Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Honda
Wysłany: Wto 14:18, 03 Maj 2016
Temat postu:
Jeśli nadmiar oleju nieuciekał , to może odma się zapchała a ciśnienie zablokowało tłok
henio12323
Wysłany: Wto 14:14, 03 Maj 2016
Temat postu:
jak dzwoni to juz do wymiany, potem penwie sie zacierało i sie luz "kasował'
miko.bl
Wysłany: Wto 12:52, 03 Maj 2016
Temat postu:
No przydzwoniło ale wcześniej , na torze było dobrze
henio12323
Wysłany: Pon 22:19, 02 Maj 2016
Temat postu:
no to mozliwe że korba sie odezwała, nie dzwoniło nic wczesniej ?
miko.bl
Wysłany: Pon 20:45, 02 Maj 2016
Temat postu:
na tłoku przelatane 48 mth aolej właśnie miał nadmiar a wogóle nieubywało
henio12323
Wysłany: Pon 20:42, 02 Maj 2016
Temat postu:
na pewno nic dobrego
jak zablokowało to juz nie ciekawie. oleju nie brał wczęsniej ? ile nalatane na tłoku ? bo na niego stawiam... chociaz teraz bez sensu sie bawić we wróżbite. najlepiej od razu piec rozbierać i wiedziec co i jak
miko.bl
Wysłany: Pon 20:30, 02 Maj 2016
Temat postu: Ktm sxf 250 2011 padł
Witam kiedy zatrzymałem sie na przrwe na torze zaczeło parować z odmy i coś rzegotało zgasiłem go po pół godziny jak go odpaliłem wszystko było dobrze wjechałem na tor po jakiś 5 minutach zatrzymałem się poprawić gogle ktm był odpalony , lecz kiedy dodałem gazu zgasł , kopka ciężko chodziła , po 5 minutach odpalił wkręcał się jak powinien na luzie , na biegu jak chciałem ruszyć niemiał siły i zgasł kopłem 2 razy za 3 kopka się zblokowała i niedało się obrócić tłokiem , niebył przeżany ani nic , dodam że miał nadmiar oleju ale z odmy nic niepoleciało , tylko parowało , co się mogło stać ????
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin