Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Sob 16:49, 10 Wrz 2011
Temat postu:
maly_KTM napisał:
Takie jeszcze małe pytanie: jak to jest z servisem i częściami ktm, bo wziął kolega łańcuszek i ślizgi stare na przymiar, a powiedział że przy dobrych wiatrach to może do zimy się znajdą, orientuje się ktoś czy to aż tak długo trwa, może zależy od modelu?ja jestem z małej mieściny więc ewentualnie mógłbym sobie z plasteliny ulepić
, czyli czekam na odp ze strony kolegi z kwaśną miną i sceptycznie nastawiony na szybkie rozwiązanie mojego problemu, oczywiście na Wasze sugestie także, pozdro.
konrad.
do zimy?
pare lat temu miałem lc4 z 94 roku, potrzebowałem rozrząd, pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, zamówilem u Aunera - czekałem 2 tygodnie
szakul123
Wysłany: Sob 14:37, 10 Wrz 2011
Temat postu:
kolego luknij na allegro jakieś używki nie dość że taniej Cię wyjdzie niż nowe to jeszcze sporo czasu na tym zaoszczędzisz (z tego co mi wiadomo w nowszych modelach są takie same). a jak już nowe byś chciał to zadzwoń do aunera tam mają wszystko a jeśli czegoś nie mają to dosyć szybko sprowadzą (około tygodnia)
maly_KTM
Wysłany: Sob 14:31, 10 Wrz 2011
Temat postu:
Takie jeszcze małe pytanie: jak to jest z servisem i częściami ktm, bo wziął kolega łańcuszek i ślizgi stare na przymiar, a powiedział że przy dobrych wiatrach to może do zimy się znajdą, orientuje się ktoś czy to aż tak długo trwa, może zależy od modelu?ja jestem z małej mieściny więc ewentualnie mógłbym sobie z plasteliny ulepić
, czyli czekam na odp ze strony kolegi z kwaśną miną i sceptycznie nastawiony na szybkie rozwiązanie mojego problemu, oczywiście na Wasze sugestie także, pozdro.
konrad.
lukasz_vip
Wysłany: Pią 17:45, 09 Wrz 2011
Temat postu:
jak coś to chyba mam uszczelkę pod głowicę do 600 bo kupiłem zestaw uszczelek do 620 i były tam dwie uszczelki pod głowicę. Jedna większa od 620 i druga mniejsza nie wiem od czego. Albo od 600 albo 540.
maly_KTM
Wysłany: Pią 17:35, 09 Wrz 2011
Temat postu:
dzięki koledzy, już mam nakreślony plan i mam nadzieje że w przeciągu tygodnia koło będzie szło do góry
pozdrawiam.
konrad
fxrider
Wysłany: Pią 7:16, 09 Wrz 2011
Temat postu:
Nowe ślizgi tylko w ASO, chyba, że pasowałyby od nowszych, to można by jakiejś używki szukać (z 600 nie ma sensu bo szybko się rozpadają).
W ASO uszczelki można kupować na sztuki (z tym, że znowu nie wiem jak jest z dostępnością dla 600, bo to archiwalne już moto), koszt uszczelki pod głowicę+cylinder to jakieś 110zł, połówki karterów ok. 60-70 (bazuję na cenach dla 640). Łańcuszek z tego co pamiętam to ok. 400zł, bo brak zamienników.
pzdr, Adam
maly_KTM
Wysłany: Czw 21:22, 08 Wrz 2011
Temat postu:
dzięki, okazała się drobnostka typu kawałek ślizgu od łańcucha rozrządu blokował walec więc nie będe rozpoławiał, i jeszcze jedno zapytanie czy takie ślizgi są w zamiennikach czy tylko oryg.? usczelki typu pod cylinder i głowice czy można oddzielnie zakupić czy w komplecie na cały silnik?(jaka cena jakby sie ktoś orientował)+Lańcuch rozrządu, bo już mi się ręce zacierają na samą myśl jeżdżenia przy stosunkowo nie dużych kosztach awarii
,pozdrawiam,
konrad.
fxrider
Wysłany: Czw 17:19, 08 Wrz 2011
Temat postu:
Ja blokuję na zębatce (wrzucona 5ka) i odkręcam to jeszcze w ramie (żeby się nie szarpać z silnikiem na stole).
LC4 b. łatwo się rozpoławia - zdejmujesz prawą połówkę karteru, skrzynia zostaje w lewej i niespecjalnie ma ochotę się sama rozsypywać.
Od biedy (jeśli nie planujesz wyciągać skrzyni) możesz nawet nie rozkręcać kosza sprzęgła do połowienia.
maly_KTM
Wysłany: Czw 15:37, 08 Wrz 2011
Temat postu: Rozpoławianie silnika lc4 600er
Witam, jak w temacie, kolega majster się nie odzywa tak więc chciałbym zasięgnąć poradę jak zdjąć sprzęgło?ścisnąć ściskami i rozkręcić, czy coś w tym stylu, i jak wykonać rozpołówke aby np nie rozleciała sie skrzynia czy tak się nie da, z góry dziękuje i pozdrawiam
konrad.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin