymieniał, nie naprawiał a działa. Co do oddawania mocy w niskim zakresie obrotów się coś zmieniło? ja jeździłem tym modelem jeszcze przed 2008 i tam dół nawet był a słyszałem że w tych najnowszych modelach jest go jeszcze więcej. Orientujecie się jeszcze czy warto zakładać przełącznik map? bo w standardzie go nie ma, co prawda nie kosztuje dużo bo dwieście parę złotych ale właśnie nie wiem czy się tego używa, nigdy nie ze zmianami map.
Fourier
Wysłany: Czw 21:14, 21 Kwi 2016
Temat postu:
Może nie EXC ale SX i nie 250 tylko 125/150. Mam/miałem porównanie modeli z roczników 2009, 2012 i 2014 - najstarszy jest najlepiej wykonany. Plastiki mniej się drapią, nie tracą tak szybko "koloru", obręcze jakby twardsze, szprychy w nowych luzują się częściej, pompa hamulca tył jakby lepsza w starym (chociaż bardziej upierdliwi mi się ja odpowietrza), chłodnice też jakby bardziej wytrzymałe.
Największy problem w 2009 to pompa sprzęgła, która dosyć często puszcza i wałek zdawczy ale... przebieg około 400 godzin.
major000
Wysłany: Czw 21:13, 21 Kwi 2016
Temat postu:
Ktmy ogólnie podupadły na jakości ale nie do tego stopnia że te sprzed 5-ciu lat jeździły a teraźniejsze się sypią. Poprostu nie można ich już nazwać debiloodpornymi jak to się zwykło mówić np. o modelach z silnikiem RFS.
Różnice w stosunku do modeli poniżej 2010 są spore(inna skrzynia, inny zawias inne kąty ramy, inne dyfuzory, inne koła i wiele innych). Model 2011 to taka przejściówka, rama dalej stara ale silnik i zawias taki sam jak w modelach od 2012 w górę. Od modelu 2014 spora zmiana w w charakterystyce silnika(inna membrana, inna głowica, inne nastawy gaźnika). Pomijam jakieś duperele które KTM co roku zmieniał i które faktycznie są na plus.
Teraźniejsze modele 250/300 są naprawdę dobrę i lepsze od poprzedników. W 2017 wchodzi nowy model, zobaczymy czy obroni się przed sprawdzoną przez lata konstrukcją.
Yamer6
Wysłany: Czw 20:49, 21 Kwi 2016
Temat postu:
Do tego który wszedl od 2008 najlepiej. Czy są jakieś wyczuwalne różnice i czy ktoś z was może powiedzieć z doświadczenia że ten nowy model jest mniej wytrzymały od poprzedników, bo takie opinie też obiły mi się o uszy, jednak bez precyzowania czy chodzi o silnik, ramę, zawias czy cokolwiek, po porostu że jest mniej wytrzymały. Tak stwierdził jeden znajomy jak powiedziałem że nie kupuje używanego 13rocznika tylko nowy.
major000
Wysłany: Czw 20:06, 21 Kwi 2016
Temat postu:
Do jakich roczników chcesz to porównać?
Yamer6
Wysłany: Czw 14:37, 21 Kwi 2016
Temat postu: exc 250 2016 a starsze modele
Siema. Tak sie zlozylo ze po prawie rocznym namyslaniu czy kupic 4t czy kolejne 2t czy 350 w 4t itd itd. W koncu finalnie kupilem cwiare 2t salonowke. Niestety odbieram dopiero w pn a jestem bardzo ciekawy jakie sa roznice miedzy tym a starszymi modelami. Macie jakies doswiadczenia?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin